بوفه های استندی ، تحولی شگرف در صنعت بوفه سازی
 بوفه های استندی ، تحولی شگرف در صنعت بوفه سازی

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید


بوفه های استندی ، تحولی شگرف در صنعت بوفه سازی 

اگر شما نیز از جمله افرادی باشید که قصد خرید یک بوفه زیبا و به روز را برای منزل خود دارید ، ممکن است خیلی در سایت ها و یا حتی در بازار به دنبال انواع و اقسام بوفه ها گشته باشید ، اما نتوانسته باشید بوفه مورد نظر خود را پیدا کنید . همانطور که خود نیز می دانید نیاز اساسی هر منزل ، بوفه هست ، حال بر حسب سلیقه و دکوراسیون منزل تان می توانید هر طرح یا مدل و جنسی که تمایل دارید از بوفه های موجود در بازار تهیه کنید. 
صنعت بوفه سازی ، به تازگی با پدیده ای نو ، هواداران خود را با خانواده بزرگ و بی نظیر استند ها شگفت زده کرده است ، استند ها از جمله وسایلی هستند که کاربردی همچون بوفه دارند و از جنس چوب ساخته شدند به این صورت که در ابتدا استند ها از اچ دی اف خام ساخته شده و پس از آن به رنگ های مشکی ، سفید ، طلایی و قهوه ای تبدیل می شوند و مهم تر این امر که استند ها در انواع و اقسام طرح های زیبا و جذاب در بازار موجود می باشند و گزینه بسیار مناسبی هستند برای جهیزیه و یا حتی برای تمامی منازل و ادارات  ،درست است که استند ها در واقع همان کاربرد بوفه را دارند اما چند تفاوت جزئی ، باعث مجزا شدن استند ها و بوفه ها از یکدیگر می شود . اگر شما نیز گشتی در بازار یا حتی سایت های اینترنتی زده باشید ، قطعا متوجه این تفاوت ها شدید ، و خوب می دانید که از جمله تفاوت های استند ها با بوفه در این امر است که استند بر خلاف بوفه دارای شیشه نمی باشد . درست است که می توان همچون بوفه ، بر روی استند ها ظروف دکوری از تمامی جنس ها همچون سرامیکی ، چینی و یا حتی کریستال و مواردی از این قبیل را قرار داد ، اما همانطور که در فوق نیز ذکر شد ، استند ها مزایای نسبتا بیشتری نسب به بوفه ها دارند ، شاید تنها بتوان از بوفه برای چیدن و قرار دادن ظروف خاص و گران قیمت و دکوری استفاده کرد ، اما استند ها فقط برای چیدن ظروف دکوری ساخته نشدند ، بلکه اگر شما برای مثال از جمله افرادی هستید که علاقه به خصوصی به کتاب ها و رمان ها دارید ، می توانید کتاب های خود را بر روی استند قرار دهید ، چرا که هم به نوعی باعث دکور و زیبایی منزل شما می شود و هم تبدیل به یک کتابخانه زیبا و به قولی جمع و جور برای منزل تان می شود تا به راحتی هر وقت که تمایل داشتید کتاب مورد نظر تان را بردارید و مطالعه کنید .  و یا حتی می توانید بر روی استند خود ، انواع و اقسام مجسمه ها یا لوح ها و .. قرار دهید ، همچنین اگر شما نیز از طرفداران یا نوازندگان موسیقی باشید ، بهترین وسیله برای قرار دادن ساز های تزیینی و کوچک ، ساخته شده با چوب ، استند ها می باشند ، خصوصا افرادی که دارای آموزشگاه های موسیقی هستند می توانند از انواع مدل های استند برای قرار دادن ساز های کوچک تزیینی استفاده کنند .

اگر فضای منزل شما نسبتا بزرگ باشد ، می‌ توانید استند مورد نظر خود را ما بین مبل ها در اتاق پذیرایی و یا حتی در اتاق نشیمن قرار دهید تا هم بیشتر دیده شود و هم به منزل تان جلوه بی نظیری دهد . همچنین می توانید از استند خود در اتاق خواب استفاده کنید ، و روی آن وسایل دکوری و یا حتی کتاب های مورد علاقه خود را قرار دهید .