همه آیپدهای آینده در سال 2024: M3 iPad Pro، iPad Air 12.9 اینچی، iPad Mini جدید

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
همه آیپدهای آینده در سال 2024: M3 iPad Pro، iPad Air 12.9 اینچی، iPad Mini جدید


(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )

خط تولید آی‌پد در سال 2023 تا حد زیادی عاری از عشق بود. برای تغییر این موضوع، به نظر می‌رسد اپل در خلق و خوی است تا کل خط تولید را با طیف شایعات آی‌پد آینده در سال 2024 اصلاح کند.

 اخیراً تقاضا برای تبلت ها افزایش یافته است و اپل نیز مانند رقبای خود بیش از هر زمان دیگری مشتاق ارائه گزینه های وسوسه انگیز به خریداران است.  اپل این اطمینان را می‌دهد که آی‌پد پایه‌ای برای آموزش یا آی‌پد پرو جذاب برای سازندگان باشد.  در سال 2024، این طیف گسترده احتمالاً به عضویت جدید دیگری همراه با یک ترکیب تازه‌سازی شده خوش آمد خواهد گفت.

شایعه شده iPad Air 12.9 اینچی که توسط بسیاری به عنوان iPad Goldilocks معرفی می شود، بهترین تعادل را بین عملکرد، کاربردی و ارزش به دست می آورد.  حتی ممکن است خلاء ناشی از توقف احتمالی مک بوک ایر قدیمی M1 را پر کند.  کسانی که به دنبال تجربه‌ای عالی از تبلت هستند، به سمت آی‌پد پرو اصلاح‌شده با تراشه کاملاً جدید M3 و صفحه نمایش OLED مد روز هدایت می‌شوند.  طرفداران آی‌پد مینی نیز بسیار خوشحال هستند زیرا اپل ممکن است عملکرد بسیار مورد نیاز آن را تقویت کند.

 از این رو، بدون اتلاف لحظه، نگاهی اجمالی به برخی از عرضه‌های آیپد آینده در سال 2024 بیندازیم.

انتظار می‌رود نسل هفتم آی‌پد پرو در سال 2024 رونمایی شود و بر اساس اطلاعات و شایعات اولیه، به نظر می‌رسد اپل برنامه‌های بزرگی برای گران‌ترین مدل آی‌پد خود دارد.  آی‌پد پرو همچنان در اندازه‌های نمایشگر 11 و 12.9 اینچی در دسترس خواهد بود، بنابراین، به دو قیمت متفاوت و همچنین انواع مختلف سازندگان خدمات ارائه می‌کند.  انتظار می رود بقیه بسته به شدت تغییر کند.

 طبق شایعات، نسل هفتم آی‌پد پرو دارای چیپست جدید M3 است که در مدل‌های به‌روزشده مک‌بوک پرو عرضه شد.  تراشه M3 مبتنی بر گره 3 نانومتری است و عملکرد بهبود یافته و همچنین بهره وری انرژی را تضمین می کند.  اپل همچنین در حال برنامه ریزی برای ارتقاء پنل نمایشگر از miniLED و LCD به OLED برای دستیابی به کیفیت تصویر بهتر است.  اپل همچنین می تواند لوازم جانبی را برای ارائه عملکرد برتر به روز کند.

All upcoming iPads in 2024: M3 iPad Pro, 12.9-inch iPad Air, new iPad Mini


 The iPad lineup in 2023 was largely devoid of love.  To change that, Apple seems to be in the mood to overhaul the entire lineup with a rumored iPad lineup coming in 2024.

  Recently, the demand for tablets has increased and Apple, like its competitors, is keener than ever to offer buyers tempting options.  Apple makes sure that the basic iPad for education or the iPad Pro appeals to creators.  In 2024, the wide spectrum will likely welcome another new member along with a refreshed lineup.

 Touted by many as the Goldilocks iPad, the rumored 12.9-inch iPad Air strikes the perfect balance between performance, usability and value.  It might even fill the void left by the possible discontinuation of the old MacBook Air M1.  Those looking for the ultimate tablet experience are headed to the revamped iPad Pro with the all-new M3 chip and trendy OLED display.  iPad mini fans are also in for a treat as Apple may be giving it a much-needed performance boost.

  So, without wasting a moment, let's take a look at some of the upcoming iPad launches in 2024.

 The 7th generation iPad Pro is expected to be unveiled in 2024, and based on early information and rumors, Apple seems to have big plans for its most expensive iPad model.  The iPad Pro will still be available in 11-inch and 12.9-inch screen sizes, so it will serve two different price points as well as a variety of manufacturers.  The rest of the package is expected to change drastically.

  The 7th generation iPad Pro is rumored to feature the new M3 chipset that was introduced in the updated MacBook Pro models.  The M3 chip is based on the 3nm node and ensures improved performance as well as energy efficiency.  Apple is also planning to upgrade the display panel from miniLED and LCD to OLED to achieve better picture quality.  Apple can also upgrade accessories to provide superior performance.
  • مرجع :https://www-augustman-com.cdn.ampproject.org
  • برچسب ها : همه آیپدهای آینده در سال 2024: M3 iPad Pro، iPad Air 12.9 اینچی، iPad Mini جدید

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .