پذیرش iOS 17 کندتر از پذیرش iOS 16 است

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
پذیرش iOS 17 کندتر از پذیرش iOS 16 است


(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )


بر اساس آمار جدید منتشر شده از iOS 17 که امروز توسط اپل ارائه شده است، iOS 17 روی 76 درصد آیفون‌های عرضه شده در چهار سال گذشته نصب شده است.  این اولین باری است که اپل از زمانی که این سیستم عامل در سپتامبر گذشته منتشر شد، شماره نصب iOS 17 را به ما می دهد.

20 درصد از آیفون های عرضه شده در چهار سال گذشته هنوز از iOS 16 استفاده می کنند، در حالی که چهار درصد از سیستم عامل قبلی استفاده می کنند.  از تمام آیفون‌های فعال، 66 درصد از iOS 17، 23 درصد از iOS 16 و 11 درصد از نسخه قبلی iOS استفاده می‌کنند.

 اپل همچنین شماره نصب iPadOS را به اشتراک گذاشت.  61 درصد از آی‌پدهای معرفی‌شده در چهار سال گذشته دارای iPadOS 17 هستند، در حالی که 29 درصد دارای iPadOS 16 هستند و 10 درصد از نسخه قبلی iPadOS استفاده می‌کنند.

در بین همه آی‌پدهای فعال، 53 درصد دارای iPadOS 17، 29 درصد دارای iPadOS 16، و 18 درصد نسخه قبلی نرم‌افزار iPadOS را اجرا می‌کنند.

 تقریباً در همین زمان در سال گذشته، 81 درصد از تمام آیفون‌هایی که در چهار سال گذشته معرفی شدند، iOS 16 را نصب کردند، بنابراین پذیرش iOS 17 کندتر بوده است.  تنها 53 درصد از آیپدها در فوریه 2023 از iPadOS 16 استفاده می کردند، بنابراین سرعت پذیرش iPadOS 17 سریعتر از پذیرش iPadOS 16 بوده است.

 iOS 17 برای اولین بار در ماه سپتامبر منتشر شد و اپل تا کنون سه به‌روزرسانی اصلی را منتشر کرده است.  چهارمین به‌روزرسانی بزرگ، iOS 17.4، قرار است در ماه مارس منتشر شود.

iOS 16 خیلی خوب بود و به اندازه کافی سرعت آیفون های قدیمی را کاهش نمی داد، حدس می زنم ...

iOS 17 adoption is slower than iOS 16 adoption

 According to new iOS 17 statistics released today by Apple, iOS 17 has been installed on 76 percent of iPhones released over the past four years.  This is the first time Apple has given us the iOS 17 install number since the operating system was released last September.

 20 percent of iPhones released in the last four years still use iOS 16, while 4 percent use the previous operating system.  Of all active iPhones, 66 percent are running iOS 17, 23 percent are running iOS 16, and 11 percent are running a previous iOS version.

  Apple also shared the iPadOS install number.  61% of iPads introduced in the last four years have iPadOS 17, while 29% have iPadOS 16 and 10% are using an earlier version of iPadOS.

 Among all active iPads, 53 percent are running iPadOS 17, 29 percent are running iPadOS 16, and 18 percent are running an earlier version of iPadOS software.

  Around this time last year, 81 percent of all iPhones introduced in the past four years had iOS 16 installed, so adoption of iOS 17 has been slower.  Only 53% of iPads were running iPadOS 16 in February 2023, so iPadOS 17 adoption has been faster than iPadOS 16 adoption.

  iOS 17 was first released in September, and Apple has released three major updates so far.  The fourth major update, iOS 17.4, is due out in March.

 iOS 16 was pretty good and didn't slow down old iPhones enough, I guess...
  • مرجع :https://www.macrumors.com/
  • برچسب ها : پذیرش iOS 17 کندتر از پذیرش iOS 16 است

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .