چند مورد که خانه شما را در تابستان گرم می کند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند مورد که خانه شما را در تابستان گرم می کند
چند مورد که خانه شما را در تابستان گرم می کند
چند مورد که خانه شما را در تابستان گرم می کند
چند مورد که خانه شما را در تابستان گرم می کند
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
با افزایش شدید دمای تابستان ، ممکن است احساس کنید که با یک ضربه دوگانه مواجه شده اید. نه تنها احساس می ‌کنید که نمی‌ توانید خنک شوید، بلکه می ‌تواند احساس کنید که کیف پول خود را در حین انجام این کار خالی می ‌کنید. پس چه چیزی می دهد؟ چرا برای قبض برق خود هزینه زیادی می کنید و هنوز در خانه خود احساس راحتی و سرما نمی کنید؟
 
حرفه ای ها می گویند ممکن است برخی از مقصران پنهان در اینجا وجود داشته باشند که از خنک شدن خانه شما جلوگیری می کنند. زندگی برای اینکه از خانه خود در تابستان یا هر فصلی در طول سال لذت نبرید بسیار کوتاه است - بنابراین نظرات متخصصان تهویه مطبوع را در مورد رایج ترین دلایل گرم شدن خانه (و نحوه رفع آن) بخوانید.
 
فیلترهای هوا کثیف یا گرفتگی
 
این یکی از آن چیزهایی است که بسیاری از صاحبان خانه برای اولین بار به آن فکر نمی کنند - دور از چشم، دور از ذهن. اما گرفتگی فیلترهای هوا قطعا بر میزان کارآمدی AC شما در خانه شما تأثیر می گذارد. میچل می‌ گوید: «به مرور زمان، فیلترهای AC شما ممکن است با گرد و غبار و زباله‌ ها مسدود شود و باعث شود دستگاه شما سخت ‌تر کار کند، کارایی را کاهش دهد و احتمالاً اجزای سیستم را زود از موعد فرسوده کند. این را می توان با تمیز کردن یا تعویض منظم فیلترها، معمولاً هر یک تا سه ماه یکبار، بسته به استفاده و محیط محلی برطرف کرد.
 
دریچه ها یا کانال های مسدود شده
 
اگر دریچه های هوای شما روی زمین قرار دارند، به راحتی می توانید آنها را به طور تصادفی با مبلمان مسدود کنید. میچل می ‌گوید مطمئن شوید که هیچ مانعی برای جریان هوا برای این دریچه ‌ها وجود ندارد، زیرا «به شدت توانایی AC برای خنک‌ کردن مؤثر خانه ‌تان را مختل می ‌کند».
 
نکته دیگری که باید در نظر بگیرید: اگر کانال شما به شدت کثیف یا مسدود شده باشد - مثلاً توسط لانه های موجودات - این نیز می تواند بر جریان هوا تأثیر بگذارد. «به استخدام یک متخصص برای تمیز کردن آن فکر کنید. میچل می گوید: تعمیر و نگهداری منظم می تواند به جلوگیری از چنین انسدادی کمک کند.
 
پنجره خالی
 
نور مستقیم خورشید به طور قابل توجهی در افزایش دمای داخلی خانه شما موثر است، به خصوص اگر پنجره های شما به سمت جنوب باشد. آویزان کردن پرده های حرارتی که جلوی نور خورشید را در طول روز می گیرند، می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.
 
 
 
 Things Sneakily Making Your Home Feel Hot in the Summer
 
With summer temperatures really ramping up, it can feel like you’re getting hit with a double-whammy. Not only does it feel like you can’t get cool, but it can also feel like you’re emptying your wallet while trying to do so. So what gives? Why are you spending a fortune on your electric bill and still not feeling comfortable and chilled in your own home?
 
There might be some hidden culprits at play here that are keeping your house from cooling off, say pros. Life’s too short to not enjoy your home in the summertime, or any season throughout the year — so read on for HVAC professionals’ takes on the most common causes of a hot house (and how you can fix it).
 
Dirty or Clogged Air Filters
 
This is one of those things that many first-time homeowners don’t think about — out of sight, out of mind. But having clogged air filters definitely affects how efficient your AC will work in your home. “Over time, your AC’s filters can become clogged with dust and debris, causing your unit to work harder, reducing efficiency and potentially wearing out system components prematurely,” Mitchell says. “This can be addressed by cleaning or replacing your filters regularly, typically every one to three months, depending on usage and the local environment.”
 
Blocked Vents or Ductwork
 
If your air vents are located on the floor, it’s easy to accidentally block them with furniture. Check to make sure there’s nothing obstructing airflow for these vents, as it will “greatly hamper the AC’s ability to cool your home effectively,” Mitchell says.
 
Another thing to consider: If your ductwork is heavily soiled or blocked — say, by critter nests — that could also affect airflow. “Consider hiring a professional to clean it. Regular maintenance can help prevent such blockages,” Mitchell says.
 
Bare Windows
 
Direct sunlight is remarkably effective at raising the indoor temperature of your home, especially if your windows face south. Simp ly hanging thermal curtains that block out the sun during the day can make a big difference.
  • مرجع :https://www.apartmenttherapy.com
  • برچسب ها : چند مورد که خانه شما را در تابستان گرم می کند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (30 اردیبهشت 1403)
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه
چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه

چه رنگ سرد، گرم یا خنثی باشد، خاکستری یک رنگ بیرونی است که برای طیف وسیعی از سبک های خانه به خوبی کار می کند. خاکستری می ‌تواند به مدرن ‌سازی خانه‌ های سنتی کمک کند، جزئیات معماری را برجسته کند و پس‌ زمینه‌ ای محکم برای رنگ‌ های برجسته فراهم کند.

کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک
کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک

شرکت معروف لیماک ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که در این زمینه چیزی حدود هشت سال است که ، مشغول فعالیت می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر
آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پر طرفدار فرن
کافه پر طرفدار فرن

کافه معروف فرن ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : دروس خیابان راستوان ، بالاتر از میدان احتشامیه ، روبه روی مرکز خرید جنب بانک آینده ، پلاک ۳۱ ، از جمله معروف ترین کافه های تهران است ، که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد ، مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این کافه محبوب ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .

چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند
چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند

یک مفهوم طراحی که با پر کردن شکاف بین مردم و طبیعت اطراف خانه هایشان مشخص شده است، طراحی بیوفیلیک به سرعت در دنیای بازسازی خانه و طراحی داخلی شتاب بیشتری به دست می آورد. کری کلی، سابق انجمن طراحی داخلی آمریکا (ASID) می ‌گوید: «ادغام عناصر طبیعی مانند دیوارهای زنده، گیاهان داخلی، و منابع نور طبیعی نه تنها زیبایی ‌شناسی را افزایش می ‌دهد، بلکه با بهبود کیفیت هوا و ارتباط ساکنان با طبیعت، محیط داخلی سالم ‌تری را ارتقا می‌ دهد.» رئیس هیئت ملی استفاده از مواد نقش کلیدی در طراحی بیوفیلیک و طراحی پایدا

مهارت ارتباط با مشتری
مهارت ارتباط با مشتری

یکی از حائز اهمیت ترین مسائلی که باید همواره به آن توجه داشت ، چگونگی ارتباط برقرار کردن و یا به عبارت دیگر ، مهارت ارتباط با مشتری می باشد . در واقع ، یکی از مهم ترین عواملی که باعث حفظ و همچنین افزایش وفاداری مشتری می شود ، چگونگی برخورد با او است ‌.

نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل
نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل

شرکت پارس بهشرق که از سال 1367 تولید کننده انواع لوازم خانگی ایرانی بود در چند سال اخیر اقدام به تاسیس بزرگترین کارخانه تولید کاغذدیواری ایرانی با کیفیت قابل شستشو در ایران و خاورمیانه گردیده است. آقای وردی قهرمانی موسس و تولید کننده برند گرانتیل میباشد.

آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس
آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس

هلدینگ گرین ( فیلیپ موریس ، آنجل ، استاروالز ) ، یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی با جنسی عالی و ضخیم ، در طرح ها و رنگ های دلنشین و به روز ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .