شوینده و تمیزکننده آلمانی گلوتوکلین
شوینده و تمیزکننده آلمانی گلوتوکلین
شوینده و تمیز کننده آلمانی گلوتوکلین
 


 
شرکت دیباذر ، که از گذشته به این نام شهرت داشت ولی اینک به سبب آن که چند محصول و کالا و چند شرکت شده است ، نام خود را به آرت دکو گروپ ( Art Deco Group ) تغییر داده است .  
 
این شرکت معتبر ، در ابتدا در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری و لمینت فعالیت می کرد که از زمانی که واردات جنس تزیینی با مشکل رو به رو شد ، دیگر آلبوم های کاغذ دیواری خود را که حدود شش الی هفت آلبوم بود ، شارژ نکردند . آلبوم فشن این مجموعه نیز که به حراج گذاشته شده است ، پر از کد هایی است که موجود نیستند . 
 
 شرکت آرت دکو گروپ ، در حال تولید پارکت لمینت می باشد . پارکت لمینت هایی همچون :

پارکت لمینت پارکلام ( که در واقع نام پارکت لمینت پارکلام ، همیشه آمیخته از شرکت دیباذر بوده است ، چرا که این شرکت کار خود را با پارکت لمینت پارکلام شروع کرد ، که اینک نیز با کد های موجود ، فعالیت می کند . لازم به ذکر است که در گذشته پارکت لمینت پارکلام در ترکیه تولید می شد ولی اینک در ایران تولید می شود ) . 
پارکت لمینت آرت دکو ،
پارکت لمینت مکس دکو ،
پارکت لمینت آوانگارد ،
پارکت لمینت دیبا پلاس ، 
و ... .
 
و اینک هم بحث تمیز کننده با کیفیت آلمانی پارکت لمینت است .

شرکت معتبر دیباذر ، اقدام به واردات تمیز کننده و شوینده آلمانی Glotoclean نموده است . این محصولی است که هر شرکتی وارد نمی کند و می توان گفت که شوینده های پارکت لمینت بسیار نایاب هستند . چرا که کم مصرف هستند و به عبارتی مردم عادی ، اعتماد چندانی به شوینده ها ندارند و فردی که منزل یا محیط کار خود را پارکت لمینت می کند ، اکثرا به وسیله یک تی نمدار پارکت لمینت ها را تمیز می کند . 
 
در حالی که نمی داند برای براق شدن پارکت لمینت ، حتما باید از شوینده ها استفاده کرد . چرا که آب دشمن اصلی پارکت لمینت است . وقتی که آب به لایه های لمینت نفوذ می کند و به قولی لبه های پارکت لمینت را ، بلند می کند و لمینت پس از گذشت مدتی به جیر جیر کردن ، خواهد می افتد و ظاهر اولیه خود را از دست می دهد . به همین سبب شرکت دیباذر این شوینده را ( البته به صورت محدود ) وارد کرده است . 
 
شوینده Glotoclean ، جزء محدود شوینده های موجود در بازار است . از جمله مزایای این شوینده و تمیز کننده پارکت لمینت می توان به :

لکه زدایی و علی الخصوص رفع نمودن چربی های به جا مانده بر روی پارکت لمینت ،
جلوگیری نمودن از ترک خوردگی و همچنین باد کردن و ترک خوردن پارکت لمینت ،
براق شدن تایل ها ، 
از بین بردن تمامی میکروب ها ، 
پاک نمودن گرد و خاک و دیگر آلودگی ها ،
پاک نمودن اثر کفش ، 
و ... اشاره کرد .
 
در نهایت باید افزود که : شرکت دیباذر مسیر خود را به طور کل تغییر داده و پر قدرت در زمینه تولیدپارکت لمینت با برند آرت دکو گروپ فعالیت می کند . 
 
همیشه مشکلات برای تمامی وارد کننده ها وجود دارد ، در واقع به سبب آن که دلار دولتی به آنان تعلق نمی گیرد  و از طرفی قیمت دلار نیز ثابت نیست و دارای نوسان شدید است . و هنگامی که می خواهند جنسی وارد کنند با قیمت بالا تهیه می کنند و در هنگام فروش ، با قیمت پایین اجناسشان را می فروشند ، که این باعث دو برابر شدن مشکل آنان می شود . وارد کننده های تزیینات بسیار ضعیف شده اند . و دیگر به نفع وارد کننده نیست که پارکت لمینت وارد کند .
 
و از طرفی شرکت های بسیاری که تاسیس شدند و در زمینه تولید پارکت لمینت در حال فعالیت می باشند ، و دولت نیز با نگرفتن مالیات در چندین سال اول ، سعی در تشویق کردن این شرکت ها برای تولید پارکت لمینت دارد .هر چند که این موضوع نیز باعث دلگرمی این شرکت ها نمی شود .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن داشتن آرزوی موفقیت برای شرکت آرت دکو گروپ ، با رصد کردن بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های وارد کننده و فروشگاه ها حمایت می کند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آرت دکو گروپ را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .