بوفه های استندی ، تحولی شگرف در صنعت بوفه سازی

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
 بوفه های استندی ، تحولی شگرف در صنعت بوفه سازی
 بوفه های استندی ، تحولی شگرف در صنعت بوفه سازی
 بوفه های استندی ، تحولی شگرف در صنعت بوفه سازی

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید


بوفه های استندی ، تحولی شگرف در صنعت بوفه سازی 

اگر شما نیز از جمله افرادی باشید که قصد خرید یک بوفه زیبا و به روز را برای منزل خود دارید ، ممکن است خیلی در سایت ها و یا حتی در بازار به دنبال انواع و اقسام بوفه ها گشته باشید ، اما نتوانسته باشید بوفه مورد نظر خود را پیدا کنید . همانطور که خود نیز می دانید نیاز اساسی هر منزل ، بوفه هست ، حال بر حسب سلیقه و دکوراسیون منزل تان می توانید هر طرح یا مدل و جنسی که تمایل دارید از بوفه های موجود در بازار تهیه کنید. 
صنعت بوفه سازی ، به تازگی با پدیده ای نو ، هواداران خود را با خانواده بزرگ و بی نظیر استند ها شگفت زده کرده است ، استند ها از جمله وسایلی هستند که کاربردی همچون بوفه دارند و از جنس چوب ساخته شدند به این صورت که در ابتدا استند ها از اچ دی اف خام ساخته شده و پس از آن به رنگ های مشکی ، سفید ، طلایی و قهوه ای تبدیل می شوند و مهم تر این امر که استند ها در انواع و اقسام طرح های زیبا و جذاب در بازار موجود می باشند و گزینه بسیار مناسبی هستند برای جهیزیه و یا حتی برای تمامی منازل و ادارات  ،درست است که استند ها در واقع همان کاربرد بوفه را دارند اما چند تفاوت جزئی ، باعث مجزا شدن استند ها و بوفه ها از یکدیگر می شود . اگر شما نیز گشتی در بازار یا حتی سایت های اینترنتی زده باشید ، قطعا متوجه این تفاوت ها شدید ، و خوب می دانید که از جمله تفاوت های استند ها با بوفه در این امر است که استند بر خلاف بوفه دارای شیشه نمی باشد . درست است که می توان همچون بوفه ، بر روی استند ها ظروف دکوری از تمامی جنس ها همچون سرامیکی ، چینی و یا حتی کریستال و مواردی از این قبیل را قرار داد ، اما همانطور که در فوق نیز ذکر شد ، استند ها مزایای نسبتا بیشتری نسب به بوفه ها دارند ، شاید تنها بتوان از بوفه برای چیدن و قرار دادن ظروف خاص و گران قیمت و دکوری استفاده کرد ، اما استند ها فقط برای چیدن ظروف دکوری ساخته نشدند ، بلکه اگر شما برای مثال از جمله افرادی هستید که علاقه به خصوصی به کتاب ها و رمان ها دارید ، می توانید کتاب های خود را بر روی استند قرار دهید ، چرا که هم به نوعی باعث دکور و زیبایی منزل شما می شود و هم تبدیل به یک کتابخانه زیبا و به قولی جمع و جور برای منزل تان می شود تا به راحتی هر وقت که تمایل داشتید کتاب مورد نظر تان را بردارید و مطالعه کنید .  و یا حتی می توانید بر روی استند خود ، انواع و اقسام مجسمه ها یا لوح ها و .. قرار دهید ، همچنین اگر شما نیز از طرفداران یا نوازندگان موسیقی باشید ، بهترین وسیله برای قرار دادن ساز های تزیینی و کوچک ، ساخته شده با چوب ، استند ها می باشند ، خصوصا افرادی که دارای آموزشگاه های موسیقی هستند می توانند از انواع مدل های استند برای قرار دادن ساز های کوچک تزیینی استفاده کنند .

اگر فضای منزل شما نسبتا بزرگ باشد ، می‌ توانید استند مورد نظر خود را ما بین مبل ها در اتاق پذیرایی و یا حتی در اتاق نشیمن قرار دهید تا هم بیشتر دیده شود و هم به منزل تان جلوه بی نظیری دهد . همچنین می توانید از استند خود در اتاق خواب استفاده کنید ، و روی آن وسایل دکوری و یا حتی کتاب های مورد علاقه خود را قرار دهید .

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : بوفه های استندی ، تحولی شگرف در صنعت بوفه سازی

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (7 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .