راهنمای شما برای نورپردازی مناسب حمام

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
راهنمای شما برای نورپردازی مناسب حمام
راهنمای شما برای نورپردازی مناسب حمام
راهنمای شما برای نورپردازی مناسب حمام
راهنمای شما برای نورپردازی مناسب حمام

 
 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
 چراغ ‌های روشویی که به درستی قرار گرفته ‌اند ، نور ملایم و پراکنده‌ ای منتشر می‌ کنند که سایه‌ ها را کاهش می ‌دهد و بهترین ظاهر را برای ستاره‌ ها آسان می‌ کند . در حالی که ممکن است خودتان روی صحنه نروید ، هیچ بهانه خوبی برای نورپردازی ضعیف وجود ندارد .
 
نورهای پراکنده ، حتی نور را اضافه کنید، آویز ها یا دیوارکوب ها در دو طرف آینه ، نوری پراکنده و یکنواخت را به روشویی حمام شما می آورند . اگر یک روشویی دوتایی با یک آینه بزرگ دارید ، به وسط آن نور اضافه کنید . اگر یک روشویی دو نفره با دو آینه دارید . 
 
 هنگامی که در مورد چراغ های مناسب برای کناره های آینه حمام خود تصمیم گرفتید ، مهم است که ارتفاع را به درستی انتخاب کنید. ارتفاع دقیق برای آویزان کردن وسایل به این بستگی دارد که چه کسی بیشتر از حمام استفاده می کند . اما یک قانون کلی این است که وسایل را در سطح چشم آویزان کنید ، معمولاً بین 65 تا 70 اینچ از زمین .
 
پس ‌زمینه شانه‌ ها و موها را روشن می ‌کند و دیدن لباس ‌ها و شکل ‌ها را آسان ‌تر می ‌کند . این کار در اطراف روشویی مفید است، بنابراین در نظر داشته باشید که یک چراغ را پشت و بالای جایی که قرار دارید قرار دهید. نصب روی سطح یا وسیله نیمه روان با سایه مات، مانند ، تابش خیره کننده را مسدود می کند و روشنایی عملکردی بالای سر را فراهم می کند .
 
وقتی صحبت از روشنایی به میان می آید، کلیدهای دیمر بهترین دوست شما هستند، به خصوص در حمام. افزودن کم‌ نور به چراغ ‌های اطراف روشویی حمام باعث انتقال آسان‌ تر با شروع روز و پایان آرامش‌ بخش ‌تر در شب می ‌شود. 
 
روشن کردن چراغ ها در نیمه شب می تواند برای چشمان شما دردسر و تنظیم ناراحت کننده باشد. در عوض، به اضافه کردن چراغ های کف، مانند چراغ های پله ای داخلی یا چراغ های زیر روشویی شناور فکر کنید. درخشش ملایم آن‌ ها باعث می‌ شود بدون نیاز به روشن کردن چراغ ‌های خیره‌ کننده اضافی، ببینید به کجا می ‌روید. 
 
گرایش های طراحی همیشه به نفع ما نیستند و نورپردازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. مسائل پیچیده‌ تر این است که بیشتر وسایل روشنایی یا خاموش یا در اتاقی با نور کامل روز عکاسی می‌شوند، بنابراین تا زمانی که خیلی دیر نشده است، هرگز آنها را در عمل نمی ‌بینید. از سایه های شیشه ای شفاف یا لامپ های بدون نور در حمام به دلیل تابش خشن آنها اجتناب کنید. 
 
ممکن است وسوسه شوید که از سایه های فلزی جامد استفاده کنید، زیرا آنها مد روز هستند، اما انجام این کار در حمام بدون منابع نور دیگر شما را در تاریکی رها می کند. 
 
یک ستاره صحنه عصبانی می شود اگر نور کانون به جای آنها به زمین بخورد. به طور مشابه، یکی از رایج ترین اشتباهات نورپردازی، قرار دادن نورهای فرورفته روی نقاط خالی روی زمین است. در عوض، نورهای پایین را روی میزها و سایر مناطق کاری که می توانند از نور اضافی استفاده کنند، قرار دهید. 
درخشش ملایمی که از یک آینه با نور پس زمینه ساطع می شود ظاهری مدرن و جایگزینی شیک برای نورهای شب ارائه می دهد. اما آینه ‌های دارای نور پس‌ زمینه معمولاً نور بیشتری به دیوار می ‌افزایند تا صورت شما، جایی که بیشتر به آن نیاز دارید. بنابراین، برای نورپردازی کاربردی، دیوارکوب یا آویز را به دو طرف آینه اضافه کنید.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : راهنمای شما برای نورپردازی مناسب حمام

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (9 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟