آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار گاردنیا ، محصول شرکت کرون
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار گاردنیا ، محصول شرکت کرون
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار گاردنیا ، محصول شرکت کرون
   



 
شرکت معتبر کرون ، یکی از جوان ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، کار خود را با آلبوم کاغذ دیواری کرون آغاز نمود ، و سپس پس از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .
 
در واقع ، با وجود ورود طرح هایی بروز در بازار دکوراسیون ، مشتریان دیگر به محصولات قدیمی توجهی نمی کنند و همین امر باعث می شود که شرکت های واردکننده ، آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی شان را ، با وجود آن که سرمایه بسیار زیادی برای آن آلبوم نموده اند و آن جنس را وارد کردند ، به حراج بگذارند و کاملا آن ها را از رده خارج کنند .
 
 تقریبا می توان گفت که هر آلبوم کاغذ دیواری چند میلیون تومان برای شرکت های واردکننده هزینه دارد که ، این محصولات را وارد ایران و در فروشگاههای دکوراسیون داخلی پخش می کنند . ولی بعد از گذشت مدتی ( هشت ماه ، یکسال ، دو سال ، و .. ) اکثرا آن آلبوم کاغذ دیواری ، قدیمی میشود یا به عبارت دیگر ، دموده خواهند شد ، چرا که به قدری رقابت در این بازار بالاست و افراد بر روی آلبوم های کاغذ دیواری سرمایه گذاری می کنند ، که آن شرکت چاره جز حذف آلبوم کاغذ دیواری قدیمی خود که هزینه بسیار بالایی برای واردات و پخش آن در سراسر کشور نموده ،  ندارد .
 
حراج یک محصول ، علت های دیگری نیز دارد اما در هر صورت ، شرکت های وارد کننده باید همواره سعی کنند تا محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند و از عدم خوردن محصول خود ، جلوگیری کنند . چرا که وقتی محصولی به عدم می خورد دیگر‌ فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان خود ارائه نمی دهند به این علت که ، امکان دارد کدی را مشتری بپسندد که آن کد موجود نباشد و این امر از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است . 
  
 
 شرکت ها دائما آلبوم های کاغذ دیواری خود را حراج می کنند ، تا آن جنس به مرور تمام شود . یا حتی برخی از بساز بفروش ها پکی از آن انبار انتخاب می کنند و کل کاغذ دیواری ها را برای ساختمان خود تهیه می کنند . چرا که برای آنان به صرفه تر است ( به عنوان مثال کاغذ دیواری که رولی سیصد تومان است در حراج ، رولی شصت ، هفتاد ، و .. تومان ، می باشد و حتی از رنگ کردن دیوار ها هم ، این قیمت به صرفه تر است ) .
 
شرکت موفق کرون ، شرکتی جوان ، فعال ، و خلاق است که دو آلبوم کاغذ دیواری ، به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری کرون ( که اسم شرکت از این آلبوم بهره گرفته شده ) ،
و آلبوم کاغذ دیواری گاردنیا ( که آلبومی محبوب ، و با کیفیت است . دارای کیفیت جنس وینیل می باشد ) ، وارد کرده است .
 
در خصوص آلبوم کاغذ دیواری گاردنیا باید به این نکته نیز اشاره کرد که : این آلبوم کاغذ دیواری ، دارای جنسی ضخیم و مرغوب می باشد ، و می توان گفت که این محصول با مصرف چسب بسیار کم و به راحتی بر روی دیوار نصب می شود و به همین خاطر آلبوم کاغذ دیواری گاردنیا ، محصولی محبوب و پر طرفدار در بازار ایران است و تمامی شرکت های پخش و نمایندگی ها ، از این آلبوم کاغذ دیواری درجه یک نام می برند .
 
باید افزود که : شرکت های واردکننده ، تمایل زیادی دارند که در این بازار فعالیت کنند ، ولی از آن جایی که بازار ایران دارای مشکلاتی همچون : وابستگی زیاد به ارز ، نوسان بسیار زیاد دلار ، مالیات های سنگین ، عدم حمایت دولت ها از شرکت های وارد کننده ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، تعلق نگرفتن ارز دولتی به آلبوم های کاغذ دیواری ، و ... است ، فعالیت برای این صنف ، بسیار سخت می باشد . ولی در هر صورت فردی که در شغل واردات مشغول به فعالیت است ، از آن جایی که در حرفه و شغل دیگری ، تخصص ندارد تمامی این موارد را به ناچار به جان می خرد . 
 
وبسایت مپ استار ، با آرزوی موفقیت برای این مجموعه ، به طور مداوم تلاش می کند تا با دقت بسیار زیاد ، بازار دکوراسیون داخلی ایران را به طور دقیق و موشکافانه رصد کند و به عنوان سایت مرجع دکوراسیون ، از فروشگاه ها و همچنین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، و شرکت های‌ پخش ، حمایت نماید . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت کرون را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .