تکنیک های رنگ امیزی دیوار های منزل

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
تکنیک های رنگ امیزی دیوار های منزل
تکنیک های رنگ امیزی دیوار های منزل
تکنیک های رنگ امیزی دیوار های منزل

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی...کلیک کنید

تکنیک های رنگ امیزی دیوار های منزل

امروزه در طراحی و بازسازی منازل یکی از چیز هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع رنگ امیزی دیوار است، چرا که این رنگ امیزی جزء کم هزینه ترین و ساده ترین کار ها برای تنوع دادن به منزل می باشد، از طرفی رنگ امیزی کردن اصول و قوانین خود را دارد که بسیاری از افراد با این مقوله مشکل دارند.
یکی از مشکلات اساسی و مهمی که افراد در هنگام رنگ امیزی با ان مواجه می شوند این است که رد فرچه و یا رد غلتک بر روی دیوار باقی می ماند، برای اینکه این اتفاق نیفتد بهتر است که از یک سمت و یک جهت دیوار ، رنگ امیزی شروع شود، و غلتک را از جهتی ارام به جهت دیگر برد و به صورت قاطی و پیچیده رنگ امیزی نکرد، نکته ی مهم دیگری که در این رابطه مطرح است، این است که بایستی در اتمام رنگ امیزی در یک سمت ، انتهای غلتک نمدار باشد تا برای شروع رنگ امیزی در همان نقطه ، اثر غلتک بر روی ان قسمت باقی نماند، 
چرا که همان طور که می دانید در قسمتی که رنگ کاملا خشک نشده است ، رنگ امیزی مجدد بر روی ان بهتر حالت و صورت می گیرد، در نتیجه بهتر است که نگذارید غلتک خشک شود و ان را همواره کمی نمدار از رنگ نگه دارید.
هم چنین این مطلب را نیز حتما مدنظر داشته باشید که قبل از رنگ امیزی بایستی که دیوار را کاملا سمباده کشید و سطح ان را صاف کرد تا هیچ گونه پستی و بلندی و برجستگی نداشته باشد چرا که در این صورت رنگ امیزی بسیار نادرست انجام خواهد شد و دیوار را نازیبا می کند.
نوع رنگ های به کار رفته در هر دیوار می تواند با یکدیگر تفاوت داشته باشد، البته افراد کمتر حرفه ای در یک دیوار رنگ هایی با تناژ های مختلف در میاورند که یک مشکل بزرگ برای این افراد است ، البته این نکته را باید گفت که در هنگام استفاده از یک رنگ این مشکل ایجاد نخواهد شد، اما اگر ترکیبی از رنگ ها باشد، این اشکال پیش خواهد امد.
برای حل این مشکل بهتر است که در یک سطل رنگ، ترکیبی مناسبی از رنگی که می خواهید را به مقدار کاملا مناسب تهیه کنید.
پایین دیوار و یا همان قرنیز نیز یکی از مشکلات هنگام رنگ امیزی دیوار است، برای جلوگیری از کثیف شدن قرنیز ها می توان از چسب برای ان قسمت استفاده کرد،  اما بهتر است که بهد از اینکه کارتان به اتمام رسید و رنگ بر روی دیوار خشک شد، چسب را از روی قرنیزها بردارید.
حتی بهتر است که رنگ امیزی را از دیوار شروع نکنید و این کار را از پایین دیوار و قرنیز ها شروع کنید، و بعد از اینکه این قسمت کاملا خشک شد، سپس به دیوار ها رسیدگی کنید.
هم چنین این مطلب را به خاطر داشته باشید که سطح دیوار را از هر گونه الودگی اعم از روغن، گرد و غبار و هر چیز چسبنده ای پاک کنید تا هنگام رنگ امیزی مشکل ساز نشود.
گاهی اوقات به هنگام رنگ امیزی قطرات رنگ بر روی قسمت های دیگر دیوار چکه می کند که بهتر است برای تمیز کردن چنین کثیفی از دستمال های نخی و کتان مرطوب استفاده کرد.
گاهی اوقات نمی توان از تکنیک غلتک نمدار استفاده کرد و بهتر است که از تکنیک محو کردن استفاده کرد ، ان هم به این طریق که یک مرتبه غلتک را بر روی دیوار کشید و سپس رنگ امیزی را تکمیل کرد.
رنگ امیزی دیوار یک کار بسیار ساده است که برای افراد مبتدی کمی دشوار به نظر می رسد و بهتر است اگر رنگ امیزی خوب می خواهید از افراد خبره استفاده کنید.

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : تکنیک های رنگ امیزی دیوار های منزل

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (5 اردیبهشت 1403)
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

خانه پیتزا معروف فونتینا
خانه پیتزا معروف فونتینا

خانه پیتزا پر طرفدار فونتینا ( با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : ولیعصر ، بالاتر از پارک وی ، بعد از خیابان محمودیه ، پلاک ۲۷۵۶ که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .