گلکسی واچ 6 بالاخره با قیمتی مقرون به صرفه عرضه شد

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
گلکسی واچ 6 بالاخره با قیمتی مقرون به صرفه عرضه شد


(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )

یکی از ساعت های هوشمند مورد علاقه من در سال گذشته، سامسونگ گلکسی واچ 6، به تازگی قیمت بسیار مورد نیاز خود را کاهش داده است.

 آمازون به تازگی ساعت 44 میلی‌متری Galaxy Watch 6 را با کاهش شدید 22 درصدی اعطا کرد و به شما این امکان را می‌دهد که ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS 4 سامسونگ را تنها با قیمت 249 پوند، به جای قیمت اولیه 319 پوند، خریداری کنید.

 به همان اندازه که ساعت‌های گلکسی سامسونگ عالی هستند، قیمت هر به‌روزرسانی سالانه از زمان گلکسی واچ 4 به آرامی در حال افزایش است، و این باعث شده است که اگر با جایگزین‌های مشابه قیمتی مانند TicWatch Pro 5 مقایسه می‌شود، به طور کامل Galaxy Watch 6 جدید را به طور کامل توصیه کنیم.  و Pixel Watch 2.

با این حال، Galaxy Watch 6 با قیمت تنها 249 پوند، اکنون بسیار مقرون به صرفه تر از رقبا است، و آن را به یک برد آسان برای هر کسی در بازار پس از یک لباس پوشیدنی شیک و سطح بالا با مقدار زیادی ابزار تناسب اندام تبدیل می کند.

همانطور که گفته شد، گلکسی واچ 6 همچنین با آخرین به روز رسانی Wear OS 4 گوگل عرضه می شود، بنابراین از نظر نرم افزاری، Watch 6 به همان اندازه که عرضه می شود، آینده نگر است.

 با این حال، چیزی که واچ 6 را واقعاً از همه جدا می کند، تأکید سامسونگ بر سلامت و تناسب اندام است.  برای شروع، هیچ کمبودی در تمرینات برای ردیابی با این چیز وجود ندارد، و داده‌های ضربان قلب در مقایسه با مانیتورهای اختصاصی ضربان قلب نسبتاً دقیق هستند، بنابراین می‌توانید ایده محکمی از واکنش بدن خود به تمرینات خاص داشته باشید.

 برای نگاهی جامع تر به سلامت خود، حسگر BioActive همراه به شما امکان می دهد یک اسکن کامل بدن را انجام دهید که می تواند - با دقت شگفت انگیز - معیارهای کلیدی مانند عضلات اسکلتی و میزان BMI را به شما اطلاع دهد.

چیزی که همه اینها را به هم پیوند می دهد این است که دستگاه چقدر به عنوان یک ساعت هوشمند مدرن عالی به نظر می رسد.  بر خلاف زیبایی صنعتی ارائه شده توسط TicWatch، و (راستش را بخواهید) عامل کهنه ای که اپل برای مدت طولانی از آن استفاده کرده است، Galaxy Watch 6 واقعاً نواز است.

  حاشیه‌های اطراف صفحه و مجموعه وسیعی از صفحه‌های ساعت رنگارنگ موجود به این امر کمک می‌کند.

  چه به یک ردیاب تناسب اندام جامد برای کمک به شما در باشگاه نیاز دارید و چه فقط می توانید یک اکسسوری شیک را برای پوشیدن روی مچ دست خود داشته باشید، Galaxy Watch 6 با این قیمت کاهش یافته است.

The Galaxy Watch 6 is finally available at an affordable price


 One of my favorite smartwatches of the past year, the Samsung Galaxy Watch 6, has just received a much-needed price cut.

  Amazon has just given the 44mm Galaxy Watch 6 a whopping 22% off, allowing you to pick up Samsung's Wear OS 4 smartwatch for just £249, down from £319.  do.

  As great as Samsung's Galaxy Watches are, the price has been slowly increasing with each annual update since the Galaxy Watch 4, making the Galaxy Watch 6 a complete bargain when compared to similarly priced alternatives like the TicWatch Pro 5.  We fully recommend the new one.  and the Pixel Watch 2.

 However, at just £249, the Galaxy Watch 6 is now much more affordable than the competition, making it an easy win for anyone in the market for a stylish, high-end wearable with plenty of fitness gadgets.  converts

 That said, the Galaxy Watch 6 also ships with Google's latest Wear OS 4 update, so software-wise, the Watch 6 is about as futuristic as it gets.

  What really sets the Watch 6 apart, however, is Samsung's emphasis on health and fitness.  For starters, there's no shortage of workouts to track with this thing, and the heart rate data is fairly accurate compared to dedicated heart rate monitors, so you can get a solid idea of ​​how your body reacts to certain workouts.

  For a more comprehensive look at your health, the included BioActive sensor allows you to perform a full body scan that can tell you - with surprising accuracy - key metrics such as skeletal muscle mass and BMI.

 What ties it all together is how great the device looks as a modern smartwatch.  Unlike the industrial aesthetic offered by the TicWatch, and (let's be honest) the antiquated factor that Apple has been using for so long, the Galaxy Watch 6 is actually cuddly.

   The bezels around the dial and the wide selection of colorful watch faces available help with this.

   Whether you need a solid fitness tracker to help you in the gym or you just want a stylish accessory to wear on your wrist, the Galaxy Watch 6 has it down at this price.
  • مرجع :https://www.trustedreviews.com/
  • برچسب ها : گلکسی واچ 6 بالاخره با قیمتی مقرون به صرفه عرضه شد

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .