چند راه برای لذت بردن از ایوان سرپوشیده در پاییز امسال

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند راه برای لذت بردن از ایوان سرپوشیده در پاییز امسال 


  
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
پاییز بهترین زمان برای لذت بردن از یک فضای داخلی-خارجی محافظت شده مانند یک ایوان سرپوشیده است . در اینجا می توانید نگاهی بیندازید که چگونه متخصصان طراحی ایوان های سرپوشیده ای را در سراسر کشور برای تفریح ​​پاییزی ، شام ، گفتگو و چرت زدن برپا کرده اند . اجازه دهید آنها الهام بخش یک چیدمان یا فعالیت جدید برای ایوان شما باشند . اگر ایوان سرپوشیده ندارید ، شاید الهام بخش دیگری باشد .
 
1.تماشای حیات وحش .
بخشی از اضافه شده توسط Hammer Architects ، این ایوان مشرف به جنگل ها و زمین های باز در امتداد رودخانه Pamet در Truro،  ماساچوست است . محیط رام نشده کیپ کاد فقط مکانی برای تماشای حیات وحش با دوربین دوچشمی یا گوش دادن به صدای پرندگان است .
 
2. چرت زدن .
در این ایوان کوچک رود آیلن د، یک تاب که به ‌عنوان رختخواب مجهز شده است ، برای یک چرت بعد از ظهر مناسب است . یک سبد دستی پتوها را برای روزهای خوش پاییزی نگه می‌دارد .
 
3. از همه چیز دور شوید .
معمار Bonaventura این آلاچیق باغ رویایی را در محله Cobble Hill در بروکلین ، نیویورک طراحی کرد . این سازه مشرف به یک باغ خصوصی زیبا است که یک واحه آرام در شهر ایجاد می کند .
 
4.گفتگوهای صمیمی داشته باشید .
ایوانی طولانی و باریک در امتداد کنار این خانه ساحلی واقع در کرانه های بیرونی کارولینای شمالی قرار دارد. Surfside Home با دو صندلی راحتی و یک عثمانی بافته شده از فضای کم ‌اندازه حداکثر استفاده را کرد ، و یک منطقه صمیمی را ایجاد کرد که اعضای خانواده می ‌توانند در آن صحبت کنند ، خاطرات را به خاطر بیاورند و توصیه‌ های خود را به اشتراک بگذارند .
 
5. بازی های بزرگ .
آخر هفته فوتبال را تماشا کنید و هوای تند پاییزی دست به دست هم می دهند . استودیوی طراحی Duet این ایوان را در ریچموند ، ویرجینیا ، به ‌عنوان یک مکان در فضای باز دعوت‌ کننده برای تماشای ویرجینیا کاوالیرز در حال بازی ویرجینیا تک هوکیز راه‌ اندازی کرد .
توجه : اگر تلویزیون در فضای باز دارید ، از تأثیر آن بر همسایگان آگاه باشید . صدا را در حد معقولی نگه دارید یا از آنها دعوت کنید در روزهای بزرگ بازی به شما بپیوندند .
 
(Ways to Enjoy a Screened Porch This Fall.)
Fall is prime time for enjoying a protected indoor-outdoor space like a screened porch. Here you can take a look at how design pros have set up screened porches around the country for fall fun, dinners, conversations and naps. Let them inspire a new setup or activity for your own porch. If you don’t have a screened porch, perhaps it will inspire an addition.
 
1.Watch Wildlife.
Part of an addition by Hammer Architects, this porch overlooks woods and open fields along the Pamet River in Truro, Massachusetts. The untamed Cape Cod setting is just the spot for watching wildlife with binoculars or listening for birdcalls.
 
2.Nap.
On this small Rhode Island porch, a swing outfitted as a daybed is perfect for a midafternoon nap. A handy basket holds blankets at the ready for crisp fall days.
 
3.Get Away From It All.
Bonaventura Architect designed this dreamy garden pavilion in the Cobble Hill neighborhood of Brooklyn, New York. The screened structure overlooks a beautiful private garden, providing a calming oasis in the city.
 
4.Have Intimate Conversations.
A long, narrow porch runs along the side of this beach home, located on North Carolina’s Outer Banks. Surfside Home made the most of the modest-size space with two armchairs and a woven ottoman, creating an intimate area where family members can catch up, recall memories and share advice.
 
5.Catch the Big Game.
Football weekends and crisp fall air go hand in hand. Duet Design Studio set up this porch in Richmond, Virginia, as an inviting open-air spot for watching the Virginia Cavaliers play the Virginia Tech Hokies.
Note: If you have an outdoor TV, be aware of how it could affect the neighbors. Keep the volume at a reasonable level or invite them to join you on big game days.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چند راه برای لذت بردن از ایوان سرپوشیده در پاییز امسال

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (30 اردیبهشت 1403)
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه
چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه

چه رنگ سرد، گرم یا خنثی باشد، خاکستری یک رنگ بیرونی است که برای طیف وسیعی از سبک های خانه به خوبی کار می کند. خاکستری می ‌تواند به مدرن ‌سازی خانه‌ های سنتی کمک کند، جزئیات معماری را برجسته کند و پس‌ زمینه‌ ای محکم برای رنگ‌ های برجسته فراهم کند.

کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک
کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک

شرکت معروف لیماک ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که در این زمینه چیزی حدود هشت سال است که ، مشغول فعالیت می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر
آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پر طرفدار فرن
کافه پر طرفدار فرن

کافه معروف فرن ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : دروس خیابان راستوان ، بالاتر از میدان احتشامیه ، روبه روی مرکز خرید جنب بانک آینده ، پلاک ۳۱ ، از جمله معروف ترین کافه های تهران است ، که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد ، مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این کافه محبوب ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .

چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند
چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند

یک مفهوم طراحی که با پر کردن شکاف بین مردم و طبیعت اطراف خانه هایشان مشخص شده است، طراحی بیوفیلیک به سرعت در دنیای بازسازی خانه و طراحی داخلی شتاب بیشتری به دست می آورد. کری کلی، سابق انجمن طراحی داخلی آمریکا (ASID) می ‌گوید: «ادغام عناصر طبیعی مانند دیوارهای زنده، گیاهان داخلی، و منابع نور طبیعی نه تنها زیبایی ‌شناسی را افزایش می ‌دهد، بلکه با بهبود کیفیت هوا و ارتباط ساکنان با طبیعت، محیط داخلی سالم ‌تری را ارتقا می‌ دهد.» رئیس هیئت ملی استفاده از مواد نقش کلیدی در طراحی بیوفیلیک و طراحی پایدا

مهارت ارتباط با مشتری
مهارت ارتباط با مشتری

یکی از حائز اهمیت ترین مسائلی که باید همواره به آن توجه داشت ، چگونگی ارتباط برقرار کردن و یا به عبارت دیگر ، مهارت ارتباط با مشتری می باشد . در واقع ، یکی از مهم ترین عواملی که باعث حفظ و همچنین افزایش وفاداری مشتری می شود ، چگونگی برخورد با او است ‌.

نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل
نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل

شرکت پارس بهشرق که از سال 1367 تولید کننده انواع لوازم خانگی ایرانی بود در چند سال اخیر اقدام به تاسیس بزرگترین کارخانه تولید کاغذدیواری ایرانی با کیفیت قابل شستشو در ایران و خاورمیانه گردیده است. آقای وردی قهرمانی موسس و تولید کننده برند گرانتیل میباشد.

آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس
آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس

هلدینگ گرین ( فیلیپ موریس ، آنجل ، استاروالز ) ، یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی با جنسی عالی و ضخیم ، در طرح ها و رنگ های دلنشین و به روز ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .