جذاب ترین سقف کشسان اتاق کودک

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
جذاب ترین سقف کشسان اتاق کودک

جذاب ترین سقف کشسان اتاق کودک

 
سقف کشسان باریسول ، از جمله جذاب ترین و مناسب ترین انتخاب ها برای اتاق خواب کودکان می باشد . که والدین می توانند با انتخابی درست ( بر حسب سن و سلیقه فرزند شان ) علاوه بر زیبا تر کردن محیط اتاق کودک ، به صورت غیر مستقیم نیز بر روی روحیه ، هوش ، ارتباطات فرزند ، و ... تاثیر بگذارند . 
از جمله مزایای سقف های کشسان باریسول اتاق کودک ، می توان به مواردی همچون : امنیت این سقف ها ( در تهیه کردن پارچه سقف های کشسان ، از مواد کاملا بی خطر استفاده می شود . موادی که به هیچ عنوان بوی نامطبوعی ندارند که باعث اذیت شدن فرزندان شود ، یا مواد مضر نیز به هیچ عنوان تشعشع نمی کنند . همچنین لازم به ذکر است که : سقف کشسان اتاق کودک دارای خاصیت ضد استاتیک نیز ، می باشند و به همین سبب گرد و غبار موجود در هوا به هیچ عنوان ، بر روی این سقف ها جذب نخواهد شد . که همین امر دلیلی محکم برای انتخاب سقف های کشسان می باشد ، چرا که موجب کاهش رفتار های آلرژیک کودکان خواهد شد ) ، سودمندی ( سطح سقف های کشسان اتاق کودک ، به گونه ای می باشد که حتی در صورت برخورد اسباب بازی و یا حتی توپ به سقف هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود و می توان این طور گفت که سقف های کشسان اتاق کودک ، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند . همچنین هر زمان که تمایل داشتید و یا حتی هر زمان که فرزند تان از نمای سقف خسته شد ، این امکان برای شما می باشد که به راحتی سقف کشسان اتاق کودک را ، عوض کنید ، و در محیطی دیگر مجدداً نصب نمایید . و یا حتی به طور کلی سقف کشسان موجود در اتاق کودک را بردارید ، و از سقف اتاق خواب استفاده کنید . ) ، تنوع فراوان ( سقف های کشسان ، دارای تنوع بی حد و اندازه ای در رنگ‌ و طرح ، می باشند . به همین سبب می توان هر طرح و رنگی را که فرزندتان تمایل داشت و با دکوراسیون اتاق هماهنگ بود را ، در محیط اتاق خواب کودک استفاده کنید . به عنوان مثال : اگر فرزند شما دختر است ، می توانید از طرح های دخترانه همچون پرنسس ها ، شخصیت های کارتونی ، و ... با رنگ های صورتی ، سفید ، و ... بهره ببرید و اگر فرزندتان پسر است ، از ماشین ها و ابر قهرمان ها ، و ... با رنگ های آبی ، قرمز ، و ... در محیط اتاق خواب او استفاده کنید . ) ، و .... اشاره کرد . 

از دیگر مزایای بی شمار سقف های کشسان اتاق کودک ، می توان به نصب سریع و آسان این سقف ها اشاره کرد ، به گونه ای که می توان در کم ترین زمان ممکن و به سهولت ، این سقف ها را در محیط اتاق کودک نصب کرد .
سقف های کشسان ضد حریق می‌ باشند و به همین سبب والدین می توانند با خاطر آسوده از این سقف ها ، در محیط اتاق کودک بهره ببرند چرا که در صورت آتش سوزی ، سقف های کشسان اتاق کودک به هیچ عنوان آتش سوزی را پخش نمی کنند . 
اما نکته اصلی و اساسی که در خصوص سقف های کشسان باید افزود ، این امر است که : والدین باید توجه کنند که یک نورپردازی اصولی و مناسب ، باعث بهتر دیدن شدن سقف و زیبا تر به نظر رسیدن محیط اتاق خواب کودک ، خواهد شد .

  • مرجع :
  • برچسب ها : سقف کشسان اتاق کودک

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.