چگونه یک مشتری را به یک مشتری بلند مدت تبدیل کنیم؟

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چگونه یک مشتری را به یک مشتری بلند مدت تبدیل کنیم؟
چگونه یک مشتری را به یک مشتری بلند مدت تبدیل کنیم؟
چگونه یک مشتری را به یک مشتری بلند مدت تبدیل کنیم؟
 
چگونه یک مشتری را به یک مشتری بلند مدت تبدیل کنیم؟
 



( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
 
حرفه ای ها 4 استراتژی برای تقویت یک رابطه کاری با مشتریان به اشتراک می گذارند که می تواند مادام العمر باشد .
 
داشتن یک جریان ثابت از پروژه های جدید در خط لوله، هدف بسیاری از صاحبان مشاغل طراحی است. اما پروژه های جدید لزوماً به معنای مشتریان جدید نیستند. ایجاد لیستی از مشتریان وفادار که در طول سال ها بارها و بارها به شما مراجعه می کنند راهی برای اطمینان از اینکه جریان پروژه های شما هرگز خشک نمی شود. ما با متخصصان شناخته شده در مورد استراتژی هایی که آنها برای تبدیل مشتری به مشتری بلند مدت استفاده می کنند صحبت کردیم. نکات آنها را در زیر بخوانید .
 
1. مشتری خود را بشناسید و یادداشت بردارید
 
یادگیری در مورد مشتریان و نحوه زندگی آنها اطلاعاتی حیاتی است که به شما کمک می کند فضایی را طراحی کنید که منعکس کننده سبک زندگی و شخصیت آنها باشد. همچنین اطلاعات مفیدی برای تقویت یک رابطه کاری است که فراتر از پروژه اولیه ادامه خواهد داشت.
 
طراح استفانی فریز از دشت و شیک در کلرندون هیلز، ایلینویز، بیش از 15 سال است که مالک کسب و کار طراحی خود بوده است. بسیاری از پروژه های او امروز برای مشتریانی است که قبلاً با آنها کار کرده است یا از ارجاع مشتری ناشی می شود.
 
علاقه به زندگی مشتریانش کلید موفقیت او بوده است. او می ‌گوید: «من همیشه یادداشت ‌هایی را برای هر مشتری در فهرست مخاطب خود اضافه می ‌کنم. من روز تولد همه، نام فرزندان شان و مدارسی را که در آن شرکت می کنند یادداشت می کنم. من به زندگی آنها علاقه مند هستم. اگر کمی تلاش کنید، ایجاد ارتباط شخصی با مشتریانتان سخت نیست. این تلاش تقریباً همیشه نتیجه می دهد.»
 
2. زمان ‌بندی تماس‌ های پیگیری پس از تکمیل پروژه، آنه هیگوئرا از Ventana Construction در سیاتل می‌ گوید
 
اطمینان از رضایت مشتری از پروژه تکمیل ‌شده یکی از بهترین راه‌ ها برای تبدیل آن مشتری به مشتری بلند مدت است. او می‌ گوید: «نباید پروژه ‌ای را تکمیل کنید و در صورت بروز مشکل فقط منتظر بمانید تا مشتری با شما تماس بگیرد. "شما باید فعال باشید و با آنها تماس بگیرید، مطمئن شوید که همه چیز به خوبی کار می کند و به سوالات یا نگرانی هایی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهید."
 
 
 
هیگورا برای اولین سال پس از اتمام پروژه، هر سه ماه یکبار تماس های بعدی را برنامه ریزی می کند. او از مشتریان می پرسد که فضای جدید چگونه برای آنها کار می کند و آیا چیزی وجود دارد که باید تنظیم شود. او می ‌گوید: «گاهی اوقات یک تغییر کوچک وجود دارد که احتمالاً خودشان درباره آن با من تماس نمی ‌گرفتند. اما این تلاش اضافی است که باعث ایجاد وفاداری و تکرار تجارت می شود.
 
3.
 
به آنها تبدیل شوید که به خانه بروید. شکل نوک بالا بنابراین فرانک برای بسیاری از مشتریان خود به "کارشناس خانه" تبدیل شده است. او می ‌گوید: «من می ‌خواهم مشتریانم از من به عنوان منبعی برای هر پروژه مرتبط با خانه ‌شان استفاده کنند. «آنها با من در مورد درمان پارچه برای لکه‌ ها و سرویس‌ دهی وسایل تحت ضمانت تماس خواهند گرفت. من حتی به یک مشتری کمک کرده ام تا درب بازکن گاراژ خود را تعمیر کند."
 
 
 
ارتباط مکرر با مشتریان اغلب منجر به پروژه های آینده می شود. او می ‌گوید: «ما دائماً در مورد راه ‌هایی برای بهبود خانه‌هایشان از یکدیگر ایده می ‌گیریم. آنها من را منبع قابل اعتمادی می دانند و در نتیجه بارها و بارها برای کمک به من مراجعه می کنند.
 
4. به آنها کمک کنید تا پروژه های بالقوه آینده را پیش بینی کنند.
 
هیگوئرا می گوید: «بدون توجه به اندازه پروژه اولیه، همیشه هوشمندانه است که در مورد پروژه های آینده از ابتدا بحث کنیم. من هرگز این بحث ها را برای ترساندن مشتریان ندیدم. در واقع، من فکر می ‌کنم این به آنها اعتماد به نفس می‌ دهد که بدانند برنامه ‌ای فراتر از پروژه اولیه وجود دارد.»
 
او اضافه می کند که تقسیم یک پروژه به "فازها" راه خوبی برای کمک به مشتریان برای فکر کردن در مورد پروژه های آینده و برداشتن اقدامات لازم برای تحقق آنها است. به عنوان مثال، ما اخیراً زیرزمین یک مشتری را بازسازی کردیم. در طول بازسازی، فونداسیون را ارتقا دادیم و ساختار پشتیبانی مناسب را برای اضافه کردن یک طبقه دوم به پایین جاده ساختیم.
 
وقتی آن مشتریان آماده ساختن طبقه دوم خود باشند، می دانند که برای کمک به کدام شرکت ساختمانی مراجعه کنند.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چگونه یک مشتری را به یک مشتری بلند مدت تبدیل کنیم؟

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (30 اردیبهشت 1403)
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه
چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه

چه رنگ سرد، گرم یا خنثی باشد، خاکستری یک رنگ بیرونی است که برای طیف وسیعی از سبک های خانه به خوبی کار می کند. خاکستری می ‌تواند به مدرن ‌سازی خانه‌ های سنتی کمک کند، جزئیات معماری را برجسته کند و پس‌ زمینه‌ ای محکم برای رنگ‌ های برجسته فراهم کند.

کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک
کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک

شرکت معروف لیماک ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که در این زمینه چیزی حدود هشت سال است که ، مشغول فعالیت می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر
آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پر طرفدار فرن
کافه پر طرفدار فرن

کافه معروف فرن ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : دروس خیابان راستوان ، بالاتر از میدان احتشامیه ، روبه روی مرکز خرید جنب بانک آینده ، پلاک ۳۱ ، از جمله معروف ترین کافه های تهران است ، که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد ، مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این کافه محبوب ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .

چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند
چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند

یک مفهوم طراحی که با پر کردن شکاف بین مردم و طبیعت اطراف خانه هایشان مشخص شده است، طراحی بیوفیلیک به سرعت در دنیای بازسازی خانه و طراحی داخلی شتاب بیشتری به دست می آورد. کری کلی، سابق انجمن طراحی داخلی آمریکا (ASID) می ‌گوید: «ادغام عناصر طبیعی مانند دیوارهای زنده، گیاهان داخلی، و منابع نور طبیعی نه تنها زیبایی ‌شناسی را افزایش می ‌دهد، بلکه با بهبود کیفیت هوا و ارتباط ساکنان با طبیعت، محیط داخلی سالم ‌تری را ارتقا می‌ دهد.» رئیس هیئت ملی استفاده از مواد نقش کلیدی در طراحی بیوفیلیک و طراحی پایدا

مهارت ارتباط با مشتری
مهارت ارتباط با مشتری

یکی از حائز اهمیت ترین مسائلی که باید همواره به آن توجه داشت ، چگونگی ارتباط برقرار کردن و یا به عبارت دیگر ، مهارت ارتباط با مشتری می باشد . در واقع ، یکی از مهم ترین عواملی که باعث حفظ و همچنین افزایش وفاداری مشتری می شود ، چگونگی برخورد با او است ‌.

نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل
نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل

شرکت پارس بهشرق که از سال 1367 تولید کننده انواع لوازم خانگی ایرانی بود در چند سال اخیر اقدام به تاسیس بزرگترین کارخانه تولید کاغذدیواری ایرانی با کیفیت قابل شستشو در ایران و خاورمیانه گردیده است. آقای وردی قهرمانی موسس و تولید کننده برند گرانتیل میباشد.

آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس
آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس

هلدینگ گرین ( فیلیپ موریس ، آنجل ، استاروالز ) ، یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی با جنسی عالی و ضخیم ، در طرح ها و رنگ های دلنشین و به روز ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .