مپ استار ، مجله خبری دکوراسیون داخلی ایران

  • این  ترند کاغذ دیواری جسورانه برای سال 2024 فضای کوچک شما را بزرگتر نشان می دهد‌.
    این ترند کاغذ دیواری جسورانه برای سال 2024 فضای کوچک شما را بزرگتر نشان می دهد‌.
    در حال حاضر، به احتمال زیاد می‌ دانید که کاغذ دیواری سقف - که بسیاری از طراحان از آن به عنوان "دیوار پنجم" اتاق یاد می ‌کنند - عمدتاً در حال افزایش است. انتخاب کردن با کاغذ دیواری سقف آشپزخانه چیزی نیست که من اغلب دیده‌ ام، اما من قطعاً عاشق این جزئیات طراحی پرطرفدار برای ظاهری تازه در سال 2024 هستم - به ویژه برای آشپزخانه ‌های کوچک ، که می‌ توانند از مزایای آن بهره ببرند. جادوی کوچک احمق برای بزرگتر نشان دادن آنها.

    تاریخ درج :1402/11/17

  • چه رنگ هایی را برای میز آشپزخانه باید انتخاب کنید؟
    چه رنگ هایی را برای میز آشپزخانه باید انتخاب کنید؟
    یکی از رایج‌ ترین و مورد علاقه ‌ترین روکش ‌های روی میز، سنگ یا مواد دال ساخته‌ شده، مانند کوارتز، در سایه سفید یا مایل به سفید با لکه یا دانه ‌های چند رنگی روشن است که غنای طبیعی ظریفی به آن می ‌دهد.

    تاریخ درج :1402/11/15

  • چند روند بازسازی آشپزخانه که همه باید درباره آن بدانند
    چند روند بازسازی آشپزخانه که همه باید درباره آن بدانند
    تعداد فزاینده ای از صاحبان خانه ها آشپزخانه های خود را به سایر فضاهای داخلی و فضای باز بازتر می کنند. بسیاری در حال اصلاح طرح‌ بندی، اصلاح دیوارها و درخواست جزایر طولانی ‌تر هستند. هزینه های آشپزخانه نیز در حال افزایش است، در حالی که استخدام حرفه ای همچنان قوی است. در مورد این رفتارها و سایر رفتارهای مهم بازسازی بیشتر بیاموزید - و از طراحی آشپزخانه الهام بگیرید - از نکات برجسته مطالعه روندهای آشپزخانه Houzz ایالات متحده در سال 2024 که به تازگی منتشر شده است.

    تاریخ درج :1402/11/10

  • چگونه کابینت های آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید
    چگونه کابینت های آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید
    با استفاده از چربی‌ گیر و پارچه، کابینت‌ های آشپزخانه خود را کاملاً پاک کنید. از بین بردن تجمع سطحی یک مرحله مهم در رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه است. کابینت‌ ها با چربی، روغن، گرد و غبار و کثیفی ناشی از پخت و پز و استفاده روزمره پوشانده می‌شوند و وقتی رنگی بر پایه آب را به عنوان مثال به کابینتی اضافه می‌ کنید که دارای روغن باقی مانده است، رنگ شما به آن نمی‌ چسبد.

    تاریخ درج :1402/11/08

  • به گفته طراحان، چند تکنیک رنگ آمیزی داخلی که در سال 2024 در همه جا وجود خواهد داشت
    به گفته طراحان، چند تکنیک رنگ آمیزی داخلی که در سال 2024 در همه جا وجود خواهد داشت
    همچنین به عنوان رنگ ‌آمیزی شناخته می ‌شود، نترسید که در سال 2024 همه‌ چیز یک رنگ را انتخاب کنید. «من عاشق اتاق ‌های تک رنگ با لحنی عمیق مانند Dark Everglade یا Midnight Blue از Behr هستم—نقاشی دیوارها، سقف، و کارا نیوهارت، سفیر و طراح داخلی بهر، می ‌گوید: «همه رنگ ‌ها را یکسان بچینید تا چیزهایی مانند رنگ ‌های چوبی و نورپردازی در فضا برجسته شود.

    تاریخ درج :1402/11/03

  • اگر این ترند های خانه را در سال 2023 دوست داشتید، در اینجا چیزی است که در سال 2024 دوست خواهید داشت‌
    اگر این ترند های خانه را در سال 2023 دوست داشتید، در اینجا چیزی است که در سال 2024 دوست خواهید داشت‌
    1.اگر دیوارهای گالری را در سال 2023 دوست داشتید، قفسه های گالری را در سال 2024 امتحان کنید.

    تاریخ درج :1402/11/01

  • اینها چند ترند بزرگ طراحی بودند که امسال در خانه های واقعی دیدیم
    اینها چند ترند بزرگ طراحی بودند که امسال در خانه های واقعی دیدیم
    برخی از صاحبان خانه‌ ها با استقبال از جذابیت همیشگی دیوارهای لیموواش، فضای داخلی خود را با پوششی نرم و بافتی تغییر دادند که به هر اتاقی عمق و شخصیت می ‌افزاید. با فکر کردن فراتر از خطوط مستقیم معمولی ذخیره سازی معمولی، برخی از صاحبان خانه ها جذابیت راه حل های ذخیره سازی قوسی را کشف کردند و نحوه سازماندهی و نمایش کتاب ها و لوازم جانبی را دوباره تعریف کردند.

    تاریخ درج :1402/10/26

  • چند راه برای ارتقای سلامتی در خانه شما
    چند راه برای ارتقای سلامتی در خانه شما
    راه دیگر برای منظم ماندن، خلاص شدن از شر چیزهایی است که به آنها نیاز ندارید یا برای شما شادی نمی آورند. گلد می ‌گوید: «با تمرکز بر آنچه برای فضا برای عملکرد مورد نیاز است، و با نگاه کردن به آنچه که سر راه شما قرار می ‌گیرد، شروع کنید.

    تاریخ درج :1402/10/24

  • چند قانون برای برنامه ریزی اتاق خواب فرزند تان
    چند قانون برای برنامه ریزی اتاق خواب فرزند تان
    طراحی اتاق کودک می ‌تواند امکانات زیادی برای انتخاب رنگ ‌های سرگرم ‌کننده و ایده‌ های خلاقانه ارائه دهد، اما این فرآیند فراتر از چیزی است که به نظر می ‌رسد. اگر می خواهید فضایی ایجاد کنید که به رشد جسمی، ذهنی و عاطفی فرزندان شما کمک کند، ارزش دارد که چند نکته کلیدی برنامه ریزی را در نظر بگیرید.

    تاریخ درج :1402/10/19

  • چند نکته جذاب برای دکوراسیون اتاق نشیمن "همسطح" در سال 2024
    چند نکته جذاب برای دکوراسیون اتاق نشیمن "همسطح" در سال 2024
    درک اینکه چرا نکات سبک اتاق نشیمن تا این حد محبوب هستند، آسان است: اتاق ‌های نشیمن علاوه بر اینکه پر استفاده ‌ترین فضا در خانه هستند، در چند سال گذشته بسیار شخصی ‌تر شده‌ اند. آنها به عنوان مناطقی برای سرگرمی، برای تماشای تلویزیون، یا به عنوان فضاهای انعطاف پذیر لازم برای غذاخوری یا کار عمل می کنند. به دلیل استفاده مکرر از آنها، منظم و شیک نگه داشتن آنها می تواند دشوار باشد. به این هفت اتاق نشیمن که پر از سبک، رنگ و شخصیت هستند نگاهی بیندازید. مطمئناً یک یا دو غذای تزئینی پیدا خواهید کرد که بتوا

    تاریخ درج :1402/10/17

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .