یک گوشی با کیفیت و زیبا همچون شیائومی Mi 11

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

یک گوشی با کیفیت و زیبا همچون شیائومی Mi 11
 
گوشی هوشمند شیائومی Mi 11 ، از جمله گوشی های با کیفیتی می باشد که ، در تاریخ بیست و هشتم دسامبر سال گذشته ( 2020 ) معرفی ، و در یکم ژانویه سال جاری ( 2021 ) عرضه شده است . این گوشی هوشمند قابلیت استفاده ، همزمان از دو سیم کارت را برای کاربران به ارمغان می آورد ‌. 
در خصوص مشخصات شیائومی Mi 11 ، باید افزود که ابعاد این گوشی زیبا چیزی حدود ، 62.5 × 74.8 × 9 میلی متر و وزن آن نیز ، حدود 196‌ گرم می باشد . البته لازم به ذکر است که درصورتی که قاب پشتی این گوشی هوشمند ، شیشه ای باشد وزن آن 196 گرم و اگر چرمی باشد حدود 194 گرم است . همچنین باید در خصوص ساخت شیائومی Mi 11 افزود که ، جلو این گوشی شیشه ای ، پشت آن چرمی و یا شیشه ای ، و در نهایت فریم آن آلومینیومی می باشد .

 



نوع صفحه نمایش گوشی شیائومی Mi 11 ، AMOLED با یک میلیون رنگ و اندازه آن نیز ، 6.81 اینچ است . شایان ذکر است که رزولوشن شیائومی Mi 11 ، 1440 × 3200 پیکسل می باشد . 
سیستم عامل گوشی هوشمند و کاربردی ، شیائومی Mi 11 اندروید 11 و Chipset آن ، Qualcomm Snapdragon 888 می باشد . لازم به ذکر است که پردازنده مرکزی این گوشی ، یک پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی آن نیز ، Adreno 660 است . 
گوشی شیائومی Mi 11 از جمله گوشی هایی می باشد که فاقد درگاه حافظه هستند ، در خصوص حافظه داخلی این گوشی هوشمند باید اشاره کرد که ، حافظه داخلی شیائومی Mi 11 ، 128 گیگابایت و هشت گیگابایت رم ، 256 گیگابایت و هشت گیگابایت رم ، و یا در نهایت 256‌ گیگابایت و دوازده گیگابایت رم ، می باشد . همچنین نوع حافظه این گوشی UFS 3.1 است . 
 گوشی هوشمند شیائومی Mi 11 ، از جمله گوشی هایی می باشد که در قسمت پشت خود ، دارای سه لنز دوربین مجزا با کیفیت های ، 108 ، 13 ، و در نهایت 5 مگاپیکسل است . در خصوص امکانات دوربین پشت شیائومی Mi 11 باید به ، پانوراما ، تصویر برداری HDR و فلش دو گانه اشاره کرد . همچنین از دیگر مواردی که در خصوص دوربین پشت این گوشی باید ذکر کرد ، فیلم برداری با این دوربین است ، فیلم برداری با دوربین پشت شیائومی Mi 11 ، 4K @ 30/70 fps ,8K @ 24/30 fps , 1080p@ 30/60/120/240/480 fps ، لرزش گیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی می باشد . 
دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز 20 مگاپیکسل ، و فیلم برداری با آن 720p @ 120 fps ، 1080p @ 30 fps است . 
باتری گوشی با کیفیت و زیبای ، شیائومی Mi 11 از جمله باتری های با کیفیت و در عین حال ، غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4600 میلی آمپر می باشد . همچنین در خصوص سرعت شارژ این گوشی هوشمند باید افزود که ، شارژ سریع 55 واتی ، و شارژ بی سیم 50 واتی و در نهایت ، شارژ معکوس 10 واتی را برای کاربران   به ارمغان می آورد . 
از جمله اتصالات گوشی شیائومی Mi 11 ، می توان به شبکه بی سیم هات اسپات ، بلوتوث ، GPS ، NFC ، و USB اشاره کرد . 
از دیگر امکانات این گوشی هوشمند ،عبارتند از ، سنسور مجاورت ، ژیروسکوپ ، شتاب سنج ، قطب نما ، و در نهایت حس گر اثر انگشت . 
گوشی شیائومی Mi 11 در پنج رنگ زیبا و دلنشین ، آبی ، قهوه ای ، مشکی ، سفید ، و بنفش در بازار موجود می باشد .

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : یک گوشی با کیفیت و زیبا همچون شیائومی Mi 11

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (7 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .