جذاب ترین سقف کشسان اتاق کودک
جذاب ترین سقف کشسان اتاق کودک

جذاب ترین سقف کشسان اتاق کودک

 
سقف کشسان باریسول ، از جمله جذاب ترین و مناسب ترین انتخاب ها برای اتاق خواب کودکان می باشد . که والدین می توانند با انتخابی درست ( بر حسب سن و سلیقه فرزند شان ) علاوه بر زیبا تر کردن محیط اتاق کودک ، به صورت غیر مستقیم نیز بر روی روحیه ، هوش ، ارتباطات فرزند ، و ... تاثیر بگذارند . 
از جمله مزایای سقف های کشسان باریسول اتاق کودک ، می توان به مواردی همچون : امنیت این سقف ها ( در تهیه کردن پارچه سقف های کشسان ، از مواد کاملا بی خطر استفاده می شود . موادی که به هیچ عنوان بوی نامطبوعی ندارند که باعث اذیت شدن فرزندان شود ، یا مواد مضر نیز به هیچ عنوان تشعشع نمی کنند . همچنین لازم به ذکر است که : سقف کشسان اتاق کودک دارای خاصیت ضد استاتیک نیز ، می باشند و به همین سبب گرد و غبار موجود در هوا به هیچ عنوان ، بر روی این سقف ها جذب نخواهد شد . که همین امر دلیلی محکم برای انتخاب سقف های کشسان می باشد ، چرا که موجب کاهش رفتار های آلرژیک کودکان خواهد شد ) ، سودمندی ( سطح سقف های کشسان اتاق کودک ، به گونه ای می باشد که حتی در صورت برخورد اسباب بازی و یا حتی توپ به سقف هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود و می توان این طور گفت که سقف های کشسان اتاق کودک ، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند . همچنین هر زمان که تمایل داشتید و یا حتی هر زمان که فرزند تان از نمای سقف خسته شد ، این امکان برای شما می باشد که به راحتی سقف کشسان اتاق کودک را ، عوض کنید ، و در محیطی دیگر مجدداً نصب نمایید . و یا حتی به طور کلی سقف کشسان موجود در اتاق کودک را بردارید ، و از سقف اتاق خواب استفاده کنید . ) ، تنوع فراوان ( سقف های کشسان ، دارای تنوع بی حد و اندازه ای در رنگ‌ و طرح ، می باشند . به همین سبب می توان هر طرح و رنگی را که فرزندتان تمایل داشت و با دکوراسیون اتاق هماهنگ بود را ، در محیط اتاق خواب کودک استفاده کنید . به عنوان مثال : اگر فرزند شما دختر است ، می توانید از طرح های دخترانه همچون پرنسس ها ، شخصیت های کارتونی ، و ... با رنگ های صورتی ، سفید ، و ... بهره ببرید و اگر فرزندتان پسر است ، از ماشین ها و ابر قهرمان ها ، و ... با رنگ های آبی ، قرمز ، و ... در محیط اتاق خواب او استفاده کنید . ) ، و .... اشاره کرد . 

از دیگر مزایای بی شمار سقف های کشسان اتاق کودک ، می توان به نصب سریع و آسان این سقف ها اشاره کرد ، به گونه ای که می توان در کم ترین زمان ممکن و به سهولت ، این سقف ها را در محیط اتاق کودک نصب کرد .
سقف های کشسان ضد حریق می‌ باشند و به همین سبب والدین می توانند با خاطر آسوده از این سقف ها ، در محیط اتاق کودک بهره ببرند چرا که در صورت آتش سوزی ، سقف های کشسان اتاق کودک به هیچ عنوان آتش سوزی را پخش نمی کنند . 
اما نکته اصلی و اساسی که در خصوص سقف های کشسان باید افزود ، این امر است که : والدین باید توجه کنند که یک نورپردازی اصولی و مناسب ، باعث بهتر دیدن شدن سقف و زیبا تر به نظر رسیدن محیط اتاق خواب کودک ، خواهد شد .