یک طراحی داخلی متفاوت با سبکی به نام industrial

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
یک طراحی داخلی متفاوت با سبکی به نام industrial
یک طراحی داخلی متفاوت با سبکی به نام industrial
یک طراحی داخلی متفاوت با سبکی به نام industrial

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

یک طراحی داخلی متفاوت با سبکی به نام industrial

هر انسانی ، بی شک دارای سلایق به خصوصی است که به طبع همین سلایق و متفاوت بودن باعث می شود تا سبک های متفاوتی ظهور کنند . که عده ای پیرو و طرفدار آن سبک شوند ، ممکن است عده ای یک دکوراسیون پر زرق و برق را دوست داشته باشند ، و عده ای دیگر تمایل داشته باشند که دکوراسیون محیط زندگی یا کسب و کارشان ساده و گاهی بسیار ساده باشد . همانطور که خود نیز بر این امر آگاه هستید ، می دانید که سبک های متفاوتی در زمینه دکوراسیون موجود می باشد که از جمله این سبک ها ، می توان به سبک متفاوت و زیبای industrial اشاره کرد . قطعا هر سبکی ، نشانه ها و خصوصیاتی دارد که باعث تمایز آن از دیگر سبک ها می شود . 
برای معرفی این سبک ، ذکر نکاتی ضروری است از قبیل اینکه ، در سبک industrial به وضوح  سازه ها و مواد به صورت خام دیده می شود ،که همین امر باعث متفاوت بودن این سبک از سایر سبک های موجود شده است . ممکن است در وهله اول افرادی که با این سبک آشنا نیستند فکر کنند وارد محیطی شدند که هنوز ساخت آن ناتمام مانده و یا هنوز خیلی کار دارد تا شبیه باقی سبک ها شود ، اما مسئله همین جا است ، که همین سادگی ها باعث می شود تا سبک industrial تبدیل به سبکی بی نظیر و منعطف شود. از دیگر نشانه های این سبک می توان به دارا بودن سقف های بلند و یا حتی انواع وسایل فلزی که به صورت آویزان به کار برده شدند و مبل های کم ارتفاع و ساده و ... اشاره کرد . اما نکته ای که باید ذکر کرد این امر هست که در کل اصل و اساس این سبک بر پایه ترکیب چوب و فلز است در واقع همین ترکیب فلز و چوب در قالب تابلو یا مبلمان و یا حتی پنجره با به کار گیری زنجیر ها و یا حتی ظروف آویزان  است که علاقمندان بسیار زیادی را جذب می کند ، که حال می توان با استفاده از برخی رنگ ها مثل زرد و یا حتی قرمز محیط را اثر بخش تر و زیبا  تر کرد .
در اکثر قریب به اتفاق سبک ها ، نهایت سعی بر این است که لوله ها و سیم کشی ها ، تیر ، کانال و ... مشخص نباشد و تلاش بر این است که تمامی این موارد پوشانده شوند ، اما در سبک industrial دقیقا خلاف این امر هست ، چرا که در این سبک تمام لوله ها و تیر ها و کانال و ... به وضوح دیده می شوند و در واقع از اصول اساسی این سبک محسوب می شوند .
نکته دیگر این امر است که در سبک industrial جنس دیوار ها دیگر از انواع دیوار پوش و پوستر ها و ... نیست بلکه تمامی دیوار ها از جنس بتن و یا حتی آجر می باشند و دیگر اینکه همانطور که در فوق نیز ذکر شد چون هدف بر این است که طرح ناتمام به نظر برسد ، می توان از انواع درب های کشویی از جنس فلز و یا حتی ایرانیتی استفاده کرد .
در واقع اصل و اساس و یا هدف این سبک بر این است که شخصی که وارد آن محیط می شود ، محیط برایش یاد آور گذشته باشد به طوری که شخص یک آن تصور کند وارد محیطی در حداقل  پنجاه سال قبل شده است . البته لازم به ذکر است که این سبک ، برگرفته از انقلاب صنعتی است و همین امر موجب شده که طرز استفاده از وسایل و چینش آنان به گونه ای باشد که رنگ و بو و دکور آن زمان را داشته باشد .

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : یک طراحی داخلی متفاوت با سبکی به نام industrial

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (7 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .