Mobvoi در به‌روزرسانی جدید Wear OS 3.5 را برای TicWatch E3 عرضه می‌کند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
Mobvoi در به‌روزرسانی جدید Wear OS 3.5 را برای TicWatch E3 عرضه می‌کند



(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )

Wear OS 3.5 به عنوان بخشی از یک حرکت گسترده تر برای سوق دادن همه محصولات این برند به Wear OS 3 در اوایل سال 2024 در مراحل مختلف در Mobvoi TicWatch E3 عرضه می شود. این به روز رسانی یک رابط کاربری جدید و برنامه های جدید Google را به ارمغان می آورد، اگرچه برخی از آنها نیز چنین هستند.  از طریق به روز رسانی از دست داده است.  به علاوه، ظاهراً جدیدترین نرم افزار عمر باتری این دستگاه را افزایش می دهد

Mobvoi در حال ارائه به‌روزرسانی برای TicWatch E3 است.  جدیدترین نرم‌افزار Wear OS 3.5 را به دنبال یک برنامه بتا که سال گذشته توسط این شرکت اجرا شد، به دستگاه‌های پوشیدنی می‌آورد.  عرضه تدریجی خواهد بود و این شرکت یک طرح مرحله‌ای را از طریق صفحه فیسبوک خود اعلام می‌کند.

 پس از به‌روزرسانی TicWatch E3، مشتریان پیشرفت‌های عملکرد، بهبود رابط کاربری، پیمایش و لرزش‌ها را گزارش می‌کنند.  برنامه‌های جدید Google وجود دارد، اگرچه Google Maps، Google Wallet برای کاربران iOS و Google Assistant دیگر در دسترس نیستند.  اگر می خواهید از یک دستیار صوتی استفاده کنید، می توانید الکسا آمازون را سایدلود کنید.  سایر برنامه‌ها مانند Mobvoi Voicememo و TicHearing نیز حذف شده‌اند.  یک نکته مثبت، ظاهراً عمر باتری بهبود یافته است، اگرچه کاربران ممکن است در ابتدا متوجه تخلیه بیشتر باتری شوند، با افزایش پس از چندین دوره شارژ.  به علاوه، ارتقاهایی برای ابزارهای ردیابی سلامت و تناسب اندام وجود دارد.

قبل از نصب آپدیت، باید برنامه جدید Mobvoi Health برای اندروید یا برنامه Health CoPilot برای iOS را دانلود کنید.  سپس می‌توانید ساعت و تلفن خود را لغو جفت کنید، برنامه‌های قدیمی‌تر Wear OS و Mobvoi را حذف کنید و ساعت را پاک کنید.  سپس، می توانید نصب را ادامه دهید.  Mobvoi همچنین از کاربران می‌خواهد مطمئن شوند که گوشی‌شان از اندروید 8.0 و بالاتر یا iOS 16 و بالاتر استفاده می‌کند.  جزئیات بیشتر در مورد نصب را می توان در وب سایت شرکت یافت.  انتظار می‌رود که عرضه مرحله‌ای Wear OS 3.5 برای Mobvoi TicWatch E3 تا ۲۵ ژانویه تکمیل شود.  انتظار می‌رود تمامی محصولات Mobvoi در چند ماه آینده از Wear OS 3 استفاده کنند.

Mobvoi is rolling out Wear OS 3.5 for the TicWatch E3 in a new update


 Wear OS 3.5 will be launched in stages at Mobvoi TicWatch E3 in early 2024 as part of a wider push to push all of the brand's products to Wear OS 3 in early 2024.  The update brings a new user interface and new Google apps, though some of them are.  Missed through update.  Plus, the latest software apparently extends the device's battery life

 Mobvoi is rolling out an update for the TicWatch E3.  The latest software brings Wear OS 3.5 to the wearable, following a beta program the company ran last year.  The rollout will be gradual and the company will announce a phased plan through its Facebook page.

  After the TicWatch E3 update, customers report performance improvements, UI improvements, navigation, and vibrations.  There are new Google apps, though Google Maps, Google Wallet for iOS users, and Google Assistant are no longer available.  If you want to use a voice assistant, you can sideload Amazon's Alexa.  Other apps like Mobvoi Voicememo and TicHearing have also been removed.  On a positive note, battery life is apparently improved, although users may notice more battery drain initially, increasing after several charge cycles.  Plus, there are upgrades to health and fitness tracking tools.

 Before installing the update, you need to download the new Mobvoi Health app for Android or the Health CoPilot app for iOS.  You can then unpair your watch and phone, remove older Wear OS and Mobvoi apps, and wipe the watch.  Then, you can continue the installation.  Mobvoi also asks users to make sure their phone is running Android 8.0 and above or iOS 16 and above.  More details about the installation can be found on the company's website.  The rollout of Wear OS 3.5 for Mobvoi TicWatch E3 is expected to be completed by January 25.  All Mobvoi products are expected to use Wear OS 3 in the next few months.
  • مرجع :https://www.notebookcheck.net
  • برچسب ها : Mobvoi در به‌روزرسانی جدید Wear OS 3.5 را برای TicWatch E3 عرضه می‌کند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش

درخواست صاحب خانه فلوریداسیرا تامپسون، طراح، می گوید: «مشتری ما یک راه پله باز می خواست، اما این باعث شد که او فضایی ناخوشایند در زیر داشته باشد. «از آنجایی که هر اینچ در بازسازی او در کنار ساحل اهمیت داشت، تصمیم گرفتیم از آن فضا با یک منطقه بار کاربردی استفاده کنیم. در نزدیکی اتاق غذاخوری او قرار داشت، بنابراین برای سرگرمی عالی بود.»

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .