نگاهی بر مزایای پارکت لمینت فلورکس ( Floorex )
نگاهی بر مزایای پارکت لمینت فلورکس ( Floorex )

نگاهی بر مزایای پارکت لمینت فلورکس ( Floorex )
 
پارکت لمینت با کیفیت و درجه یک فلورکس ( FLOOREX ، ساخت کشور ایران ) ، از جمله بی نظیر ترین و مرغوب ترین پارکت لمینت های موجود در بازار ، می باشد که دارای مزایا و ویژگی های بی شماری است .
از جمله این مزایا و ویژگی ها می توان به : درجه سایش این پارکت لمینت منحصر به فرد ، اشاره کرد . درجه سایش پارکت لمینت فلورکس AC4 می باشد ، که به همین سبب این پارکت لمینت ضد خش ، و ضد رطوبت است ( دارای روکشی مقاوم می باشد ) ، به همین علت افراد می توانند با خاطر آسوده ، سالیان سال از این پارکت لمینت ، در مکان های پر تردد ( همچون : محیط های اداری ، تجاری ، و ... ) ، و مکان های مسکونی بهره ببرند . لازم به ذکر است که ، پارکت لمینت فلورکس در مقایسه با پارکت لمینت های چوبی ، از مقاومت بسیار بیشتری برخوردار می باشد .


از دیگر مزایای پارکت لیمنت های فلورکس ، عبارت است از : مقاومت عالی در برابر جذب لکه ها ، دارا بودن قابلیت آنتی استاتیک ( به همین علت افراد می توانند ، از پارکت لمینت های با کیفیت و مرغوب فلورکس ، در محیط هایی همچون درمانگاه ها ، مطب ها ، و ... نیز بهره ببرند ) .
 این پارکت لمینت های مرغوب ، در برابر اجسام نوک تیز مثل :  پاشنه کفش بانوان ، در برابر خراشیدگی مثل : پنجه حیواناتی همچون گربه و سگ ( حیوانات خانگی ) ، در برابر سایش چرخ های اثاثیه منزل یا محیط کار ، در برابر سفیده کننده ها ( اسید های خانگی ) ، در برابر نور فرا بنفش خورشید ، و ... از مقاومت بسزایی برخوردار است . باید افزود که : پارکت لمینت با کیفیت و مرغوب فلورکس دارای قابلیت انتقال گرما از کف نیز ، می باشد همچنین این پارکت لمینت در برابر حرارت غیر مستقیم ( همچون : خاکستر سیگار ) ، و حرارت مستقیم دارای مقاومت می باشد .
از دیگر‌ مزایای پارکت لمینت های پر طرفدار فلورکس ، می توان به قابل شستشو بودن آنان اشاره کرد . به همین سبب افراد می توانند هر زمان که نیاز بود ، با خاطر آسوده این پارکت لمینت های با کیفیت و زیبا را ، همچون روز اول تمیز و درخشان کنند .  
مغزی این لمینت منحصر به فرد ، HDF است که ساخت ایران می باشد و ضخامت آن ، چیزی حدود هشت میلی متر است و اندازه هر تایل از این پارکت لمینت ها ، حدودا صد و سی در بیست سانتی متر ، می باشد . پارکت لمینت پر طرفدار و درجه یک فلورکس ، دارای کلیک های واکس خورده نیز ، است و متراژ هر بسته از آن ، چیزی حدود ۱.۹۶ متر مربع می باشد .
این پارکت لمینت با کیفیت و مرغوب ، از جمله پارکت لمینت های ارزان قیمت و مقرون به صرفه موجود در بازار ، است که افراد می توانند با صرف هزینه ای کم ، در محیط خود سالیان سال از این پارکت لمینت ها استفاده کنند .
در خصوص طرح های پارکت لمینت  فلورکس ، می توان به طرح هایی همچون : طرح راه راه ، طرح های گره چوب ، طرح موج دار ، و .. اشاره کرد . این پارکت لمینت منحصر به فرد در رنگ های خاص و بی نظیری موجود است که ، هر فرد بنا بر سلیقه و محیطی که در نظر دارد ، می تواند هر یک از آنان را تهیه و استفاده کند .