شرکت دیاکو واردکننده آلبوم های وان ، تن و تو
شرکت دیاکو واردکننده آلبوم های وان ، تن و تو
شرکت دیاکو و آلبوم های وان تن و تو 
 

 
شرکت معتبر دیاکو ، دارای سه آلبوم کاغذ دیواری وان ، تن ، و تو می باشد . این شرکت معروف ، وارد کننده ای فعال ، خوش فکر ، باهوش و جوان است که در این پنج سال اخیر فعال شده است . 
 
شرکت دیاکو ، فعالیت خود را از آلبوم کاغذ دیواری تو آغاز نمود ، که اینک این آلبوم کاغذ دیواری را حراج نموده است . به دلیل آن که آلبوم های کاغذ دیواری جدیدی تولید و در بازار عرضه می شوند و به تبع ، افراد دیگر به آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی توجه ای نمی کنند و به همین خاطر هم ، شرکت های وارد کننده همانند شرکت دیاکو ، آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی خود را مثل آلبوم کاغذ دیواری تو ، به حراج می گذارد و دیگر شارژ نمی کنند ، البته باید افزود که : علاوه بر آن که آلبوم کاغذ دیواری تو پس از مدتی قدیمی شد ، شرکت دیاکو نیز نتوانست بار مورد نیاز را تامین نماید ‌.
 
پس از گذشت مدتی ، شرکت معتبر دیاکو آلبوم کاغذ دیواری تن را وارد نمود و اینک نیز آلبوم کاغذ دیواری وان را وارد کرده است .
 
آلبوم کاغذ دیواری تن و وان ، آلبوم های بسیار زیبا و خاصی می باشند . این دو آلبوم کاغذ دیواری را ، شرکت دیاکو ، پیگیری می کند و شارژ می نماید . در واقع می توان گفت که : این شرکت همواره باید این نکته را به خاطر داشته باشد که ، نباید کالایی که وارد می کند ، به عدم بخورد ، چرا که وقتی برخی کد های یک آلبوم کاغذ دیواری به عدم می خورد ، به تبع مغازه دار آن آلبوم کاغذ دیواری را به مشتری نشان نمی دهد ، چرا که ممکن است مشتری کدی را انتخاب کند که موجود نباشد و این از حوصله مشتری و مغازه دار خارج است . و از طرفی ، شرکت های وارد کننده با یک دیگر به طور جدی در حال رقابت هستند و عدم خوردن محصولات ، باعث شکست آن ها در این رقابت خواهد شد . 
 
هر چند که با توجه به نوسان شدید دلار و وابستگی بسیار زیاد بازار ایران به دلار ، و همچنین عدم حمایت دولت از این صنف و تعلق نگرفتن ارز دولتی به شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، فعالیت در این بازار سخت است ولی با تمامی این اوصاف شرکت های وارد کننده باید از عدم خوردن کالای خود جلوگیری کنند تا در این رقابت ها باقی بمانند .
 
 شرکت دیاکو نیز ، همچون دیگر شرکت های وارد کننده دارای این قبیل مشکلات است و نمی تواند جنس مورد نیاز خود را تامین نماید . در واقع می توان این طور گفت که : نوسان بسیار زیاد ارز ، این اعتماد به نفس را از شرکت ها گرفته است و آن ها این طور گمان می کنند که اگر در این بازار سرمایه گذاری کنند ، ممکن است تمام زندگی شان را از دست بدهند . ولی اگر قیمت حدود چند ماه ثابت بماند ، تعداد زیادی نیروی جوانی که وارد دکوراسیون شدند و تمایل دارند فعالیت کنند ، دیگر این ترس را نخواهند داشت . 
 
در واقع تمامی شرکت های وارد کننده تلاش می کنند که تبدیل به یک برند معتبر شوند ، شرکت دیاکو نیز نام بسیار زیبایی برای خود انتخاب نموده است و آلبوم های کاغذ دیواری که وارد می کند به سبب آن که نامشان اعداد است ، در ذهن ها باقی می ماند .
 
محصولات شرکت دیاکو ، بسیار با کیفیت و درجه یک با جنسی عالی می باشند ولی از قیمت بالایی برخوردار هستند ، شرکت دیاکو باید در نظر داشته باشد که شرکت های دیگری که در رقابت باقی می مانند ، سود های خود را بسیار پایین آوردند تا پر فروش باشند و بهتر است که شرکت دیاکو نیز به این نکته توجه کند تا کمی قیمت محصولات خود را به کف بیاورد ، شاید فروش آلبوم های کاغذ دیواری او ، ولو با سود کمتر ، بیشتر شود .
 
وبسایت مپ استار ، برای شرکت دیاکو آرزوی موفقیت دارد ‌. این وبسایت با رصد نمودن با بازار دکوراسیون داخلی ، از فروشگاه ها و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت دیاکو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .