نگاهی بر مزایای پارکت لمینت فلورکس ( Floorex )

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
نگاهی بر مزایای پارکت لمینت فلورکس ( Floorex )

نگاهی بر مزایای پارکت لمینت فلورکس ( Floorex )
 
پارکت لمینت با کیفیت و درجه یک فلورکس ( FLOOREX ، ساخت کشور ایران ) ، از جمله بی نظیر ترین و مرغوب ترین پارکت لمینت های موجود در بازار ، می باشد که دارای مزایا و ویژگی های بی شماری است .
از جمله این مزایا و ویژگی ها می توان به : درجه سایش این پارکت لمینت منحصر به فرد ، اشاره کرد . درجه سایش پارکت لمینت فلورکس AC4 می باشد ، که به همین سبب این پارکت لمینت ضد خش ، و ضد رطوبت است ( دارای روکشی مقاوم می باشد ) ، به همین علت افراد می توانند با خاطر آسوده ، سالیان سال از این پارکت لمینت ، در مکان های پر تردد ( همچون : محیط های اداری ، تجاری ، و ... ) ، و مکان های مسکونی بهره ببرند . لازم به ذکر است که ، پارکت لمینت فلورکس در مقایسه با پارکت لمینت های چوبی ، از مقاومت بسیار بیشتری برخوردار می باشد .


از دیگر مزایای پارکت لیمنت های فلورکس ، عبارت است از : مقاومت عالی در برابر جذب لکه ها ، دارا بودن قابلیت آنتی استاتیک ( به همین علت افراد می توانند ، از پارکت لمینت های با کیفیت و مرغوب فلورکس ، در محیط هایی همچون درمانگاه ها ، مطب ها ، و ... نیز بهره ببرند ) .
 این پارکت لمینت های مرغوب ، در برابر اجسام نوک تیز مثل :  پاشنه کفش بانوان ، در برابر خراشیدگی مثل : پنجه حیواناتی همچون گربه و سگ ( حیوانات خانگی ) ، در برابر سایش چرخ های اثاثیه منزل یا محیط کار ، در برابر سفیده کننده ها ( اسید های خانگی ) ، در برابر نور فرا بنفش خورشید ، و ... از مقاومت بسزایی برخوردار است . باید افزود که : پارکت لمینت با کیفیت و مرغوب فلورکس دارای قابلیت انتقال گرما از کف نیز ، می باشد همچنین این پارکت لمینت در برابر حرارت غیر مستقیم ( همچون : خاکستر سیگار ) ، و حرارت مستقیم دارای مقاومت می باشد .
از دیگر‌ مزایای پارکت لمینت های پر طرفدار فلورکس ، می توان به قابل شستشو بودن آنان اشاره کرد . به همین سبب افراد می توانند هر زمان که نیاز بود ، با خاطر آسوده این پارکت لمینت های با کیفیت و زیبا را ، همچون روز اول تمیز و درخشان کنند .  
مغزی این لمینت منحصر به فرد ، HDF است که ساخت ایران می باشد و ضخامت آن ، چیزی حدود هشت میلی متر است و اندازه هر تایل از این پارکت لمینت ها ، حدودا صد و سی در بیست سانتی متر ، می باشد . پارکت لمینت پر طرفدار و درجه یک فلورکس ، دارای کلیک های واکس خورده نیز ، است و متراژ هر بسته از آن ، چیزی حدود ۱.۹۶ متر مربع می باشد .
این پارکت لمینت با کیفیت و مرغوب ، از جمله پارکت لمینت های ارزان قیمت و مقرون به صرفه موجود در بازار ، است که افراد می توانند با صرف هزینه ای کم ، در محیط خود سالیان سال از این پارکت لمینت ها استفاده کنند .
در خصوص طرح های پارکت لمینت  فلورکس ، می توان به طرح هایی همچون : طرح راه راه ، طرح های گره چوب ، طرح موج دار ، و .. اشاره کرد . این پارکت لمینت منحصر به فرد در رنگ های خاص و بی نظیری موجود است که ، هر فرد بنا بر سلیقه و محیطی که در نظر دارد ، می تواند هر یک از آنان را تهیه و استفاده کند .

  • مرجع :
  • برچسب ها : پارکت لمینت فلورکس ( Floorex )

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (7 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .