چند رنگ غیر سمی برای خرید که به همان اندازه که شیک هستند ایمن هستند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند رنگ غیر سمی برای خرید که به همان اندازه که شیک هستند ایمن هستند
چند رنگ غیر سمی برای خرید که به همان اندازه که شیک هستند ایمن هستند
چند رنگ غیر سمی برای خرید که به همان اندازه که شیک هستند ایمن هستند
چند رنگ غیر سمی برای خرید که به همان اندازه که شیک هستند ایمن هستند
 


(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی)
 
رنگ یکی از محصولاتی است که بسیاری از ما به آن فکر نمی کنیم، مگر زمانی که صحبت از رنگ می شود .هنگامی که سایه عالی را انتخاب کردیم، اولویت اصلی ما این است که آن را در اسرع وقت روی دیوارها قرار دهیم. در حالی که یک اتاق تازه رنگ آمیزی شده ممکن است بی ضرر به نظر برسد، برخی از مواد شیمیایی در رنگ وجود دارد که می توانند سمی باشند، که بسیاری از آنها در دسته ای به نام ترکیبات آلی فرار دسته بندی می شوند.
آنها هستند که باعث ایجاد بوی "رنگ تازه" می شوند که باعث سردرد برخی افراد می شود. ممکن است با نام یکی از رایج ترین VOC ها، فرمالدئید، آشنا باشید. این و سایر مواد شیمیایی به عنوان خطرات بالقوه برای سلامتی، نه تنها برای انسان، بلکه برای محیط زیست نیز معرفی شده اند، به همین دلیل است که انتخاب رنگ غیر سمی ایده خوبی است، به خصوص در اتاق های پر رفت و آمد مانند آشپزخانه شما.
 
1. رنگ کانتری شیک به سبک گچی.
برای پروژه هایی مانند رنگ آمیزی مبلمان یا کابینت های آشپزخانه، رنگ Country Chic در 4، 16 یا 32 اونس عرضه می شود. هیچ ماده شیمیایی خشن وجود ندارد، VOC پایینی دارد و برای اسباب‌ بازی‌ ها یا مبلمان تایید شده است. این رنگ دارای پوشش مات گچی است و تنها در 30 دقیقه خشک می شود.
 
2.رنگ داخل لاتکس رنگی ساتن والسپار.
این رنگ Valspar نه تنها در برابر لکه و کپک مقاوم است، بلکه دارای گواهی طلایی Greenguard نیز می باشد. رنگ 100 درصد اکریلیک نیز قابل شستشو است و این رنگ را به گزینه ای عالی برای اتاق کودک یا منطقه پر رفت و آمد در خانه شما تبدیل می کند. ترکیب رنگ و پرایمر در پنج رنگ مختلف موجود است، از ساتن بادوام که برای فضاهای نشیمن عالی است تا نیمه براق که برای مناطق مرطوب مانند حمام یا لباسشویی بهترین کارایی را دارد.
 
3.رنگ کلر
این چهره جدید در صنعت در سال 2018 با پالت شیک و کم رنگ و تبلیغات دوستدار هزاره ظاهر شد. خوشبختانه، در پشت تصویر زیبای خود، کلر همچنین بر ایجاد یک نتیجه خیره کننده تمرکز می کند که به شما یا محیط زیست آسیب نمی رساند. تمام رنگ های کلر بوی کم دارند، دارای VOC و رنگ کننده صفر هستند، و در واقع دارای گواهی طلایی Greenguard هستند ، که به این معنی است که شخص ثالثی این رنگ را به طور مستقل آزمایش و تأیید کرده است تا مطمئن شود که استانداردهای بسیار دقیق برای انتشار کم شیمیایی را برآورده می کند.
 
4.رنگ بنجامین مور اورا.
این VOC های صفر، بوی کم و ویژگی های مقاوم در برابر کپک، این خط بنجامین مور را انتخابی عالی برای انتخاب رنگ داخلی غیر سمی کرده است. استفاده از فرمول آسان است و بوی کم آن به این معنی است که در حین و بعد از لمس کردن رنگ مشکلی برای تنفس نخواهید داشت .
 
Non-Toxic Paints To Buy That Are as Safe as They Are Chic.
 
Paint is one of those products many of us don’t think twice about, except when it comes to color. Once we’ve honed in on the perfect shade, our main priority is getting it up on the walls as soon as possible. While a freshly painted room may seem harmless, there are some chemicals in paint that can be toxic, many of which are grouped into a category called volatile organic compound
They’re what causes that “fresh paint” smell that gives some people headaches. You may be familiar with the name of one of the most common VOCs, formaldehyde. This and other chemicals have been flagged as potential health hazards, not just for humans but for the environment, too, which is why selecting a non-toxic paint is a good idea, especially in high-traffic rooms like your kitchen.
 
1.Country Chic chalk_Style paint.
For projects like painting furniture or kitchen cabinets, Country Chic's paint comes in 4, 16, or 32 ounces. There are no harsh chemicals, it has low VOC, and is certified safe for toys or furniture. The paint has a chalky matte finish and dries in just 30 minutes.
 
2.Valspar Satin tintable latex interior paint.
Not only does this Valspar paint resist stains and mildew, but it's also Greenguard gold certified. The 100 percent acrylic paint is also scrubbable, making this a great option for a kids room or high traffic area in your home. The paint and primer combo is available in five different finishes, from a durable satin which is perfect for living spaces to a semi-gloss that works best for humid areas like a bathroom or laundry.
 
3.Clare paint.
This new face in the industry appeared in 2018 with it
  • مرجع :https://www.apartmenttherapy.com
  • برچسب ها : چند رنگ غیر سمی برای خرید که به همان اندازه که شیک هستند ایمن هستند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش

درخواست صاحب خانه فلوریداسیرا تامپسون، طراح، می گوید: «مشتری ما یک راه پله باز می خواست، اما این باعث شد که او فضایی ناخوشایند در زیر داشته باشد. «از آنجایی که هر اینچ در بازسازی او در کنار ساحل اهمیت داشت، تصمیم گرفتیم از آن فضا با یک منطقه بار کاربردی استفاده کنیم. در نزدیکی اتاق غذاخوری او قرار داشت، بنابراین برای سرگرمی عالی بود.»

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .