مپ استار ، مجله دارو و تجهیزات پزشکی

  • تئوفیلین
    تئوفیلین
    تئوفیلین برای درمان بیماری‌های ریوی مانند آسم و COPD (برونشیت، آمفیزم) استفاده می‌شود. برای جلوگیری از خس خس و تنگی نفس باید به طور منظم استفاده شود. این دارو متعلق به دسته ای از داروها به نام گزانتین است. با شل کردن ماهیچه های اطراف راه های هوایی کار می کند تا باز شوند و راحت تر نفس بکشید. همچنین پاسخ ریه ها به محرک ها را کاهش می دهد. کنترل علائم مشکلات تنفسی می‌تواند زمان از دست دادن کار یا مدرسه را کاهش دهد. این دارو باید به طور منظم استفاده شود تا مؤثر باشد. فوراً کار نمی کند و نباید ب

    تاریخ درج :1402/01/19

  • لومفانترین
    لومفانترین
    لومفانترین یک عامل ضد مالاریا است که برای درمان مالاریا حاد بدون عارضه استفاده می شود. این دارو در ترکیب با آرتمتر برای بهبود اثربخشی تجویز می شود. این درمان ترکیبی اثرات خود را بر روی مراحل گلبول قرمز پلاسمودیوم spp اعمال می‌کند. و ممکن است برای درمان عفونت های ناشی از P. falciparum و گونه های ناشناس پلاسمودیوم، از جمله عفونت های به دست آمده در مناطق مقاوم به کلروکین استفاده شود.

    تاریخ درج :1402/01/05

  • تیوکونازول (موضعی)
    تیوکونازول (موضعی)
    تیوکونازول متعلق به خانواده داروهایی به نام ضد قارچ است که برای درمان عفونت های ناشی از قارچ یا مخمر استفاده می شود. آنها با از بین بردن قارچ یا مخمر یا جلوگیری از رشد آن عمل می کنند.

    تاریخ درج :1401/12/20

  • تزریق آپومورفین
    تزریق آپومورفین
    تزریق آپومورفین برای درمان اپیزودهای خاموش (زمان مشکل در حرکت، راه رفتن و صحبت کردن که ممکن است با از بین رفتن دارو یا به طور تصادفی اتفاق بیفتد) در افراد مبتلا به بیماری پارکینسون پیشرفته (PD؛ اختلالی در سیستم عصبی که باعث می شود) استفاده می شود. مشکلات حرکتی، کنترل عضلانی و تعادل) که داروهای دیگری را برای بیماری خود مصرف می کنند. تزریق آپومورفین در دسته ای از داروها به نام آگونیست های دوپامین قرار دارد. این ماده به جای دوپامین، یک ماده طبیعی تولید شده در مغز که برای کنترل حرکت لازم است، عم

    تاریخ درج :1401/12/13

  • زولمیتریپتان دارو ضد میگرن
    زولمیتریپتان دارو ضد میگرن
    زولمیتریپتان برای درمان علائم سردردهای میگرنی (سردردهای ضربانی شدید که گاهی با حالت تهوع و حساسیت به صدا و نور همراه است) استفاده می شود. زولمیتریپتان در دسته ای از داروها به نام آگونیست های انتخابی گیرنده سروتونین قرار دارد. این دارو با تنگ کردن رگ‌های خونی اطراف مغز، جلوگیری از ارسال سیگنال‌های درد به مغز و جلوگیری از انتشار برخی مواد طبیعی که باعث درد، حالت تهوع و سایر علائم میگرن می‌شوند، عمل می‌کند. زولمیتریپتان از حملات میگرنی جلوگیری نمی کند یا تعداد سردردهای شما را کاهش نمی دهد.

    تاریخ درج :1401/11/29

  • نوسکاف شربت سرفه
    نوسکاف شربت سرفه
    شربت سرفه Noscough® ساخت شرکت داروسازی فاران شیمی حاوی ماده موثره نوسکاپین و عصاره شیرین بیان است، دارویی که اثر ضد سرفه (سرفه کننده) دارد. Noscough® در بطری 100 میلی لیتری عرضه می شود و هر 5 میلی لیتر حاوی 7 میلی گرم نوسکاپین و 5 میلی گرم عصاره شیرین بیان برای تجویز خوراکی است، یک بطری در جعبه بسته بندی شده همراه با بروشور بسته بندی می شود.

    تاریخ درج :1401/11/15

  • گلوتارال ماده ضد عفونی کننده
    گلوتارال ماده ضد عفونی کننده
    یک معرف با هدف عمومی، یک معرف شیمیایی است که کاربرد آزمایشگاهی عمومی دارد، که برای جمع آوری، آماده سازی و بررسی نمونه هایی از بدن انسان برای تشخیص هیستوپاتولوژی، سیتولوژی و هماتولوژی استفاده می شود، و برچسب گذاری نشده است یا برای یک تشخیص خاص در نظر گرفته نشده است. کاربرد. معرف‌های عمومی شامل نگهدارنده‌های سیتولوژیک، معرف‌های کلسیم‌زدایی، تثبیت‌کننده‌ها و چسب‌ها، معرف‌های پردازش بافت، محلول‌های ایزوتونیک و بافرهای pH هستند.

    تاریخ درج :1401/11/01

  • میگلیتول (مسیر خوراکی) داروی ضد دیابت
    میگلیتول (مسیر خوراکی) داروی ضد دیابت
    Miglitol برای درمان سطوح بالای قند خون ناشی از دیابت نوع 2 استفاده می شود. به طور معمول، پس از خوردن غذا، لوزالمعده شما انسولین ترشح می کند تا به بدن شما کمک کند قند اضافی را برای استفاده بعدی ذخیره کند. این فرآیند در طول هضم طبیعی غذا رخ می دهد. در دیابت نوع 2، بدن شما برای ذخیره قند اضافی به درستی کار نمی کند و قند در جریان خون شما باقی می ماند. داشتن قند خون بالا می تواند منجر به مشکلات جدی سلامتی در آینده شود. رژیم غذایی مناسب اولین قدم در مدیریت دیابت نوع 2 است اما اغلب داروها برای کمک

    تاریخ درج :1401/10/17

  • راسبوریکاز داروی ضد نقرس
    راسبوریکاز داروی ضد نقرس
    این دارو برای مدیریت اولیه سطح اسید اوریک پلاسما در کودکان و بزرگسالان مبتلا به سرطان خون، لنفوم و بدخیمی‌های تومور جامد که تحت درمان ضد سرطانی هستند که انتظار می‌رود منجر به لیز تومور و افزایش متعاقب آن اسید اوریک پلاسما شود، توصیه می‌شود.

    تاریخ درج :1401/10/03

  • سیناکلست داروی استخوان ساز
    سیناکلست داروی استخوان ساز
    Cinacalcet یک کلسیمیمتیک است که توسط Amgen با نام تجاری Sensipar® در آمریکای شمالی و استرالیا و به عنوان Mimpara® در اروپا فروخته می شود. برای درمان هیپرپاراتیروئیدیسم ناشی از تومورهای پاراتیروئید یا نارسایی کلیوی استفاده می شود.

    تاریخ درج :1401/09/19

آخرین اخبار (15 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین

شرکت موفق آیدین ، از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد می کند ، و در واقع می توان گفت که ، این شرکت حساسیت بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات خود ، دارد . دفتر و انبار مرکزی شرکت معتبر آیدین ، در تهران ، خیابان اتحاد ، واقع شده است .

 آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور
آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور

شرکت معتبر آریو دکور ، شرکت جوان ، فعال ، منظم و با تجربه ای می باشد که در دهه اخیر فعال شده است . این شرکت معروف ، از تجربه دیگر شرکت های موفق در این حرفه ، استفاده نموده و به همین سبب اینک همچون شرکتی کاملا حرفه ای عمل می کند .

دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.
دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.

مری بری فاش کرده است که دستور غذای مرغ توسکانی او برای صرف شام در روزهای هفته است. تهیه آن فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و به مدت ۳۰ دقیقه پخته می‌شود تا در کمتر از یک ساعت روی میز باشد.

چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش

درخواست صاحب خانه فلوریداسیرا تامپسون، طراح، می گوید: «مشتری ما یک راه پله باز می خواست، اما این باعث شد که او فضایی ناخوشایند در زیر داشته باشد. «از آنجایی که هر اینچ در بازسازی او در کنار ساحل اهمیت داشت، تصمیم گرفتیم از آن فضا با یک منطقه بار کاربردی استفاده کنیم. در نزدیکی اتاق غذاخوری او قرار داشت، بنابراین برای سرگرمی عالی بود.»

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .