شرکت دیاکو واردکننده آلبوم های وان ، تن و تو

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
شرکت دیاکو و آلبوم های وان تن و تو
شرکت دیاکو و آلبوم های وان تن و تو
شرکت دیاکو و آلبوم های وان تن و تو
شرکت دیاکو و آلبوم های وان تن و تو
شرکت دیاکو و آلبوم های وان تن و تو 
 

 
شرکت معتبر دیاکو ، دارای سه آلبوم کاغذ دیواری وان ، تن ، و تو می باشد . این شرکت معروف ، وارد کننده ای فعال ، خوش فکر ، باهوش و جوان است که در این پنج سال اخیر فعال شده است . 
 
شرکت دیاکو ، فعالیت خود را از آلبوم کاغذ دیواری تو آغاز نمود ، که اینک این آلبوم کاغذ دیواری را حراج نموده است . به دلیل آن که آلبوم های کاغذ دیواری جدیدی تولید و در بازار عرضه می شوند و به تبع ، افراد دیگر به آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی توجه ای نمی کنند و به همین خاطر هم ، شرکت های وارد کننده همانند شرکت دیاکو ، آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی خود را مثل آلبوم کاغذ دیواری تو ، به حراج می گذارد و دیگر شارژ نمی کنند ، البته باید افزود که : علاوه بر آن که آلبوم کاغذ دیواری تو پس از مدتی قدیمی شد ، شرکت دیاکو نیز نتوانست بار مورد نیاز را تامین نماید ‌.
 
پس از گذشت مدتی ، شرکت معتبر دیاکو آلبوم کاغذ دیواری تن را وارد نمود و اینک نیز آلبوم کاغذ دیواری وان را وارد کرده است .
 
آلبوم کاغذ دیواری تن و وان ، آلبوم های بسیار زیبا و خاصی می باشند . این دو آلبوم کاغذ دیواری را ، شرکت دیاکو ، پیگیری می کند و شارژ می نماید . در واقع می توان گفت که : این شرکت همواره باید این نکته را به خاطر داشته باشد که ، نباید کالایی که وارد می کند ، به عدم بخورد ، چرا که وقتی برخی کد های یک آلبوم کاغذ دیواری به عدم می خورد ، به تبع مغازه دار آن آلبوم کاغذ دیواری را به مشتری نشان نمی دهد ، چرا که ممکن است مشتری کدی را انتخاب کند که موجود نباشد و این از حوصله مشتری و مغازه دار خارج است . و از طرفی ، شرکت های وارد کننده با یک دیگر به طور جدی در حال رقابت هستند و عدم خوردن محصولات ، باعث شکست آن ها در این رقابت خواهد شد . 
 
هر چند که با توجه به نوسان شدید دلار و وابستگی بسیار زیاد بازار ایران به دلار ، و همچنین عدم حمایت دولت از این صنف و تعلق نگرفتن ارز دولتی به شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، فعالیت در این بازار سخت است ولی با تمامی این اوصاف شرکت های وارد کننده باید از عدم خوردن کالای خود جلوگیری کنند تا در این رقابت ها باقی بمانند .
 
 شرکت دیاکو نیز ، همچون دیگر شرکت های وارد کننده دارای این قبیل مشکلات است و نمی تواند جنس مورد نیاز خود را تامین نماید . در واقع می توان این طور گفت که : نوسان بسیار زیاد ارز ، این اعتماد به نفس را از شرکت ها گرفته است و آن ها این طور گمان می کنند که اگر در این بازار سرمایه گذاری کنند ، ممکن است تمام زندگی شان را از دست بدهند . ولی اگر قیمت حدود چند ماه ثابت بماند ، تعداد زیادی نیروی جوانی که وارد دکوراسیون شدند و تمایل دارند فعالیت کنند ، دیگر این ترس را نخواهند داشت . 
 
در واقع تمامی شرکت های وارد کننده تلاش می کنند که تبدیل به یک برند معتبر شوند ، شرکت دیاکو نیز نام بسیار زیبایی برای خود انتخاب نموده است و آلبوم های کاغذ دیواری که وارد می کند به سبب آن که نامشان اعداد است ، در ذهن ها باقی می ماند .
 
محصولات شرکت دیاکو ، بسیار با کیفیت و درجه یک با جنسی عالی می باشند ولی از قیمت بالایی برخوردار هستند ، شرکت دیاکو باید در نظر داشته باشد که شرکت های دیگری که در رقابت باقی می مانند ، سود های خود را بسیار پایین آوردند تا پر فروش باشند و بهتر است که شرکت دیاکو نیز به این نکته توجه کند تا کمی قیمت محصولات خود را به کف بیاورد ، شاید فروش آلبوم های کاغذ دیواری او ، ولو با سود کمتر ، بیشتر شود .
 
وبسایت مپ استار ، برای شرکت دیاکو آرزوی موفقیت دارد ‌. این وبسایت با رصد نمودن با بازار دکوراسیون داخلی ، از فروشگاه ها و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت دیاکو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .
  • مرجع :
  • برچسب ها : شرکت دیاکو

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .