بررسی مزایای بی شمار آردواز

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
بررسی مزایای بی شمار آردواز
بررسی مزایای بی شمار آردواز
بررسی مزایای بی شمار آردواز
نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

بررسی مزایای بی شمار آردواز 

در اکثر قریب به اتفاق شهر های شمالی کشور و مناطق پر بارش ، شاهد سقف های شیروانی بوده ایم ، سقف هایی که در هنگام بارش شدید باران ، باعث سرازیر شدن باران می شوند و از بروز هر گونه اتفاق و حادثه ای ، برای سقف جلوگیری می کنند . 
آردواز ، از جمله مصالح ساختمانی است که از سقف شما در برابر باران های شدید ، تگرگ ، و حتی بارش سنگین برف ، آلودگی های شیمیایی ، خوردگی ها ، و مهم تر از همه تغییرات دمایی و ... مراقبت می کند، آردواز از ترکیب شدن آزبست ، آب ، پنبه نسوز ، مواد شیمیایی ، سیمان و در نهایت الیاف مصنوعی به وجود می آید ، و از آن به منظور محافظت کردن از نمای ساختمان و یا حتی زیباتر ، به نظر رسیدن  سقف های شیروانی استفاده می شود . ذکر این نکته حائز اهمیت است که ورقه های آردواز ، با شیب های متفاوت طراحی شدند و غالبا به صورت پله ای می باشند ، در خصوص رنگ ورقه های آردواز باید اشاره کرد که ، رنگ ابتدایی و شکل ظاهری این ورقه ها همچون رنگ بتن است ، اما از جمله ویژگی های مثبت آردواز این امر است ، که دارای قابلیت رنگ پذیری می باشد ، و هر شخص بسته به سلیقه خود و محیطی که در نظر  دارد ، می تواند آنان را رنگ کند . 
برخورداری از قابلیت رنگ پذیری ، تنها مزیت آردواز نیست ، بلکه لازم به ذکر است که این ورقه ها از دوام و مقاومت بسیار بالایی ، برخوردار می باشند ، و مهم تر اینکه آردواز در برابر تمام عامل های نفوذ خارجی ، همچون باران ، گرد و غبار و ... نفوذ بسیار زیادی را دارا است . 
آردواز از جمله مصالحی است که ، دارای طراحی زیبا و خاص کلاسیک می باشد و مهم تر از همه ، این امر است که آردواز نسبت به سایر مصالح ساختمانی ، از وزن بسیار کمتری برخوردار می باشد . 
همچنین لازم به ذکر است که در هنگام اجرا و نصب آردواز ، به علت استفاده از فوم و حتی پشم شیشه ، ساختمان شما به طور کامل عایق می شود ، در برابر نفوذ گرما و حتی سرما . 
اما در خصوص انواع آردواز باید ذکر کرد ، که به طور کلی دو نوع آردواز موجود می باشد ، یکی آردواز سیمانی و دیگری آردواز فلزی . آردواز سیمانی ، که از آن اکثرا برای نمای اصلی ساختمان و یا حتی ، سر در ورودی ، سقف ساختمان ها و انواع اتاق های کلبه ای و ... استفاده می شود ، به شکل پله پله طراحی شده که دارای شیب قابل تنظیم نیز است . و آردواز فلزی که ، در مقایسه با آردواز سیمانی هم مقاوم تر است و هم دارای مزایای بیشتری هست ، برای مثال آردواز فلزی ، دارای رنگ بندی های متنوع و زیبایی هست بر خلاف آردواز سیمانی ، و یا حتی آردواز فلزی بر خلاف سیمانی ، به هیچ وجه ترک نمیخورد و شکست ناپذیر نیز می باشد ، و مهم تر اینکه آردواز فلزی نسبت به سیمانی ، دارای طول عمر طولانی تر و به عبارتی ماندگاری بالاتری است ‌. 
همانطور که در فوق نیز اشاره شد ، تنها کاربرد آردواز استفاده در سقف های شیروانی منازل و ... نیست ، بلکه می توان علاوه بر سقف های خانه های ویلایی ، در آلاچیق ها ، فضا های استراحت گاهی موجود در جنگل ها ، سر در ورودی پارکینگ ، قسمت فوقانی پنجره ها ، و ... از آردواز استفاده کرد .
  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : بررسی مزایای بی شمار آردواز

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (19 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری رولکس شرکت مداسیون
آلبوم کاغذ دیواری رولکس شرکت مداسیون

شرکت مداسیون ، یکی از شرکت های وارد کننده و تامین کننده موفق کالاهای دکوراسیون داخلی می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند راه برای روشن کردن یک اتاق تاریک، به گفته طراحان داخلی
چند راه برای روشن کردن یک اتاق تاریک، به گفته طراحان داخلی

دکوراسیون اتاق های داخلی با نور طبیعی کم یا بدون نور می تواند چالش برانگیز باشد. رنگ ‌ها معمولاً اشباع‌ تر به نظر می ‌رسند و دکوراسیون می ‌تواند در سایه‌ ها حجیم به نظر برسد. این فضا ها اغلب احساس ناخوشایندی دارند، که ایده آل نیست – به خصوص اگر اتاقی باشد که زمان زیادی را در آن سپری می کنید، مانند اتاق خواب یا قسمت نشیمن. ما با طراحان داخلی صحبت کردیم تا چند ترفند طراحی ساده را بیاموزیم که می تواند به سرعت یک اتاق تاریک را روشن کند.

با محصولات شرکت ویتکس آشنا شویم
با محصولات شرکت ویتکس آشنا شویم

شرکت ویتکس ، شرکتی بسیار منظم‌ ، دقیق ، با انرژی و با روحیه بسیار بالا می باشد . این شرکت معتبر در طی ده سال اخیر ، اقدام به تولید کفپوش ها و لمینت هایی بی نظیر و مرغوب نموده است .

چگونه فضاهای شاد و بدون درهم و برهمی برای کودکان ایجاد کنیم
چگونه فضاهای شاد و بدون درهم و برهمی برای کودکان ایجاد کنیم

تصور کنید کودک خود را هنگام خواب به اتاقش می برید و با فضایی مرتب، نور ملایم و تختی دلپذیر و تازه از او استقبال می کنید. در یک دنیای ایده آل، اتاق خواب کودکان فقط برای خواب است، اما بیشتر اوقات جایی است که بچه ها همه کارها را در آن انجام می دهند . اما مهم نیست که بچه ‌های کوچک در طول روز مهمانی ‌های چای می ‌دهند یا کلاژ ماکارونی درست می‌ کنند، اتاق باید بتواند به یک پناهگاه آرام برای خواب شبانه تبدیل شود.

طریقه نصب کاغذ دیواری
طریقه نصب کاغذ دیواری

ممکن است این سوال ، برای افراد بسیاری مطرح شود که ، به چه صورت باید کاغذ دیواری را در محیط مورد نظر شان نصب نمایند ؟ در واقع ، بی شک باید هر امری را ، به فردی سپرد که در آن حوزه از تخصص لازم و کافی برخوردار باشد . بنابراین در وهله نخست برای نصب کاغذ دیواری ، نیاز است که این امر به متخصصین این حرفه ، سپرده شود .

آلبوم کاغذ دیواری اسکار ماکان دکور
آلبوم کاغذ دیواری اسکار ماکان دکور

شرکت معتبر و جوان ماکان دکور ، از جمله شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبومی با کیفیت و درجه یک وارد و در بازار ، عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین

شرکت موفق آیدین ، از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد می کند ، و در واقع می توان گفت که ، این شرکت حساسیت بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات خود ، دارد . دفتر و انبار مرکزی شرکت معتبر آیدین ، در تهران ، خیابان اتحاد ، واقع شده است .

کافه فیلم معروف کینو
کافه فیلم معروف کینو

کافه فیلم معروف کینو ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان مطهری ، بعد از چهار راه مفتح ، پلاک ۲۱۲ ، طبقه دوم که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

رنگ های زیبا در معماری اصیل ایرانی
رنگ های زیبا در معماری اصیل ایرانی

در خصوص رنگ های زیبا در معماری اصیل ایرانی باید افزود که : در معماری ایرانی حضور رنگ را می توان در اکثر بنا های تاریخی ، قدیمی ، مذهبی ، گلدسته ها ، تالار ها ، شبستان ها ، و ... مشاهده کرد ‌. به عبارتی در معماری اصیل ایرانی ، رنگ به طور معمول با نقش همراه است . به این صورت که در قالب های گوناگون و مختلفی همچون : اشکال هندسی ، گیاهی ، و یا حتی به همراه کتیبه های خطی ، ملاحظه می شود . به عبارت دیگر می توان گفت که : رنگ های سازنده نمای اصیل ایرانی یا به عبارتی رنگ هایی که در معماری اصیل ایرانی به

آشپزخانه قدیمی با کابینت های چوبی و مرمر مصنوعی از غمگین به خیره کننده تبدیل می شود
آشپزخانه قدیمی با کابینت های چوبی و مرمر مصنوعی از غمگین به خیره کننده تبدیل می شود

هنگامی که خالق محتوا و نویسنده Carissa Stanton ، با نام مستعار Brocc Your Body ، خانه تک طبقه خود را در سال 1950 در لس آنجلس خرید، او عاشق "حال و هوای دنج خانه های ییلاقی" معمولی آن شد. با این حال، تکمیل و مواد؟ برخی از این ویژگی ها با سبک او صحبت نمی کنند - به خصوص در فضای آشپزی. استانتون می‌ گوید: «آشپزخانه دارای کاشی ‌های سبز و کف‌دهای رنگی سبز است. «در حالی که من عاشق رنگ ‌های پاپ هستم، می ‌خواستم کار خنثی ‌تری انجام دهم تا رنگ سرگرم ‌کننده را برای چیزهایی که به راحتی قابل تغییر هستند، باقی