شرکت لوتوس هارمونی و آلبوم جدید بلوم مارینا

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
شرکت لوتوس هارمونی و آلبوم جدید بلوم مارینا
شرکت لوتوس هارمونی و آلبوم جدید بلوم مارینا
شرکت لوتوس هارمونی و آلبوم جدید بلوم مارینا
شرکت لوتوس هارمونی و آلبوم جدید بلوم مارینا 




شرکت معتبر لوتوس هارمونی ( دفتر و انبار این شرکت در مشهد می باشد ) یکی از بزرگ ترین شرکت هایی می باشد که خارج از تهران ( در مشهد ) ، مشغول فعالیت است . 


در واقع شرکت ها و مجموعه هایی که جرات می کنند و در خارج از تهران شرکتی تاسیس می کنند که کالایی به دست مغازه داران برسانند ، به دلیل وجود هزینه های باربری و تاخیر در زمان ارسال بار در شهرهای مختلف ، بسیار کار بزرگی انجام می دهند .

شرکت موفق لوتوس هارمونی ، سرمایه گذاری بسیار زیادی در بازار دکوراسیون داخلی ایران کرده و می توان گفت که بعد از چند شرکت موفق و انگشت شمار در تهران ، این شرکت جزء شرکت های بسیار بزرگی است که آلبوم های کاغذ دیواری بسیار زیادی دارد و بسیار پر قدرت در شهر مشهد ، فعالیت می کند .


شرکت لوتوس هارمونی ، با سراسر فروشگاه های ایران ارتباط دارد ، این شرکت اکثرا با نمایندگی‌ ها و شرکت های پخش ارتباطی ندارد و خود به صورت مویرگی و مستقیم ( از ابتدای تاسیس شرکت تا به الان ) همکار دارد . 


شرکت لوتوس هارمونی ، دارای آلبوم های کاغذ دیواری بسیار با کیفیتی است و همچنین این شرکت دارای بازاریاب های موفق و جوانی نیز می باشد .


در ابتدا شرکت لوتوس هارمونی ، در شهر مشهد فعالیت خود را آغاز نمود و کم کم در استان خراسان جنوبی و به مرور در سراسر ایران محصولات این شرکت پخش شد و اینک نام شرکت لوتوس هارمونی ، به عنوان برندی معروف و معتبر در سراسر ایران شناخته شده است .


آنچه که مشخص است این است که این شرکت سرمایه گذاری بسیار زیادی انجام داده ، چرا که ورود هر آلبوم کاغذ دیواری ، هزینه زیادی را برای شرکت وارد کننده دارد .


شرکت لوتوس هارمونی نیز ، همچون دیگر شرکت ها ، برخی کالا های خود را به حراج می گذارد . 

در واقع به علت آن که بازار دکوراسیون داخلی و تزیینات ، بسیار به قیمت دلار وابسته می باشد ، و از طرفی دیگر به علت آن که کاغذ دیواری کالای لوکس محسوب می شود و به آن ارز دولتی تعلق نمی گیرد و علاوه بر این ماجرا ، مشکلات بسیار دیگری مثل : تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، مالیات های سرسام آور ، و ... همگی باعث دلسردی شرکت های وارد کننده می شوند ، و که گاها این شرکت ها ، کالایی را وقتی دلار قیمت بالایی دارد خریداری می کنند و در هنگام عرضه ، گاها قیمت دلار به قدری سقوط می کند ، که این شرکت ها چاره ای جز حراج محصول خود ندارند ، تا جایی که شرکت های جوان گاها اقدام به تعطیلی مجموعه خود می نمایند .


و یا حتی در دیگر موارد ، وقتی پس از گذشت مدتی محصولی جدید وارد بازار می شود ، از آن جایی که افراد تمایل دارند جدید ترین محصول را تهیه کنند دیگر به محصول قدیمی توجه نمی کنند و شرکت وارد کننده ، چاره ای جز حراج کد های باقی مانده و واردات محصول جدید را ندارد .


شرکت لوتوس هارمونی ، آلبوم جدید بلوم از برند مارینا را ( با عرض ۵۳ سانت و ده متر طول ) وارد کرده است . این آلبوم دارای جدید ترین و بروز ترین طرح های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ می باشد و از کیفیتی عالی و جنسی ضخیم برخوردار است و با پشتوانه بسیار زیاد موجود می باشد .


امروزه پخش کالا ها در سراسر ایران به این صورت شده که ، شرکت های وارد کننده خود تلاش می کنند که ارتباط مستقیم با فروشگاه ها برقرار کنند و دیگر از شرکت های پخش و نماینده ها ، استفاده نکنند چرا که در صورت استفاده از نماینده و یا شرکت های پخش ، مجبور هستند درصدی نیز به آنان دهند . به همین جهت سعی می کنند تا دیگر از شرکت های پخش و نماینده ها استفاده نکنند و خود به صورت مستقیم با مغازه دار ، ارتباط برقرار کنند . 


البته گاهی اوقات مغازه دار ها نمی دانند که یک آلبوم برای کدام شرکت است و از طرفی ارتباط برقرار کردن با تمام شرکت ها برای آن ها سخت است ، و تصمیم می گیرند که سفارشات خود را به یک شرکت پخش دهند و آن شرکت پخش تمام سفارشات آنان را انجام می دهد . 


وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت لوتوس هارمونی ، با رصد کردن دقیق بازار دکوراسیون داخلی و با ارائه پنل های اختصاصی به شرکت های وارد کننده و فروشگاه ها و شرکت های پخش ، از آنان حمایت می کند .


کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت لوتوس هارمونی را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .
  • مرجع :
  • برچسب ها : شرکت لوتوس هارمونی

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.