آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار گاردنیا ، محصول شرکت کرون

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
شرکت کرون واردکننده آلبوم کاغذ دیواری گاردنیا
شرکت کرون واردکننده آلبوم کاغذ دیواری گاردنیا
شرکت کرون واردکننده آلبوم کاغذ دیواری گاردنیا
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار گاردنیا ، محصول شرکت کرون
   



 
شرکت معتبر کرون ، یکی از جوان ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، کار خود را با آلبوم کاغذ دیواری کرون آغاز نمود ، و سپس پس از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .
 
در واقع ، با وجود ورود طرح هایی بروز در بازار دکوراسیون ، مشتریان دیگر به محصولات قدیمی توجهی نمی کنند و همین امر باعث می شود که شرکت های واردکننده ، آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی شان را ، با وجود آن که سرمایه بسیار زیادی برای آن آلبوم نموده اند و آن جنس را وارد کردند ، به حراج بگذارند و کاملا آن ها را از رده خارج کنند .
 
 تقریبا می توان گفت که هر آلبوم کاغذ دیواری چند میلیون تومان برای شرکت های واردکننده هزینه دارد که ، این محصولات را وارد ایران و در فروشگاههای دکوراسیون داخلی پخش می کنند . ولی بعد از گذشت مدتی ( هشت ماه ، یکسال ، دو سال ، و .. ) اکثرا آن آلبوم کاغذ دیواری ، قدیمی میشود یا به عبارت دیگر ، دموده خواهند شد ، چرا که به قدری رقابت در این بازار بالاست و افراد بر روی آلبوم های کاغذ دیواری سرمایه گذاری می کنند ، که آن شرکت چاره جز حذف آلبوم کاغذ دیواری قدیمی خود که هزینه بسیار بالایی برای واردات و پخش آن در سراسر کشور نموده ،  ندارد .
 
حراج یک محصول ، علت های دیگری نیز دارد اما در هر صورت ، شرکت های وارد کننده باید همواره سعی کنند تا محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند و از عدم خوردن محصول خود ، جلوگیری کنند . چرا که وقتی محصولی به عدم می خورد دیگر‌ فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان خود ارائه نمی دهند به این علت که ، امکان دارد کدی را مشتری بپسندد که آن کد موجود نباشد و این امر از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است . 
  
 
 شرکت ها دائما آلبوم های کاغذ دیواری خود را حراج می کنند ، تا آن جنس به مرور تمام شود . یا حتی برخی از بساز بفروش ها پکی از آن انبار انتخاب می کنند و کل کاغذ دیواری ها را برای ساختمان خود تهیه می کنند . چرا که برای آنان به صرفه تر است ( به عنوان مثال کاغذ دیواری که رولی سیصد تومان است در حراج ، رولی شصت ، هفتاد ، و .. تومان ، می باشد و حتی از رنگ کردن دیوار ها هم ، این قیمت به صرفه تر است ) .
 
شرکت موفق کرون ، شرکتی جوان ، فعال ، و خلاق است که دو آلبوم کاغذ دیواری ، به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری کرون ( که اسم شرکت از این آلبوم بهره گرفته شده ) ،
و آلبوم کاغذ دیواری گاردنیا ( که آلبومی محبوب ، و با کیفیت است . دارای کیفیت جنس وینیل می باشد ) ، وارد کرده است .
 
در خصوص آلبوم کاغذ دیواری گاردنیا باید به این نکته نیز اشاره کرد که : این آلبوم کاغذ دیواری ، دارای جنسی ضخیم و مرغوب می باشد ، و می توان گفت که این محصول با مصرف چسب بسیار کم و به راحتی بر روی دیوار نصب می شود و به همین خاطر آلبوم کاغذ دیواری گاردنیا ، محصولی محبوب و پر طرفدار در بازار ایران است و تمامی شرکت های پخش و نمایندگی ها ، از این آلبوم کاغذ دیواری درجه یک نام می برند .
 
باید افزود که : شرکت های واردکننده ، تمایل زیادی دارند که در این بازار فعالیت کنند ، ولی از آن جایی که بازار ایران دارای مشکلاتی همچون : وابستگی زیاد به ارز ، نوسان بسیار زیاد دلار ، مالیات های سنگین ، عدم حمایت دولت ها از شرکت های وارد کننده ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، تعلق نگرفتن ارز دولتی به آلبوم های کاغذ دیواری ، و ... است ، فعالیت برای این صنف ، بسیار سخت می باشد . ولی در هر صورت فردی که در شغل واردات مشغول به فعالیت است ، از آن جایی که در حرفه و شغل دیگری ، تخصص ندارد تمامی این موارد را به ناچار به جان می خرد . 
 
وبسایت مپ استار ، با آرزوی موفقیت برای این مجموعه ، به طور مداوم تلاش می کند تا با دقت بسیار زیاد ، بازار دکوراسیون داخلی ایران را به طور دقیق و موشکافانه رصد کند و به عنوان سایت مرجع دکوراسیون ، از فروشگاه ها و همچنین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، و شرکت های‌ پخش ، حمایت نماید . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت کرون را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .
  • مرجع :
  • برچسب ها : آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار گاردنیا ، محصول شرکت کرون

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (8 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .