یک اتاق خواب زیبا و جذاب با شیشه های لاکوبل رنگی

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
یک اتاق خواب زیبا و جذاب با شیشه های لاکوبل رنگی
یک اتاق خواب زیبا و جذاب با شیشه های لاکوبل رنگی
یک اتاق خواب زیبا و جذاب با شیشه های لاکوبل رنگی

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی...کلیک کنید

یک اتاق خواب زیبا و جذاب با شیشه های لاکوبل رنگی 

شیشه پشت رنگی یا همان back painted glass  ، به نوعی شیشه اطلاق می شود که یک سمت آن رنگی و سمت دیگر ، لمینت می باشد که می توان از این نوع شیشه برای ایمن کردن شیشه های منزل یا حتی محل کار خود و .. استفاده کنید ، چرا که شیشه های لاکوبل ، این ارمغان را به خانه و یا محیط کار شما می آورند تا در زمانیکه بنا بر هر اتفاقی ، شیشه ها بشکنند و یا حتی در مواقعی که شیشه سقوط کند و ... مواردی این چنین ، باعث عدم ریزش شیشه ها شوند. 
اگر سری به بازار زده باشید قطعا مشاهده کردید که شیشه های لاکوبل دارای تنوع رنگی بسیار زیادی می باشند و مهم تر اینکه این شیشه ها به دو نوع مات و شفاف موجود می باشند و همین امر منجر به این شده که طراحان داخلی از این شیشه برای دکوراسیون منازل و یا حتی محیط های کسب و کار و یا حتی در مهدکودک ها و ... ، استفاده کنند . و همچنین ذکر این نکته ضروری است که این امکان برای خریداران شیشه های لاکوبل موجود می باشد تا هر تصویری را که تمایل دارند بر روی این شیشه ها چاپ کنند .
تنها مزیت شیشه های لاکوبل تنوع رنگ آن نیست ، بلکه لازم به ذکر است که این شیشه ها در مقایسه با شیشه های خام ، توان این را دارند که تا حدود هفت برابر در مقابل ضربات وارده مقاومت نشان دهند . همچنین شیشه های لاکوبل به دلیل دارا بودن لایه پولی پروپیلن ، مقاومت بسزایی در برابر رطوبت و حرارت دارند و تحت هیچ شرایطی پوسیده نمیشوند و یا حتی زنگ نمی زنند ، به همین علت می توان با خیال راحت از این شیشه حتی در حمام های شیشه ای و یا بین کابینت های آشپزخانه نیز بهره برد .  اما این تمام ماجرای شیشه های لاکوبل رنگی نیست ، بلکه این شیشه ها کاملا ضد خش می باشند و مهم تر این امر است که این شیشه ها قابل شستشو می باشند .
از جمله هزاران کاربرد شیشه های لاکوبل رنگی ، می توان به استفاده از این شیشه ها در محیط اتاق خواب اشاره کرد ، که بنا بر سلیقه و انتخاب شما ، می توان بر روی کمد دیواری یا حتی دیوار پشت تخت خواب خود استفاده کنید . استفاده از شیشه های لاکوبل رنگی ، محدودیت سنی ندارد ، شما می توانید حتی برای اتاق کودکتان نیز از شیشه لاکوبل در تنوع رنگی یاسی ، بنفش ، آبی و یا حتی صورتی و ‌... بهره ببرید تا محیط خواب آرامش بخشی را برای کودکتان فراهم کنید .
و همچنین این امکان برای شما فراهم است که در صورت تمایل ، از شیشه های لاکوبل رنگی به عنوان ، دیوارپوش در اتاق خوابتان استفاده کنید به این صورت که ، شیشه ها را با کمک چسب های سیلیکون و یا پلی یورتان ، به دیوار مورد نظر خود بچسبانید تا زیبایی اتاق خواب شما را چندین برابر کند ، نکته جالبی که در مورد شیشه های رنگی لاکوبل باید به آن اشاره کرد ، این امر‌ است که این شیشه ها از قابلیت جا به جایی نیز برخوردار می باشند که این امر یک نکته مثبت و کاربردی در کارنامه شیشه های لاکوبل است  . و یا همچنین می توانید با استفاده از کناف یا حتی ام دی اف ، در هر اشکالی که مورد پسند و علاقه شما است به صورت یک طرح برجسته بر روی اتاق خواب خود  استفاده کنید .
اما این تنها کاربرد شیشه های لاکوبل نمی باشد بلکه ، می توان از این شیشه ها یک میز آرایش خاص و در عین حال زیبا و رنگی ساخت .

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : یک اتاق خواب زیبا و جذاب با شیشه های لاکوبل رنگی

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .