چند راه ساده برای متقاعد کردن مشتریان برای رفتن به مسیری متفاوت

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند راه ساده برای متقاعد کردن مشتریان برای رفتن به مسیری متفاوت
چند راه ساده برای متقاعد کردن مشتریان برای رفتن به مسیری متفاوت
چند راه ساده برای متقاعد کردن مشتریان برای رفتن به مسیری متفاوت
چند راه ساده برای متقاعد کردن مشتریان برای رفتن به مسیری متفاوت
 


( ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
حرفه ای ها بهترین راهنمایی های خود را برای کمک به صاحبان خانه برای تغییر تفکر، رفع محدودیت ها و در نظر گرفتن گزینه های بهتر به اشتراک می گذارند.
 
 مطمئن شوید که صاحبان خانه قصد شما را می دانند
 
جلب نظر مشتریان و جلب اعتماد آنها در همان ابتدا مهم است. طراح داخلی توماس برگر می ‌گوید: «وقتی برای اولین بار با یک مشتری ملاقات می‌ کنم، به خواسته‌ های آنها گوش می‌ دهم و سپس آن درخواست‌ ها را به تیمم باز می ‌گردانم و تا آنجا که می ‌توانیم سناریو های زیادی را ایجاد می ‌کنیم تا هم انتظارات و چشم‌ انداز مشتری را برآورده کنیم و هم توسعه دهیم. »
 
وقتی مشتریان می دانند که شما در تیم آنها هستید، تمایل بیشتری به گوش دادن به پیشنهادات و نگرانی های شما دارند. برگر می گوید: «من معتقدم که شما باید همیشه بهترین نفع مشتری را در ذهن داشته باشید. "گاهی اوقات باید نفس خود را کنار بگذارید و به صحبت های مشتری گوش دهید، سپس آنها را به بهترین مسیر هدایت کنید."
 
آنها را با گزینه ها زیاد نکنید
 
مطمئن شوید که مشتریان خود را در هر مرحله از راه درگیر می کنید. و وقتی نوبت به توصیه‌ ها می ‌رسد، به صاحبان خانه چند گزینه بدهید و به آنها اجازه دهید مورد علاقه خود را انتخاب کنند تا در مورد جهت پروژه خانه خود احساس اطمینان کنند. ارائه گزینه های زیاد می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.
 
"در طول مشاوره، ما درباره نحوه ارائه مطالب خود بحث می کنیم. تامارا ماری ، طراح داخلی می ‌گوید: من توصیه می ‌کنم حداکثر تا سه گزینه را برای تمام سطوح و مواد نشان دهید . این معمولاً کافی است و خیلی زیاد نیست که آنها را تحت الشعاع قرار دهد، به این معنی که آنها احساس می کنند که بخشی از فرآیند تصمیم گیری هستند، ما سریعتر تصمیم می گیریم، و این به تیم ما اجازه می دهد تا از طریق جدول زمانی و زمان هدایت مدیریت کند .
 
 وقتی چیزی درست نیست صحبت کنید
 
مشتریان همیشه دیدگاه شما را برای خانه خود درک نمی کنند. و گاهی اوقات شما با ایده های آنها موافق نخواهید بود. هنگامی که این اتفاق می افتد، انرژی خود را مجدداً روی ارائه جایگزین هایی متمرکز کنید که با خواسته ها و نیازهای آنها صحبت می کند. حتی اگر مشتریان حرف آخر را می زنند، مهم است که وقتی احساس می کنید تصمیمی می گیرند که ممکن است پشیمان شوند صحبت کنید.
 
خانه پیناشریل روزنبرگ، بنیانگذار و مدیرعامل، اخیراً با صاحبان خانه هایی روبرو شده است که قصد داشتند آشپزخانه آبی و سفیدی را تهیه کنند که احساس می کرد با شخصیت خانه آنها مطابقت ندارد. روزنبرگ برای یافتن مسیر بهتری برای رفتن به داخل، از آنها سؤالاتی در مورد خانه پرسید و اینکه چه چیزی آنها را عاشق آن کرده است. از آنها خواستم به من اجازه دهند با آن بازی کنم و با چند ایده به سراغ آنها بروم. طراحی من دارای یک تاپ گردویی گرم برای جزیره و رنگ‌ های سبز ملایم و عسلی در قسمت پشتی بود، و تنها دیدن آن در کنار هم به باز کردن ذهن آن‌ ها برای انتخاب گزینه ‌هایی که هرگز فکر نکرده بودند کمک کرد.
 
Simple Ways to Persuade Clients to Go in a Different Direction
 
Pros share their best tips for helping homeowners shift their thinking, push their limits and consider better options
 
Make Sure Homeowners Know Your Intentions
 
It’s important to win over clients and gain their trust at the very beginning. “When I first meet with a client, I listen to what they want and then I bring those requests back to my team and we create as many scenarios as we can to both satisfy and stretch the client’s expectations and vision,” interior designer Thomas Burger says.
 
When clients know that you’re on their team, they’re more willing to listen to your suggestions and concerns. “I believe you should always have the client’s best interest in mind,” Burger says. “Sometimes you must set your ego aside and listen to the client, then guide them to the best path.”
 
Don’t Overload Them With Options
 
Make sure to keep your clients involved every step of the way. And when it comes to recommendations, give homeowners a few options and let them choose their favorite so they feel confident about the direction of their home project. Offering up too many options can backfire.
 
“During consultations, we discuss how we conduct our presentation of materials. I recommend showing up to three options maximum for all finishes and materials,” interior designer Tamara Marie says. “This is usually enough and not too much to overwhelm them, which 
means they feel as if they are part of the decision-making process, we make decisions more quickly, and it allows our team to manage through timelines and lead times.”
 
Speak Up When Something’s Not Right
 
Clients won’t always understand your vision for their home. And sometimes you won’t agree with their ideas. When this happens, refocus your energy on presenting alternatives that speak to their wants and needs. Even though clients have the final say, it’s important to speak up when you feel they’re making a decision they might regret.
 
Piña Home founder and CEO Cheryl Rosenberg recently encountered homeowners who were set on getting a blue-and-white kitchen that she felt didn’t mesh with the character of their home. To figure out a better direction to go in, Rosenberg asked them questions about the house and what made them fall in love with it. “I asked them to let me play with it and come back to them with some ideas. My design incorporated a warm walnut top for the island and touches of soft green and honey in the backsplash, and just seeing it put together helped open their minds to options they had never considered.”
  • مرجع :https://www.houzz.com/-
  • برچسب ها : چند راه ساده برای متقاعد کردن مشتریان برای رفتن به مسیری متفاوت

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (29 اردیبهشت 1403)
کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک
کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک

شرکت معروف لیماک ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که در این زمینه چیزی حدود هشت سال است که ، مشغول فعالیت می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر
آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پر طرفدار فرن
کافه پر طرفدار فرن

کافه معروف فرن ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : دروس خیابان راستوان ، بالاتر از میدان احتشامیه ، روبه روی مرکز خرید جنب بانک آینده ، پلاک ۳۱ ، از جمله معروف ترین کافه های تهران است ، که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد ، مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این کافه محبوب ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .

چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند
چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند

یک مفهوم طراحی که با پر کردن شکاف بین مردم و طبیعت اطراف خانه هایشان مشخص شده است، طراحی بیوفیلیک به سرعت در دنیای بازسازی خانه و طراحی داخلی شتاب بیشتری به دست می آورد. کری کلی، سابق انجمن طراحی داخلی آمریکا (ASID) می ‌گوید: «ادغام عناصر طبیعی مانند دیوارهای زنده، گیاهان داخلی، و منابع نور طبیعی نه تنها زیبایی ‌شناسی را افزایش می ‌دهد، بلکه با بهبود کیفیت هوا و ارتباط ساکنان با طبیعت، محیط داخلی سالم ‌تری را ارتقا می‌ دهد.» رئیس هیئت ملی استفاده از مواد نقش کلیدی در طراحی بیوفیلیک و طراحی پایدا

مهارت ارتباط با مشتری
مهارت ارتباط با مشتری

یکی از حائز اهمیت ترین مسائلی که باید همواره به آن توجه داشت ، چگونگی ارتباط برقرار کردن و یا به عبارت دیگر ، مهارت ارتباط با مشتری می باشد . در واقع ، یکی از مهم ترین عواملی که باعث حفظ و همچنین افزایش وفاداری مشتری می شود ، چگونگی برخورد با او است ‌.

نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل
نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل

شرکت پارس بهشرق که از سال 1367 تولید کننده انواع لوازم خانگی ایرانی بود در چند سال اخیر اقدام به تاسیس بزرگترین کارخانه تولید کاغذدیواری ایرانی با کیفیت قابل شستشو در ایران و خاورمیانه گردیده است. آقای وردی قهرمانی موسس و تولید کننده برند گرانتیل میباشد.

آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس
آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس

هلدینگ گرین ( فیلیپ موریس ، آنجل ، استاروالز ) ، یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی با جنسی عالی و ضخیم ، در طرح ها و رنگ های دلنشین و به روز ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

آلبوم کاغذ دیواری رولکس شرکت مداسیون
آلبوم کاغذ دیواری رولکس شرکت مداسیون

شرکت مداسیون ، یکی از شرکت های وارد کننده و تامین کننده موفق کالاهای دکوراسیون داخلی می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند راه برای روشن کردن یک اتاق تاریک، به گفته طراحان داخلی
چند راه برای روشن کردن یک اتاق تاریک، به گفته طراحان داخلی

دکوراسیون اتاق های داخلی با نور طبیعی کم یا بدون نور می تواند چالش برانگیز باشد. رنگ ‌ها معمولاً اشباع‌ تر به نظر می ‌رسند و دکوراسیون می ‌تواند در سایه‌ ها حجیم به نظر برسد. این فضا ها اغلب احساس ناخوشایندی دارند، که ایده آل نیست – به خصوص اگر اتاقی باشد که زمان زیادی را در آن سپری می کنید، مانند اتاق خواب یا قسمت نشیمن. ما با طراحان داخلی صحبت کردیم تا چند ترفند طراحی ساده را بیاموزیم که می تواند به سرعت یک اتاق تاریک را روشن کند.