مپ استار ، مجله خبری دکوراسیون داخلی ایران

  • چند نوع فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید
    چند نوع فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید
    هزاران سال است که انسان ها برای گرم نگه داشتن کف های سرد قالی می بافند ، از تکنیک های چمن و خز انسان های باستان تا قدیمی ترین فرش پرز شناخته شده ، که به فرهنگ پازیریک قرن پنجم قبل از میلاد نسبت داده شده است .

    تاریخ درج :1402/06/21

  • چشم انداز خود را در پاییز امسال با پروژه در فضای باز بهبود بخشید
    چشم انداز خود را در پاییز امسال با پروژه در فضای باز بهبود بخشید
    روزهای پاییزی هنوز به اندازه کافی طولانی و روشن هستند که بیرون بودن را دلپذیر اما خنک تر از گرمای تابستان کند ، بنابراین ایده انجام یک پروژه منظره جذاب است . اگر به دنبال راه هایی برای استفاده از روزهای پاییزی و همچنین آماده شدن برای پروژه های زمستانی یا بهاری هستید ، به این فکر کنید که در چند ماه گذشته چه چیزی را در مورد چشم انداز خود دوست داشته اید . چه چیزی می تواند از برخی پیشرفت ها استفاده کند و چه چیزی ممکن است ایده خوبی برای مقابله قبل از بسته شدن زمستان باشد ؟ در زیر هشت ایده وجود دارد ک

    تاریخ درج :1402/06/19

  • چگونه بهترین رنگ را برای کابینت خود انتخاب کنید - به علاوه 8 برند برای خرید
    چگونه بهترین رنگ را برای کابینت خود انتخاب کنید - به علاوه 8 برند برای خرید
    یکی از پرهزینه ترین قسمت های خانه برای بازسازی ، آشپزخانه است که مخصوصاً اگر بخواهید کابینت خود را تعویض کنید ، صادق است . اما به جای سرمایه گذاری در تمام واحدهای جدید ، به کابینت موجود خود جان تازه ای بدهید با یک لایه رنگ تازه . تا زمانی که کابینت های شما برای استفاده ایمن هستند، رنگ آمیزی آنها و افزودن سخت افزار جدید یک راه ساده برای تغییر آشپزخانه شما است .

    تاریخ درج :1402/06/14

  • چند روش کاری که برای حرفه ای ها و آنچه که آنها تغییر داده اند ، شکست خورده است
    چند روش کاری که برای حرفه ای ها و آنچه که آنها تغییر داده اند ، شکست خورده است
    پیدا کردن شیوه خود و تنظیم دقیق شیوه های کسب و کارتان می تواند کمی آزمون و خطا نیاز داشته باشد . وقتی روش ‌هایی را پیدا کردید که کار می‌ کنند ، می‌ خواهید به آنها بچسبید . و هنگامی که چیزی کار نمی کند ، مهم است که مایل به ایجاد تغییرات و آزمایش چیزهای جدید برای کمک به کسب و کار خود باشید .

    تاریخ درج :1402/06/12

  • چند ترفند ظریف که اتاق نشیمن شما را به فضایی کاملاً جدید تبدیل می کند
    چند ترفند ظریف که اتاق نشیمن شما را به فضایی کاملاً جدید تبدیل می کند
    حتی اگر از فرش موجود خود هیجان زده نیستید ، ممکن است برای همیشه از آن جدا نشوید . فرش‌ های بزرگ می‌ توانند گران باشند ، و اگر اجاره می ‌کنید ، برخی ساختمان‌ ها مستاجر را ملزم می ‌کنند که درصد مشخصی از فضای کف را با فرش پوشانده باشند . این بدان معناست که ممکن است طبقه های برهنه گزینه ای برای شما نباشند ، حتی اگر آنها را به این صورت بخواهید . هر چند نترسید – مطمئناً می توانید کاری کنید که کف خانه ها احساس بیشتری نسبت به شما داشته باشند . طراح Nicole Hurd از Hurd Homes می‌ گوید : «یکی از ساده ‌ترین

    تاریخ درج :1402/06/07

  • چند ترفند طراحی داخلی که خانه شما را گران تر نشان می دهد
    چند ترفند طراحی داخلی که خانه شما را گران تر نشان می دهد
    برای اینکه فضای داخلی خانه تان گران تر به نظر برسد ، لازم نیست مقدار زیادی پول خرج کنید . با چند ترفند ساده ، مانند تعویض وسایل روشنایی قدیمی یا اضافه کردن یک لایه رنگ تازه به چرخه اقلام ارزان قیمت و انجام پرده های سفارشی ، می توانید تجملات مقرون به صرفه را بکار ببرید .

    تاریخ درج :1402/06/05

  • چگونه به درخواست مشتری نه بگوییم
    چگونه به درخواست مشتری نه بگوییم
    "نه" گفتن به مشتریان می تواند دشوار باشد ، اما گاهی اوقات تنها راه نجات آنها از تصمیم طراحی یا پروژه ای است که بعداً پشیمان خواهند شد . چند متخصص طراحی و بازسازی خانه نشان می ‌دهند که چگونه بر روی درخواست‌ های صاحب خانه مانور می‌ دهند که برای یک پروژه مناسب نیستند . به نکات آنها نگاهی بیندازید ، سپس در نظرات درباره زمانی که مجبور شده اید به مشتری نه بگویید ، بگویید .

    تاریخ درج :1402/05/31

  • رنگ سال 2024 Valspar برداشتی تازه از آبی روشن است
    رنگ سال 2024 Valspar برداشتی تازه از آبی روشن است
    فصل اعلام رنگ سال 2024 است ، زیرا شرکت های رنگ شروع به افشای سایه های خاصی می کنند که انتظار دارند در سال آینده بر صحنه خانه تسلط داشته باشند . به‌ عنوان مثال ، بهر به‌ تازگی از سایه ملایم مشکی «Cracked Pepper» رونمایی کرد ، در حالی که خط HGTV Home شروین-ویلیامز رنگ شادی از رنگ قرمز مایل به قرمز با نام «Persimmon» (HGSW6339 ) را انتخاب کرد . و امروز ، Valspar با انتخاب رنگ خود در سال 2024 به گفتگوی رنگی پیوست : Renew Blue ، که این برند آن را به عنوان "آبی متعادل با رنگ سبز دریایی خاکستری" توصیف

    تاریخ درج :1402/05/29

  • چند ایده دکور ورودی که تاثیر اول را می گذارد
    چند ایده دکور ورودی که تاثیر اول را می گذارد
    آنجلا هاموی ، طراح داخلی مکنزی و شرکت می‌ گوید : «اگرچه اغلب یک فضای عبوری است ، اما یک منطقه حیاتی از خانه است و نیاز به طراحی هوشمندانه دارد . "یک ورودی باید دارای جزئیات قوی باشد که یک معرفی مطمئن و جذاب ایجاد کند و به مناطق اصلی زندگی سرازیر شود ."

    تاریخ درج :1402/05/24

  • آنچه در مورد پرده و کرکره پنجره باید بدانید
    آنچه در مورد پرده و کرکره پنجره باید بدانید
    پرده‌ ها معمولاً ارزان ‌تر از کرکره‌ ها هستند ، مخصوصاً برای چوب ‌های سخت ، و گزینه‌ های طراحی کمتری برای هر دو در مقایسه با سایه‌ ها وجود دارد . اما آنچه در آپشن ‌ها کم است ، پرده‌ ها و کرکره ‌ها در عملکرد آن را جبران می‌ کنند . "با پرده ها می توانید نور خود را کنترل کنید . برای مثال ، اگر می ‌خواهید پنجره‌های خود را در شب باز کنید ، می‌توانید کج کنید اما همچنان جریان هوا را دریافت کنید . کرکره ها عایق خوبی دارند، همه کاره هستند و می توان آنها را به گونه ای ساخت که با اشکال مختلف پنجره و حتی د

    تاریخ درج :1402/05/22

آخرین اخبار (30 اردیبهشت 1403)
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه
چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه

چه رنگ سرد، گرم یا خنثی باشد، خاکستری یک رنگ بیرونی است که برای طیف وسیعی از سبک های خانه به خوبی کار می کند. خاکستری می ‌تواند به مدرن ‌سازی خانه‌ های سنتی کمک کند، جزئیات معماری را برجسته کند و پس‌ زمینه‌ ای محکم برای رنگ‌ های برجسته فراهم کند.

کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک
کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک

شرکت معروف لیماک ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که در این زمینه چیزی حدود هشت سال است که ، مشغول فعالیت می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر
آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پر طرفدار فرن
کافه پر طرفدار فرن

کافه معروف فرن ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : دروس خیابان راستوان ، بالاتر از میدان احتشامیه ، روبه روی مرکز خرید جنب بانک آینده ، پلاک ۳۱ ، از جمله معروف ترین کافه های تهران است ، که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد ، مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این کافه محبوب ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .

چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند
چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند

یک مفهوم طراحی که با پر کردن شکاف بین مردم و طبیعت اطراف خانه هایشان مشخص شده است، طراحی بیوفیلیک به سرعت در دنیای بازسازی خانه و طراحی داخلی شتاب بیشتری به دست می آورد. کری کلی، سابق انجمن طراحی داخلی آمریکا (ASID) می ‌گوید: «ادغام عناصر طبیعی مانند دیوارهای زنده، گیاهان داخلی، و منابع نور طبیعی نه تنها زیبایی ‌شناسی را افزایش می ‌دهد، بلکه با بهبود کیفیت هوا و ارتباط ساکنان با طبیعت، محیط داخلی سالم ‌تری را ارتقا می‌ دهد.» رئیس هیئت ملی استفاده از مواد نقش کلیدی در طراحی بیوفیلیک و طراحی پایدا

مهارت ارتباط با مشتری
مهارت ارتباط با مشتری

یکی از حائز اهمیت ترین مسائلی که باید همواره به آن توجه داشت ، چگونگی ارتباط برقرار کردن و یا به عبارت دیگر ، مهارت ارتباط با مشتری می باشد . در واقع ، یکی از مهم ترین عواملی که باعث حفظ و همچنین افزایش وفاداری مشتری می شود ، چگونگی برخورد با او است ‌.

نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل
نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل

شرکت پارس بهشرق که از سال 1367 تولید کننده انواع لوازم خانگی ایرانی بود در چند سال اخیر اقدام به تاسیس بزرگترین کارخانه تولید کاغذدیواری ایرانی با کیفیت قابل شستشو در ایران و خاورمیانه گردیده است. آقای وردی قهرمانی موسس و تولید کننده برند گرانتیل میباشد.

آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس
آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس

هلدینگ گرین ( فیلیپ موریس ، آنجل ، استاروالز ) ، یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی با جنسی عالی و ضخیم ، در طرح ها و رنگ های دلنشین و به روز ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .