چند رنگ مایل به سفید برای نمای بیرونی خانه

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند رنگ مایل به سفید برای نمای بیرونی خانه
چند رنگ مایل به سفید برای نمای بیرونی خانه
چند رنگ مایل به سفید برای نمای بیرونی خانه
چند رنگ مایل به سفید برای نمای بیرونی خانه

 

 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 

حرفه ای ها سایه های سفیدی را که برای تکمیل معماری خانه های بازسازی شده و جدید استفاده کرده اند ، به اشتراک می گذارند .

 
اگر ظاهر تمیز و شفاف فضای بیرونی سفید را دوست دارید اما نمی خواهید خانه تان خیلی تیره یا استریل شود ، رنگ سفید مایل به سفید می تواند راه حل مناسبی باشد . مایل به سفید یک رنگ بیرونی خنثی است که برای طیف وسیعی از سبک های خانه به خوبی کار می کند .
 
نفس باد اثر بنجامین مور ریچارد بوبنوفسکی

 طراح معماری ، از یک لکه رنگی در سایه مایل به سفید مایل به کرم برای پوشاندن زونا های سرو قرمز غربی در خانه استفاده کرده است . بوبنوفسکی می گوید : « ما می خواستیم یک رنگ ملایم مایل به سفید با رنگدانه ‌های کافی برای تضاد با تریم سفید روشن داشته باشیم . بسیاری از خانه‌ های ساحلی دارای زونا طبیعی از سرو قرمز هستند که به قهوه‌ ای مایل به قرمز تیره می ‌رسد . اما رنگی منحصر به فرد تر در نظر ما بود .
 
Crystal Haze  اثر Dunn-Edwards

 خانه دیگر خانه ای به سبک مدیترانه ای در لس آنجلس می باشد که با رنگ سفید مایل به سبز ترکیب شده است که ظاهر را نرم می کند و با درب ورودی و محوطه سازی هماهنگ می شود.

معمار تونی لوئیس از Lewis / Schoeplein Architects می گوید : "سبز حتی در زیر نور خورشید جلوه ای گرم به آن می بخشد . " برای نمای بیرونی معمولاً از رنگ سفید شرکت ‌های رنگ ، که در زیر نور خورشید بیش از حد خشن یا ملایم به نظر می‌ رسند، دوری می ‌کنیم. یک رنگ بسیار بسیار کم رنگ که به عنوان رنگ سفید مایل به قرمز خوانده می شود بسیار جالب تر است.  
 
 خاکستری کلاسیک توسط بنجامین مور

 طراح استفانی زهاریاس از طراحی Zaharias از یک گچ بری همسان رنگ در سایه مایل به سفید با ته رنگ خاکستری برای نمای بیرونی خانه ای در دره سیلیکون کالیفرنیا استفاده کرده است. رنگ برای تکمیل سدر خاکستری رنگ در سطح دوم بیرونی انتخاب شد.

زهاریاس می گوید: « درست کردن گچ بری همیشه بسیار دشوار است. من همیشه با رنگ های استاندارد ارائه شده برای گچ شروع می کنم، اما در پروژه هایم آنها به ندرت کار می کنند. من تمایل دارم یک رنگ را انتخاب کنم و با آن مطابقت کنم."
 
Moth Grey  توسط PPG Paints

 خانه ای جدید در هیوستون به رنگ سفید مایل به خاکستری با ته رنگ خاکستری رنگ آمیزی شده است که با نمای سنگی ترکیب شده و کنتراست خوبی با سایبان های فلزی تیره، درب ورودی چوبی و میله های سدر ایجاد می کند. 

او می گوید : « ما نمی خواستیم چشم را از خط سقف هیجان انگیز، شیروانی ها و پنجره ها منحرف کنیم، بنابراین به رنگ بدنه کم رنگ برای این خانه نیاز داشتیم.
 
Cloud White  اثر بنجامین مور

معمار Juana Gomez از لاورنس و معماران گومز از یک گچ بری همرنگ با رنگ های زرد ظریف برای نمای بیرونی این خانه دنور استفاده کرده است، که همچنین دارای نمای سایدینگ عمودی سرو با لکه نیمه شفاف است. گومز می گوید: سفید واقعی می تواند روی یک دیوار بیرونی در کلرادو خشن باشد - به نور آفتاب روشن روی برف فکر کنید . "ما به دنبال رنگ سفید کم رنگی بودیم که برای این برنامه مناسب باشد." 
 
 Bone China توسط Dunn-Edwards

 خانه ای به سبک مدیترانه ای در سانتا باربارا، کالیفرنیا، با یک سایه سفید مایل به سفید پوشانده شده است که جزئیات بیرونی را برجسته می کند و تزئینات سبز و کاشی های رنگارنگ پله ها را به نمایش می گذارد.  

او می گوید : «انتخاب یک سایه سفید مایل به سفید، به جای سفید روشن تر، به جلب توجه شما به سمت جزئیات پر زرق و برق پروژه، مانند آهن کشی و راه پله کمک می کند .
 

 
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چند رنگ مایل به سفید برای نمای بیرونی خانه

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (28 فروردین 1403)
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری فانتوم شرکت دیار دکور
آلبوم کاغذ دیواری فانتوم شرکت دیار دکور

شرکت معروف دیار دکور ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که همواره محصولاتی بی نظیر و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند .

چند ایده شومینه نقاشی شده برای به روزرسانی دنج و مدرن
چند ایده شومینه نقاشی شده برای به روزرسانی دنج و مدرن

چه شومینه شما فضایی گرم به اتاق نشیمن شما اضافه کند یا به عنوان یک نقطه کانونی دنج در اتاق خواب شما باشد، همیشه منطقی است که به این ویژگی معماری لحظه ای بدرخشید. رنگ آمیزی شومینه راهی سریع برای انجام این کار است و در عین حال ظاهری مدرن به آن اضافه می کند و شخصیتی را القا می کند . تغییر شکل اغلب می تواند بسیار چشمگیر باشد .