چگونه خانه خود را به سرعت تمیز کنیم

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چگونه خانه خود را به سرعت تمیز کنیم
چگونه خانه خود را به سرعت تمیز کنیم
چگونه خانه خود را به سرعت تمیز کنیم
چگونه خانه خود را به سرعت تمیز کنیم
 



( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
زمان کوتاهی است اما همچنان می خواهید ظاهر خود را حفظ کنید؟ این ترفندها را کشف کنید تا خانه خود را به سرعت قابل ارائه کنید .
 
1.ظروف کثیف را پنهان کنید.
 
هیچ چیز آشپزخانه را بدتر از یک سینک پر از ظروف کثیف جلوه نمی دهد. اقلام استفاده شده را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. اگر ماشین ظرفشویی شما پر از ظروف تمیز است، آنقدر آن را کنار بگذارید تا جا برای ظروف کثیف باز شود. بعد از اینکه مهمانانتان رفتند، کار مهمی نیست که تمیز ها را در یک چرخه دیگر اجرا کنید. ماشین ظرفشویی ندارید؟ یک وان پلاستیکی را با ظروف کثیف پر کنید و آن را در کابینت زیر سینک پنهان کنید. فقط فراموش نکنید که آن را آنجا گذاشته اید.
 
2.پاک کنید‌.
 
از یک پارچه میکروفیبر تمیز و مرطوب استفاده کنید و همه چیز را در آشپزخانه خود پاک کنید. میکروفایبر یک ابزار عالی است و تنها چیزی که لازم است کمی آب و گریس آرنج است. لازم نیست پیشخوان های خود را اسپری کنید یا آنها را خشک کنید. از یک انتهای آشپزخانه شروع کنید و تمام وسایل، میز و سینک را پاک کنید. میکروفیبر غذا، اثر انگشت و گرد و غبار را با یک حرکت پاک می کند.
 
3.اتاق خواب ها برای نجات.
 
پس از اینکه آشپزخانه ظاهری زیبا داشتید، به سمت ورودی بروید. این اولین منطقه ای خواهد بود که مهمانان شما خواهند دید. کفش، کت و کوله پشتی را بردارید و در کمد یا اتاق خواب بگذارید. اتاق خواب شما سلاح مخفی شما برای پنهان کردن درهم و برهمی است.
 
4.جاروبرقی لحظه آخری.
 
حالا که آشپزخانه و حمام را برای مهمانان خود آماده کرده اید، چند دقیقه وقت بگذارید و به سرعت جاروبرقی را در تمام طبقات اتاق های عمومی خود اجرا کنید. لازم نیست دقیق باشید، فقط کثیفی آشکار و موهای حیوانات خانگی را بردارید. به یاد داشته باشید، شما فقط برای ظاهر تمیز می کنید. قرار نیست مهمانان شما به دقت به مهارت های نظافت شما توجه کنند.
 
How to Speed-Clean Your House.
 
Short on time but still want to keep up appearances? Discover these tricks for making your house quickly presentable
 
1.Hide the Dirty Dishes.
 
Nothing makes a kitchen look worse than a sink full of dirty dishes. Put those used items in the dishwasher. If your dishwasher is full of clean dishes, put away just enough to make room for the dirty ones. It’s not a big deal to run the clean ones through another cycle after your guests leave. Don’t have a dishwasher? Fill a plastic tub with the dirty dishes and hide it in the cabinet under the sink. Just don’t forget that you put it there.
 
2.wipe.
Use a clean, damp microfiber cloth and wipe over everything in your kitchen. Microfiber is a great tool, and all it takes is a little water and elbow grease. You don’t have to spray your counters or wipe them dry. Start at one end of your kitchen and wipe down all your appliances, countertops and the sink. The microfiber will remove food, fingerprints and dust all in one motion.
 
3.Bedrooms to the Rescue.
 
After you’ve got the kitchen looking presentable, move on to the entryway. This will be the first area your guests will see. Pick up shoes, coats and backpacks and put them in a closet or bedroom. Your bedrooms are your secret weapon for hiding clutter.
 
4.Last-Minute Vacuum
 
Now that you have the kitchen and baths ready for your guests, take a few minutes to run the vacuum quickly over all the floors in your public rooms. You don’t have to be meticulous, just pick up the obvious dirt and pet hair. Remember, you are just cleaning for appearances. Your guests aren’t going to be looking that closely at your cleaning skills.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چگونه خانه خود را به سرعت تمیز کنیم

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .