چند کاری که باید در باغ اواخر پاییز خود انجام دهید.

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند کاری که باید در باغ اواخر پاییز خود انجام دهید.
چند کاری که باید در باغ اواخر پاییز خود انجام دهید.
چند کاری که باید در باغ اواخر پاییز خود انجام دهید.
چند کاری که باید در باغ اواخر پاییز خود انجام دهید.
 


(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی)
 
1.طبیعت را در آغوش بگیرید.
در مقابل انگیزه کاهش همه چیز در پاییز مقاومت کنید و باغ را به طور کامل تعطیل کنید . اجازه دهید گیاهان شما، به ویژه گونه های بومی، چرخه طبیعی خود را ادامه دهند. شاخه ‌های برهنه و سر دانه‌ ها ساختار و جذابیت را به باغ زمستانی می ‌افزایند، چه کسی در بیرون از آن لذت ببرد یا از داخل منظره تماشا کند.
اجازه دادن به گیاهان در زمستان سر پناه و غذا برای پرندگان، حشرات و سایر حیات ‌وحش فراهم می ‌کند. ممکن است از فعالیت زمستانی که از پنجره خود می بینید شگفت زده شوید.
 
2.همانطور که نیاز است حفظ کنید.
و حتی زمانی که رویکرد پاکسازی زمستانی خود را آرام می کنید، مراقبت از باغ را حفظ کنید. شاخه های مرده یا ضعیف را از درختان و درختچه ها جدا کنید تا از شکستن آنها و ایجاد آسیب در هنگام طوفان جلوگیری کنید. همچنین باید ساقه های پوسیده گیاهان چند ساله علفی و هر گونه شاخ و برگ بیمار را از بین ببرید.
گیاهان یکساله محو شده را با گزینه های فصل سرد جایگزین کنید - به خصوص در مناطق گرم زمستانی - تا برخی از رنگ ها را در چشم انداز خود حفظ کنید. باقیمانده خوراکی ها و گیاهان سالانه فصل گرم را حذف و کمپوست کنید. گیاهان چوبی را که می توانند سرما را تحمل کنند، مانند رزماری و آویشن را حدود دو سوم هرس کنید تا برای زمستان آماده شوند. برای برداشتن آخرین محصول، هر گونه سبزی را خشک کنید و آخرین میوه و سبزیجات را حفظ کنید.
آیا غذاهای یکساله و یکساله مانند گوجه فرنگی وجود دارد که دوست دارید در باغ خود داشته باشید؟ قبل از اینکه آنها را به انبوه کمپوست منتقل کنید، مقداری دانه جمع کنید تا برای سال آینده شروع کنید.
 
3.یک باغ خوراکی زمستانی بکارید.
باغبان‌ ها در مناطق گرم  می ‌توانند یک باغ خوراکی در فصل سرد راه‌ اندازی کنند. کلم، کلم پیچ، اسفناج و کاهو انتخاب های محبوبی هستند. به خصوص کلم پیچ در زمستان عالی به نظر می رسد و می تواند در برابر سرما و برف مقاومت کند. هویج، تربچه، سیب زمینی و سیر را نیز در نظر بگیرید.
 
4.به کاشت‌ های جدید توجه کنید.
پاییز زمان بسیار خوبی برای کاشت درختان، درختچه‌ ها و گیاهان چندساله برای بهار است، زیرا آنها فرصتی خواهند داشت تا قبل از بهار مستقر شوند و ریشه‌ های خود را باز کنند. پس از کاشت، با توجه بیشتر به آنها، شروع خوبی به آنها بدهید. حتی اگر در نواحی دیگر در حال کاهش آب هستید، آب کافی تامین کنید. علف های هرز را پایین نگه دارید، مالچ اضافه کنید و مراقب آسیب های آفات باشید.
 
Tasks to Tackle in Your Late-Fall Garden.
 
1.Embrace Nature.
Resist the impulse to cut everything back in fall, shutting the garden down completely. Let your plants, especially the native species, continue their natural cycles. Bare branches and seed heads add structure and interest to a winter garden, whether someone is outside enjoying it or taking in the view from inside.
Letting plants stand up over winter also provides shelter and food for birds, insects and other wildlife. You may be surprised by the winter activity you see from your window.
 
2.Maintain as Needed.
Keep on top of garden maintenance even as you relax your winter cleanup approach. Remove dead or weak branches from trees and shrubs to prevent them from breaking off and causing damage during storms. You’ll also want to remove any rotting stems on herbaceous perennials, and any diseased foliage.
Replace fading annuals with cool-season choices — especially in warm-winter areas — to keep some pops of color in your landscape. Remove and compost any remaining warm-season annual edibles and herbs. Prune back woody herbs that can handle the cold, such as rosemary and thyme, by about two-thirds to prepare them for winter. To eke out the last of the harvest, dry any herbs and preserve the last of any fruits and vegetables.
Are there annuals and annual edibles, such as tomatoes, that you love having in your garden? Before you move them to the compost pile, gather some seeds to get started for next year.
 
3.Plant a Winter Edible Garden.
Gardeners in warm-winter regions can start a cool-season edible garden. Cabbage, kale, spinach and lettuce are popular choices. Kale in particular looks great in winter and can stand up to frost and snow. Also consider carrots, radishes, potatoes and garlic.
 
4.Pay Attention to New Plantings.
Fall is a great time to plant trees, shrubs and perennials fo  r spring, because they’ll have a chance to settle in and set their roots before spring. Get them off to a good start by giving them extra attention after you plant them. Provide sufficient water, even if you are cutting back in other areas. Keep weeds down, add mulch and watch for damage from pests.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چند کاری که باید در باغ اواخر پاییز خود انجام دهید.

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (8 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .