نگاهی بر تابلو آینه های زیبا و دلنشین سالی وان

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
نگاهی بر تابلو آینه های زیبا و دلنشین سالی وان
نگاهی بر تابلو آینه های زیبا و دلنشین سالی وان

نگاهی بر تابلو آینه های زیبا و دلنشین سالی وان 
 

از جمله آینه های دلنشین و کاربردی موجود در بازار ، می توان به آینه های مقرون به صرفه و ارزان سالی وان ، اشاره کرد ‌. در خصوص مشخصات این برند ، باید افزود که برند معتبر سالی وان از حدود سال 1390 ، در زمینه تولید و عرضه انواع و اقسام ظروف نقره ، تابلو ، و همچنین دیگر اقلام دکوراتیو ، مشغول به فعالیت می باشد . 

از جمله تابلو آینه های بی نظیر این برند ، می توان به تابلو آینه سالی وان مدل Life ( زندگی ) اشاره کرد . که در هفت سایز مختلف در بازار موجود می باشد . در خصوص مشخصات تابلو آینه سالی وان مدل Life ، باید ذکر کرد که این تابلو از جمله تابلو آینه هایی است که ، دارای قاب می باشد همچنین لازم به ذکر است که جنس این تابلو آینه ، از MDF است . تابلو آینه زیبای سالی وان دارای مقاومت بالایی در برابر نور خورشید نیز می باشد .


تابلو آینه دلنشین و بی نظیر سالی وان ، مدل NS18 از دیگر تابلو آینه های این برند می باشد که می توان به آن اشاره کرد . این تابلو آینه بر خلاف تابلو آینه مدل Life ( که یک‌ تکه بود ) ، سه تکه می باشد . همچنین در خصوص جنس و دیگر مشخصات تابلو آینه سالی وان مدل NS18 ، باید افزود که جنس این تابلو آینه همچون مورد مذکور در فوق ، از MDF  است . شایان ذکر است که تابلو آینه سالی وان مدل NS18 ، دارای قاب می باشد . همچنین ، این تابلو آینه در برابر نور خورشید نیز ، از مقاومت بسزایی برخوردار است . نکته دیگری که باید در خصوص تابلو آینه سالی وان NS18 ذکر کرد ، این امر است که این تابلو آینه بی نظیر در 9 سایز مختلف ، در بازار موجود می باشد . 
تابلو آینه ارزان و مقرون به صرفه سالی وان ، مدل آبگیر ، نوع دیگری از محصولات با کیفیت این برند است . این تابلو آینه زیبا در پنج سایز ، مختلف در بازار موجود می باشد . در خصوص مشخصات تابلو آینه سالی وان مدل آبگیر ، باید افزود که این تابلو آینه همچون تابلو آینه مدل Life ، یک تکه می باشد و جنس آن نیز از MDF است . تابلو آینه مدل آبگیر نیز ، از مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش نور خورشید برخوردار است . 



از دیگر مواردی که می توان در خصوص مدل های ، این تابلو آینه ها ذکر کرد ، تابلو آینه سالی وان در طرح درخت می باشد . این تابلو آینه چهار تکه و از جنس MDF است . نکته ای که در مورد تابلو آینه های سالی وان باید افزود ، این امر است که تقریبا تمامی این تابلو آینه ها ، در برابر تابش نور خورشید از مقاومت بسزایی ، برخوردار می باشند . همچنین لازم به ذکر است که تابلو آینه های زیبا و با کیفیت سالی وان ، در هر مدل و رنگی قابل شستشو نیستند . افراد می توانند پس از تهیه تابلو آینه سالی وان طرح درخت ، آن را به وسیله چسب دو طرفه بر روی دیوار نصب کنند . 
تابلو آینه سالی وان مدل آشوب ، از دیگر مدل های با کیفیت و کاربردی برند سالی وان می باشد . این تابلو آینه همچون تابلو آینه های مدل Life و مدل آبگیر ، یک تکه است . همچنین شایان ذکر است که ، جنس این تابلو آینه زیبا  از MDF می باشد . و در نهایت باید افزود که تابلو اینه سالی وان مدل آشوب نیز ، دارای قاب است .  

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : نگاهی بر تابلو آینه های زیبا و دلنشین سالی وان

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (7 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .