شرکت لوتوس هارمونی و آلبوم جدید بلوم مارینا
شرکت لوتوس هارمونی و آلبوم جدید بلوم مارینا
شرکت لوتوس هارمونی و آلبوم جدید بلوم مارینا 




شرکت معتبر لوتوس هارمونی ( دفتر و انبار این شرکت در مشهد می باشد ) یکی از بزرگ ترین شرکت هایی می باشد که خارج از تهران ( در مشهد ) ، مشغول فعالیت است . 


در واقع شرکت ها و مجموعه هایی که جرات می کنند و در خارج از تهران شرکتی تاسیس می کنند که کالایی به دست مغازه داران برسانند ، به دلیل وجود هزینه های باربری و تاخیر در زمان ارسال بار در شهرهای مختلف ، بسیار کار بزرگی انجام می دهند .

شرکت موفق لوتوس هارمونی ، سرمایه گذاری بسیار زیادی در بازار دکوراسیون داخلی ایران کرده و می توان گفت که بعد از چند شرکت موفق و انگشت شمار در تهران ، این شرکت جزء شرکت های بسیار بزرگی است که آلبوم های کاغذ دیواری بسیار زیادی دارد و بسیار پر قدرت در شهر مشهد ، فعالیت می کند .


شرکت لوتوس هارمونی ، با سراسر فروشگاه های ایران ارتباط دارد ، این شرکت اکثرا با نمایندگی‌ ها و شرکت های پخش ارتباطی ندارد و خود به صورت مویرگی و مستقیم ( از ابتدای تاسیس شرکت تا به الان ) همکار دارد . 


شرکت لوتوس هارمونی ، دارای آلبوم های کاغذ دیواری بسیار با کیفیتی است و همچنین این شرکت دارای بازاریاب های موفق و جوانی نیز می باشد .


در ابتدا شرکت لوتوس هارمونی ، در شهر مشهد فعالیت خود را آغاز نمود و کم کم در استان خراسان جنوبی و به مرور در سراسر ایران محصولات این شرکت پخش شد و اینک نام شرکت لوتوس هارمونی ، به عنوان برندی معروف و معتبر در سراسر ایران شناخته شده است .


آنچه که مشخص است این است که این شرکت سرمایه گذاری بسیار زیادی انجام داده ، چرا که ورود هر آلبوم کاغذ دیواری ، هزینه زیادی را برای شرکت وارد کننده دارد .


شرکت لوتوس هارمونی نیز ، همچون دیگر شرکت ها ، برخی کالا های خود را به حراج می گذارد . 

در واقع به علت آن که بازار دکوراسیون داخلی و تزیینات ، بسیار به قیمت دلار وابسته می باشد ، و از طرفی دیگر به علت آن که کاغذ دیواری کالای لوکس محسوب می شود و به آن ارز دولتی تعلق نمی گیرد و علاوه بر این ماجرا ، مشکلات بسیار دیگری مثل : تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، مالیات های سرسام آور ، و ... همگی باعث دلسردی شرکت های وارد کننده می شوند ، و که گاها این شرکت ها ، کالایی را وقتی دلار قیمت بالایی دارد خریداری می کنند و در هنگام عرضه ، گاها قیمت دلار به قدری سقوط می کند ، که این شرکت ها چاره ای جز حراج محصول خود ندارند ، تا جایی که شرکت های جوان گاها اقدام به تعطیلی مجموعه خود می نمایند .


و یا حتی در دیگر موارد ، وقتی پس از گذشت مدتی محصولی جدید وارد بازار می شود ، از آن جایی که افراد تمایل دارند جدید ترین محصول را تهیه کنند دیگر به محصول قدیمی توجه نمی کنند و شرکت وارد کننده ، چاره ای جز حراج کد های باقی مانده و واردات محصول جدید را ندارد .


شرکت لوتوس هارمونی ، آلبوم جدید بلوم از برند مارینا را ( با عرض ۵۳ سانت و ده متر طول ) وارد کرده است . این آلبوم دارای جدید ترین و بروز ترین طرح های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ می باشد و از کیفیتی عالی و جنسی ضخیم برخوردار است و با پشتوانه بسیار زیاد موجود می باشد .


امروزه پخش کالا ها در سراسر ایران به این صورت شده که ، شرکت های وارد کننده خود تلاش می کنند که ارتباط مستقیم با فروشگاه ها برقرار کنند و دیگر از شرکت های پخش و نماینده ها ، استفاده نکنند چرا که در صورت استفاده از نماینده و یا شرکت های پخش ، مجبور هستند درصدی نیز به آنان دهند . به همین جهت سعی می کنند تا دیگر از شرکت های پخش و نماینده ها استفاده نکنند و خود به صورت مستقیم با مغازه دار ، ارتباط برقرار کنند . 


البته گاهی اوقات مغازه دار ها نمی دانند که یک آلبوم برای کدام شرکت است و از طرفی ارتباط برقرار کردن با تمام شرکت ها برای آن ها سخت است ، و تصمیم می گیرند که سفارشات خود را به یک شرکت پخش دهند و آن شرکت پخش تمام سفارشات آنان را انجام می دهد . 


وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت لوتوس هارمونی ، با رصد کردن دقیق بازار دکوراسیون داخلی و با ارائه پنل های اختصاصی به شرکت های وارد کننده و فروشگاه ها و شرکت های پخش ، از آنان حمایت می کند .


کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت لوتوس هارمونی را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .