نحوه زدن رنگ اکریلیک بر روی دیوار ها

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
نحوه زدن رنگ اکریلیک بر روی دیوار ها

نحوه زدن رنگ اکریلیک بر روی دیوار ها

 
 
رنگ های زیبا و دلنشین اکریلیک ، از جمله رنگ های طبیعت دوست و جدیدی می باشند که دارای طرفداران بسیار زیادی است . این رنگ های با کیفیت دارای مزایای و ویژگی های بی شماری می باشند ، به سبب همین مزایا و ویژگی ها ، بسیاری از افراد از این رنگ های زیبا و جدید ، برای رنگ آمیزی کردن محیط مورد نظرشان ، بهره می برند. از جمله مزایای رنگ های پر طرفدار اکریلیک ، می توان بی بو بودن آنان اشاره کرد و مهم تر از همه این که ، می توان بر روی اکثر سطوح از رنگ اکریلیک بهره برد .
با توجه به این امر که جنس دیواری که قصد دارید به وسیله رنگ اکریلیک ، آن را رنگ آمیزی کنید ، چیست نحوه رنگ آمیزی نیز متفاوت خواهد بود . در وهله اول به جهت آن که این رنگ را با بهترین کیفیت بر روی دیوار اجرا کنید ، لازم است که سطح دیوار روغن کاری شود ، و پس از آن که سمباده زنی و همچنین بتونه کاری تمام شد و گرد و غبار موجود بر روی دیوار را از بین ببرید ، سپس نوبت به آستر زدن بر روی سطح دیوار می رسد . و در نهایت رنگ زیبا و پر کاربرد اکریلیک را باید در چند مرحله ، بر روی دیوار اجرا کنیم . 
اگر دیواری که در نظر دارید ، گچی می باشد بهتر است پیش از شروع رنگ آمیزی ، سطح مورد نظر ابتدا روغن کاری شود ( در صورت تمایل می توانید از پرایمر بهره ببرید ) ، به جهت آن که رنگ اکریلیک بر پایه آب می باشد ، بهتر است روغنی را انتخاب کنید که آن هم بر پایه آب باشد . پس از روغن کاری ، نوبت به بتونه کردن قسمت های گود دیوار خواهد رسید و پس از گردگیری کردن و لکه گیری و همچنین آستر زدن ، می توانید دیوار را با رنگ اکریلیک رنگ کنید . 

در صورتی که سطح دیوار مورد نظر شما ، سیمانی باشد و قصد داشته باشید که با استفاده از رنگ اکریلیک دیوار را رنگ کنید ، پس از آن که سطح دیوار را از هر گونه گرد و غبار پاک کردید و لایه آستر را بر روی دیوار اجرا کنید و سپس با استفاده از‌ رنگ اکریلیک ، دیوار را رنگ کنید .
اگر قصد دارید بر روی دیوار رنگ روغن ، از رنگ اکریلیک بهره ببرید ، لازم است در وهله اول با سمباده کاری ، صافی رنگ روغن را به طور کامل از بین ببرید ، و پس از پر کردن سوراخ ها و بتونه کاری ، با استفاده از یک دستمال سطح دیوار را از هر گونه گرد و غبار پاک کنید ، سپس از یک آستر پایه آب استفاده کرده و پس از آن ، دیوار را با رنگ اکریلیک مورد نظر خود ، رنگ کنید .
در خصوص رنگ اکریلیک باید به نکاتی اشاره کرد : ۱ / به هیچ عنوان از رنگ اکریلیک بر روی سطوحی که خیس هستند ، استفاده نکنید . ۲ / برای استفاده کردن از رنگ اکریلیک بهتر است از غلتک بهره ببرید تا سطح دیوار را به صورت یک دست رنگ کنید . ۳ / رنگ اکریلیک را در دمای اتاق نگهداری نمایید ، چرا که اگر رنگ اکریلیک در دمایی پایین باشد و یخ بزند ، خراب خواهد شد . ۴ / اگر قصد دارید بر روی یک دیوار از رنگ های متنوع اکریلیک بهره ببرید ، بهتر است مرز بین رنگ ها را به وسیله قلم رنگ آمیزی کنید و سپس با کمک غلتک دیوار را رنگ کنید .

  • مرجع :
  • برچسب ها : رنگ اکریلیک

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (28 فروردین 1403)
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری فانتوم شرکت دیار دکور
آلبوم کاغذ دیواری فانتوم شرکت دیار دکور

شرکت معروف دیار دکور ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که همواره محصولاتی بی نظیر و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند .

چند ایده شومینه نقاشی شده برای به روزرسانی دنج و مدرن
چند ایده شومینه نقاشی شده برای به روزرسانی دنج و مدرن

چه شومینه شما فضایی گرم به اتاق نشیمن شما اضافه کند یا به عنوان یک نقطه کانونی دنج در اتاق خواب شما باشد، همیشه منطقی است که به این ویژگی معماری لحظه ای بدرخشید. رنگ آمیزی شومینه راهی سریع برای انجام این کار است و در عین حال ظاهری مدرن به آن اضافه می کند و شخصیتی را القا می کند . تغییر شکل اغلب می تواند بسیار چشمگیر باشد .