Iphone تاشو آیفون فولد

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

Iphone  تاشو آیفون فولد


یک ویژگی جدیدی که قرار است در گوشی های ایفون ایجاد بشود، قابلیت تاشو در این دستگاه است و در واقع به این سمت و سیاق کشیده می شود. البته دیگر شرکت ها از مدت ها پیش، اینگونه از گوشی های خود را تولید و وارد بازار کرده بودند که در این میان، شرکت اپل به تازگی قرار است که گوشی های خود را تاشو درست کندو ان را در سال ۲۰۲۳ وارد بازار جهانی کند، و پیش بینی می شود که این گوشی های اپل ، شبیه به گوشی های فیلیپ زد سامسونگ و سرفیس ماکروسافت خواهد بود.

این گوشی هوشمند دارای فیس آی دی در قسمت خارجی خواهد بود که در واقع، در زمانی که گوشی باز است، امکان استفاده از فیس آی دی نخواهد بود، از لحاظ سخت افزاری هنوز اطلاعات کافی در رابطه با این گوشی در دسترس نیست اما پیشبینی شده است که، از لحاظ بدنه ای شبیه به ایفون ۱۱خواهد بود و لبه های ان همانند ایفون ۱۱، فلزی است. هم چنین بایستی این نکته را گفت که، بدنه ی ان شبیه به گلکسی زد فیلیپ هم هست و در واقع نمایشگر خارجی ان بزرگتر است، نمایشگر داخلی ان نیز دو مورد جداگانه است، که هیچ حاشیه ای ندارد در حالی که اگر به سرفیس دوئو نگاه کنید، دو نمایشگر داخلی ان دارای حاشیه ی ملموسی هستند.
این گوشی تاشو شرکت ایفون به نام ایفون فولد می باشد که همان طور که در رابطه با ان گفته اند، از سه نمایشگر برخوردار است، و در طراحی و ساخت بی نظیر خواهد بود و از رقیبان خود پیشی خواهد گرفت.

از لحاظ بلند گو و دوربین هم بسیار عالی و با کیفیت ساخته خواهد شد که در واقع بتواند نسبت به سری های گذشته ی خود ارتقا داشته باشد. هم چنین گفته شده است که در زیر صفحه نمایشگر ان حسگر اثر انگشت، کار گذاشته شده است و شرکت اپل در این محصول از لولای مخفی استفاده کرده است.  نوع صفحه نمایشگر گوشی اپل که در حال ساخته شدن است از نوع امولد می باشد، و اندازه های ان ۴.۶و ۷.۳ اینچ می باشد که در واقع، بایستی گفت که سیستم عامل ان هم از نوع آی او اس می باشد و تمامی اطلاعات خود را تنها با ایفون دیگر به اشتراک خواهد گذاشت و نه با گوشی دیگر.
تعداد دوربین های ان سه گانه خواهد بود که هر کدام از ان ها ۱۲ مگاپیکسل هستند اما به لنز واید و فوکوس خودکار هم مجهز هستند ، و کیفیت خوبی را خواهند داشت. هم چنین بایستی گفت که این گوشی هوشمند، قدرت تاچ فوق العاده ای خواهد داشت و نور دهی ان حتی در زیر نور خورشید  نیز عالی خواهد بود.
پردازنده ی مرکزی ان هشته هسته ای بوده و قدرت پاسخگویی ان خوب است، دکمه های پاور و ولوم هم روی دستگاه هست و این گوشی همانند سری های پیشین خود قدرت اتصال به وایفای و اینترنت گوشی را دارد.  کارت گرافیکی ان از نوع ادرنو بوده و از ۱۶ میلیون رنگ تشکیل شده است و تصاویر خوبی را ارائه می دهد.
باتری ان نیز همانند دیگر ، گوشی های هوشمند از جنس لیتیوم یون بوده و غیر قابل تعویض می باشد و ظرفیت ان حدود ۵۰۰۰ میلی امپر ساعت بوده و می تواند شارژ را در حدود ۱۸ ساعت به خوبی نگه دارد. از طرفی قتبلیت شارژ سریع هم خواهد داشت و البته که برای استفاده ی بهینه کاربر، دارای حافظه ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت بوده و اصلا نمی توان در ان، از رم مموری استفاده کرد. پشت و بدنه ی گوشی از جنس فلز می باشد،بایستی گفت قیمت این گوشی گران خواهد بود.

  • مرجع :
  • برچسب ها : Iphone تاشو آیفون فولد

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (7 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .