نگاهی بر تابلو آینه های زیبا و دلنشین سالی وان
نگاهی بر تابلو آینه های زیبا و دلنشین سالی وان

نگاهی بر تابلو آینه های زیبا و دلنشین سالی وان 
 

از جمله آینه های دلنشین و کاربردی موجود در بازار ، می توان به آینه های مقرون به صرفه و ارزان سالی وان ، اشاره کرد ‌. در خصوص مشخصات این برند ، باید افزود که برند معتبر سالی وان از حدود سال 1390 ، در زمینه تولید و عرضه انواع و اقسام ظروف نقره ، تابلو ، و همچنین دیگر اقلام دکوراتیو ، مشغول به فعالیت می باشد . 

از جمله تابلو آینه های بی نظیر این برند ، می توان به تابلو آینه سالی وان مدل Life ( زندگی ) اشاره کرد . که در هفت سایز مختلف در بازار موجود می باشد . در خصوص مشخصات تابلو آینه سالی وان مدل Life ، باید ذکر کرد که این تابلو از جمله تابلو آینه هایی است که ، دارای قاب می باشد همچنین لازم به ذکر است که جنس این تابلو آینه ، از MDF است . تابلو آینه زیبای سالی وان دارای مقاومت بالایی در برابر نور خورشید نیز می باشد .


تابلو آینه دلنشین و بی نظیر سالی وان ، مدل NS18 از دیگر تابلو آینه های این برند می باشد که می توان به آن اشاره کرد . این تابلو آینه بر خلاف تابلو آینه مدل Life ( که یک‌ تکه بود ) ، سه تکه می باشد . همچنین در خصوص جنس و دیگر مشخصات تابلو آینه سالی وان مدل NS18 ، باید افزود که جنس این تابلو آینه همچون مورد مذکور در فوق ، از MDF  است . شایان ذکر است که تابلو آینه سالی وان مدل NS18 ، دارای قاب می باشد . همچنین ، این تابلو آینه در برابر نور خورشید نیز ، از مقاومت بسزایی برخوردار است . نکته دیگری که باید در خصوص تابلو آینه سالی وان NS18 ذکر کرد ، این امر است که این تابلو آینه بی نظیر در 9 سایز مختلف ، در بازار موجود می باشد . 
تابلو آینه ارزان و مقرون به صرفه سالی وان ، مدل آبگیر ، نوع دیگری از محصولات با کیفیت این برند است . این تابلو آینه زیبا در پنج سایز ، مختلف در بازار موجود می باشد . در خصوص مشخصات تابلو آینه سالی وان مدل آبگیر ، باید افزود که این تابلو آینه همچون تابلو آینه مدل Life ، یک تکه می باشد و جنس آن نیز از MDF است . تابلو آینه مدل آبگیر نیز ، از مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش نور خورشید برخوردار است . 



از دیگر مواردی که می توان در خصوص مدل های ، این تابلو آینه ها ذکر کرد ، تابلو آینه سالی وان در طرح درخت می باشد . این تابلو آینه چهار تکه و از جنس MDF است . نکته ای که در مورد تابلو آینه های سالی وان باید افزود ، این امر است که تقریبا تمامی این تابلو آینه ها ، در برابر تابش نور خورشید از مقاومت بسزایی ، برخوردار می باشند . همچنین لازم به ذکر است که تابلو آینه های زیبا و با کیفیت سالی وان ، در هر مدل و رنگی قابل شستشو نیستند . افراد می توانند پس از تهیه تابلو آینه سالی وان طرح درخت ، آن را به وسیله چسب دو طرفه بر روی دیوار نصب کنند . 
تابلو آینه سالی وان مدل آشوب ، از دیگر مدل های با کیفیت و کاربردی برند سالی وان می باشد . این تابلو آینه همچون تابلو آینه های مدل Life و مدل آبگیر ، یک تکه است . همچنین شایان ذکر است که ، جنس این تابلو آینه زیبا  از MDF می باشد . و در نهایت باید افزود که تابلو اینه سالی وان مدل آشوب نیز ، دارای قاب است .