چگونه کابینت های آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چگونه کابینت های آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید
چگونه کابینت های آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید
چگونه کابینت های آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید
چگونه کابینت های آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید 
 

( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1. کابینت های خود را تمیز کنید
 
با استفاده از چربی‌ گیر و پارچه، کابینت‌ های آشپزخانه خود را کاملاً پاک کنید. از بین بردن تجمع سطحی یک مرحله مهم در رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه است. کابینت‌ ها با چربی، روغن، گرد و غبار و کثیفی ناشی از پخت و پز و استفاده روزمره پوشانده می‌شوند و وقتی رنگی بر پایه آب را به عنوان مثال به کابینتی اضافه می‌ کنید که دارای روغن باقی مانده است، رنگ شما به آن نمی‌ چسبد.
 
2. هر سخت افزاری را حذف کنید
 
تمام سخت افزارها را بردارید و هر قطعه را در یک کیسه پلاستیکی کوچک قرار دهید. هر کیسه را با شماره ای که با شماره روی درها و جعبه ها مطابقت دارد مشخص کنید، سپس کیسه را در آن قفسه کابینت یا درج کشوی خاص نگهداری کنید. وگا می ‌گوید: «درها و کشو های خود را با سخت‌ افزاری که هنوز متصل هستند رنگ کنید، در این صورت خطر رنگ روی دستگیره‌ ها، کشش ‌ها، و لولا ها و ایجاد رنگ در اطراف لبه‌ های آن‌ ها وجود دارد.
 
3. هر چوبی را که باید رنگ آمیزی شود خراش دهید.
 
درها را به یک مکان جداگانه ببرید - مانند یک گاراژ یا زیرزمین با تهویه مناسب - و آنها را حدود دو فوت از هم باز کنید (حتی بهتر است آنها را دو در چهار ردیف کنید) و سمباده بزنید. دنیس فیوریلی، مدیر عالی محصول شروین-ویلیامز می گوید: "هدف شما این نیست که رنگ را از بین ببرید یا لکه بر روی چوب لخت کنید، فقط می خواهید سطح را مات کنید تا لایه های بعدی رنگ چسبندگی خوبی داشته باشند.
پس از سنباده زدن، گرد و غبار را جاروبرقی بکشید و سطوح را با یک پارچه میکروفیبر که کمی مرطوب شده است پاک کنید. سپس، سطوح را از نظر تراشه و ترک بررسی کنید تا ببینید آیا پرکننده ‌های چوبی از جمله سوراخ‌ هایی از سخت‌افزار قدیمی لازم است یا خیر.
 
4. شروع به نقاشی
 
از فوم غلتک خود برای رنگ آمیزی سطوح بزرگ و مسطح و از قلم موی نرم خود برای برش به نقاط و گوشه های تنگ استفاده کنید. در حین حرکت، لایه ‌های نازکی از رنگ بمالید، زیرا ساختن سطح با پوشش ضخیم ‌تر، کابینت‌ ها را در برابر تراشه‌ های آینده مستعد تر می‌ کند.
هیچ قافیه یا دلیلی برای ترتیب نقاشی وجود ندارد، اما بسیاری از افراد حرفه ای دوست دارند از درها شروع کنند و سپس به سمت جعبه ها حرکت کنند. فقط مطمئن شوید که دستورالعمل های سازنده را از نظر زمان خشک شدن دنبال کنید. حداقل قبل از استفاده از لایه دوم، کابینت ها را به مدت 24 ساعت در مکانی با تهویه مناسب خشک کنید.
 
How to Paint Your Kitchen Cabinets Like a Pro
 
1.Clean your cabinets
 
Using the degreaser and a rag, thoroughly wipe your kitchen cabinets down. Removing surface buildup is a crucial step when painting kitchen cabinets. "Cabinets are covered in grease, oils, dust, and dirt from everyday cooking and use and when you add a water-based paint, for example, to a cabinet that has an oil residue, your paint isn’t going to adhere," says Vega
 
2.Remove any hardware
 
Remove all hardware and place each piece in a small plastic bag. Identify each bag with a number that corresponds with the number on the doors and boxes, then store the bag on that specific cabinet shelf or drawer insert. "Paint your doors and drawers with the hardware still attached, and you risk getting paint on the knobs, pulls, and hinges and buildup around their edges, says Vega.
 
3.Scuff any wood to be painted
 
Take the doors to a separate location—like a well-ventilated garage or basement—and spread them about two feet apart (even better, line them up on two-by-fours) and get sanding. "Your goal isn’t to strip the paint or stain down to the bare wood; you simply want to dull down the surface so the subsequent coats of paint will have good adhesion," says Dennis Fiorilli, director of product excellence for Sherwin-Williams.
After sanding, vacuum any dust and wipe down surfaces with a lightly dampened microfiber cloth. Then, inspect the surfaces for chips and cracks to see if any wood filler work is necessary, including holes from old hardware.
 
4.Start painting
 
Use your foam roller to paint large, flat surfaces and your soft-bristled brush to cut into tight spots and corners. Apply thin layers of paint as you go, because building up the surface with a thicker coat will make the cabinets more susceptible to future chips. There’s no rhyme or reason to the order in which you paint, but many pros like to start with the d  oors and then move to the boxes. Just be sure to follow the manufacturer’s directions in terms of drying times. At a minimum, let the cabinets dry in a well-ventilated area for 24 hours before applying the second coat.
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : چگونه کابینت های آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .