از زیر سینک آشپزخانه خود بیشترین بهره را ببرید

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
از قسمت زیر سینک آشپزخانه خود بیشترین بهره را ببرید
از قسمت زیر سینک آشپزخانه خود بیشترین بهره را ببرید
از قسمت زیر سینک آشپزخانه خود بیشترین بهره را ببرید
از قسمت زیر سینک آشپزخانه خود بیشترین بهره را ببرید
از قسمت زیر سینک آشپزخانه خود بیشترین بهره را ببرید

 
 
 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
قسمت زیر سینک یکی از پیچیده ترین قسمت ها برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی آشپزخانه است. تمام موانع موجود در آن می تواند شما را با فضاهای عجیب و غریب و در برخی مواقع دسترسی به آن دشوار کند. در اینجا چند نکته و ترفند برای تبدیل این منطقه چالش برانگیز به سعادت ذخیره سازی آورده شده است.
 
 
برخی از افراد به عنوان بخشی از بازسازی یا ساخت جدید، چیدمان ذخیره سازی زیر سینک آشپزخانه خود را سفارشی می کنند، اما اگر با فضای موجودی روبرو هستید که به شدت مورد استفاده قرار نمی گیرد، ناامید نشوید. بسیاری از ایده های زیر را می توان در طیف گسترده ای از فضا ها به کار برد.
 
 
چند ملاحظات کاربردی

بسیاری از راه حل های ذخیره سازی در عکس ها شگفت انگیز به نظر می رسند، اما باید کاربردی بودن آنها را در مناطق مرطوب در نظر بگیرید. بسیاری از آنچه در زیر سینک ذخیره می شود مرطوب و احتمالاً خورنده است.

اسفنج ها ، حوله ها و چکه کردن آب و ریختن آن ها می تواند به طور قابل توجهی بر مدت زمان ماندگاری چیزها تأثیر بگذارد. همچنین باید در نظر داشته باشید که اگر مجبور به رسیدگی به یک مشکل فوری لوله کشی یا نشتی باشید، به چه راحتی می توان موارد را حذف کرد.
 
قفسه های چوبی

هر چیزی که پایه چوبی ملامینه دارد، مانند قفسه ها و کشو ها، باید خشک بماند.  
اگر محصولات چوبی تنها گزینه شما هستند، سعی کنید لبه های آن را تا حد امکان مهر و موم کنید یا فقط اقلام خشک را در این قسمت نگهداری کنید. کشو های چوبی عموماً گران هستند، بنابراین می خواهید از هزینه های تعویض خودداری کنید.

نکته: محصولات تخصصی در بازار وجود دارند که ظاهری شبیه ملامین دارند اما با مواد مصنوعی و کاملا ضد آب ساخته شده اند. اگر به دنبال راه حلی بادوام و ضد آب هستید، تحقیق کنید و با یک کابینت ساز صحبت کنید.
 
پوشاندن قفسه زیر سینک با یک فیلم پلاستیکی، ترجیحاً با یک لبه کوچک در گوشه ها، یک راه ساده برای محافظت از کابینت شما است. سینی ها و قفسه های پلاستیکی نیز راه حل های آسان و موثری هستند.

نکته: اگر یک قفسه قابل تنظیم دارید، از کابینت ساز خود بخواهید که کناره هایی را که معمولاً خام مانده اند، لبه بزند. اگر آب به گوشه ها نشت کند، این باعث افزایش طول عمر قفسه می شود.
 
مواد پلاستیکی و ضد آب

محصولات پلاستیکی یک راه حل ساده و مقرون به صرفه برای فضاهای زیر سینک هستند. گروه بندی اقلام مرطوب با هم باعث کاهش چکه ها در گوشه های کابینت شما می شود و از تورم تخته جلوگیری می کند.
 
ذخیره سازی مبتنی بر سیم و فولاد

این محصولات دارای اشکال و اندازه های بسیار متنوعی هستند و می توانند برای به حداکثر رساندن فضای اطراف لوله کشی و در عین حال قابل مشاهده و در دسترس نگه داشتن چیزها عالی باشند. معمولاً از سه ماده در ساخت آنها استفاده می شود: فولاد ضد زنگ، آلومینیوم و فولاد معمولی که یا کروم شده یا در یک فیلم پلاستیکی پوشش داده شده است.

محصولات فولادی ضد زنگ و آلومینیوم تا حد زیادی بادوام ترین هستند. این امر به ویژه در صورتی که مواد تمیز کننده خورنده را ذخیره می کنید بسیار مهم است.

فولاد کرومی معمولی یا روکش شده می تواند طول عمر کمتری داشته باشد زیرا زنگ زدگی ممکن است رخ دهد.

 
 
خروجی های کشویی در پایین

بیشتر فضاهای زیر سینک توسط لوله ها و سایر لوله کشی ها مسدود می شوند. افزودن فضای ذخیره سازی کشویی به پایین ترین قسمت کابینت یک راه عالی برای دسترسی به مناطق صعب العبور است. این امر مخصوصاً اگر قفسه ای در وسط فضا داشته باشید صادق است. سطل های کشویی در اعماق زیادی قرار دارند.


نصب ریل یا قفسه حوله در داخل درها راه حلی آسان و ارزان است. همچنین مکان بسیار خوبی برای نگهداری اسفنج ها و پارچه های مرطوب است، زیرا در اینجا سریعتر خشک می شوند.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : از قسمت زیر سینک آشپزخانه خود بیشترین بهره را ببرید

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (5 اردیبهشت 1403)
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

خانه پیتزا معروف فونتینا
خانه پیتزا معروف فونتینا

خانه پیتزا پر طرفدار فونتینا ( با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : ولیعصر ، بالاتر از پارک وی ، بعد از خیابان محمودیه ، پلاک ۲۷۵۶ که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .