کفپوش های گرانولی رولی لاستیکی

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
کفپوش های گرانولی رولی لاستیکی

نگاهی بر کفپوش های گرانولی رولی لاستیکی
 
کفپوش های پر کاربرد و منحصر به فرد گرانولی رولی ، از جمله جدید ترین کفپوش های لاستیکی موجود در بازار ، می باشند . این کفپوش های با کیفیت از ترکیب شدن ای پی دی ام ( EPDM ) ، و لاستیک با دانه های رنگی تولید و عرضه می شوند ( این کفپوش ها با ترکیب چسب پلیمر ، ایپی دیم ، لاستیک ای بی ار ، تحت یک پروسه پر فشار پرسکاری ، پخت صنعتی و در نهایت تولید می‌ شوند ) . کفپوش های گرانولی رولی لاستیکی ، از پر طرفدار ترین کفپوش های ورزشی می باشند و چند منظوره نیز هستند ‌.

این کفپوش های با کیفیت و مرغوب ، در رنگ بندی متنوع ( شامل : اخرایی ، سیاه ، یشمی ، خاکستری ، و ... ) ، و ضخامت های مختلفی  ( به صورت دانه دار و تک رنگ ) ، تولید می شوند .
در خصوص کاربرد های بی شمار کفپوش های گرانولی رولی لاستیکی ، می‌ توان به استفاده در : باشگاه های بدنسازی ( با ضخامت پنج میل تا هشت میل ) ، استفاده در فروشگاه ها ، مراکز درمانی ، بیمارستان ها ، ادارات ، استفاده به عنوان عایق دیوار ساختمان و کف ساختمان ها ، استفاده به عنوان کفپوش مراکز تجاری ، نمایشگاه ها ، مراکز خدماتی ، استفاده به عنوان کفپوش کارخانجات تولیدی و کارگاه ها ، استفاده به عنوان زیر سازی سالن های والیبال ، فوتسال ، هندبال ، بسکتبال ( سالن های چند منظوره ) ، استفاده به عنوان کفپوش کانکس حمل حیوانات و همچنین دام ، اصطبل اسب ، استفاده به عنوان زیر سازی فضای باز پیست های دو میدانی ، تنیس ، اتومبیلرانی ، موتور سواری ، و .... اشاره کرد .
از جمله مزایای کفپوش های گرانولی رولی پلاستیکی ، عبارتند از : قابل شستشو بودن ( به سبب آن که این کفپوش های پر کاربرد بدون شیار هستند ، افراد می توانند در هر زمان که نیاز بود ، به راحتی کفپوش گرانولی خود را تمیز کنند ) ، همچنین  این امکان برای مشتریان فراهم است تا ، کفپوش گرانولی پلاستیکی خود را ، از ضخامت یک میلی متر تا بیست میلی متر و حتی بیشتر از بیست میلی متر نیز ، سفارش دهند . لازم به ذکر است که ، طول این کفپوش ها بنا بر درخواست و سفارش‌ مشتری ( با توجه به ابعاد و محیطی که مشتری در نظر دارد ) ، قابل تغییر می باشد . و امکان تولید کردن رول های کفپوش گرانولی لاستیکی ، تا ابعاد پنجاه متر  رول نیز مهیا می باشد . از دیگر مزایای کفپوش های گرانولی رولی ، می‌ توان به طول عمر و دوام بسیار زیاد این کفپوش ها ، اشاره کرد . به طوری که افراد می توانند با خاطر آسوده ، سالیان سال از این کفپوش ها در محیط مورد نظر خود ، بهره ببرند . 

  در خصوصا قیمت این کفپوش های با کیفیت باید افزود که ، کفپوش گرانولی رولی ، در مقایسه با نمونه های اروپایی ، ترک ، چینی ، از قیمت مقرون به صرفه تر و مناسب تری برخوردار است .
البته این کفپوش ها ، دارای معایبی نیز می‌ باشند که از جمله آنان ، می‌ توان به : وزن بسیار سنگین آنان اشاره کرد . و به سبب همین سنگین وزن بودن ، نصب کفپوش های گرانولی رولی ، در مقایسه با دیگر کفپوش ها ، سخت تر می باشد . همچنین در صورتی که فرد قصد جا به جایی داشته باشد ، امکان جا به جا کردن این کفپوش های نصب شده ، پایین می باشد .

  • مرجع :
  • برچسب ها : کفپوش های گرانولی رولی لاستیکی

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (10 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟