چند ترند مبلمان که باید در سال 2024 تماشا کنید.

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند ترند مبلمان که باید در سال 2024 تماشا کنید.
چند ترند مبلمان که باید در سال 2024 تماشا کنید.
چند ترند مبلمان که باید در سال 2024 تماشا کنید.
چند ترند مبلمان که باید در سال 2024 تماشا کنید.
 



(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی)
 
از آنجایی که این بیماری همه ‌گیر انقلابی را در روند مبلمان خانه به وجود آورد، به نظر می‌ رسد نرخ تغییرات فصلی به فصل دیگر در حال تغییر است. در واقع، نگاه ‌ها به بازار High Point پاییز 2023 (14 تا 18 اکتبر) در کارولینای شمالی، که جدیدترین پیشنهادات تولیدکنندگان مبلمان را به نمایش گذاشت، تا حد زیادی ادامه ‌ی آنچه در بهار گذشته دیدیم بود. نقوش و مصالح طبیعی همه جا بود. آبی، سبز و خنثی گرم همچنان غالب بودند. تأثیرات سنتی، میانی و آرت دکو فراوان بود. منحنی های راحت هنوز هم پادشاه بودند. و تأکید مستمر (و استقبال) بر مهارت، فردیت و پایداری باعث شد که شیک ‌ترین طرح ‌ها از مرحله خارج شوند. با این حال، تغییرات کوچک به معنای ظاهر جدید بود، و برخی از روندها که تازه شروع به جلب توجه کرده بودند، در پاییز امسال در همه جا حضور داشتند. همچنین جزئیات طراحی کمی وجود داشت که مدام ظاهر می شد - یک پای روکش دار اینجا، یک کمربند آنجا - که نمایشگاه های تور را به بازی Where's Waldo تبدیل می کرد. در اینجا چیزی است که در نمایشگاه احساس آشنا و تازگی داشت - و بنابراین آنچه که احتمالاً در خرده فروشی در سال آینده خواهید دید.
 
1. آبی بزرگ است.
همانطور که گفته شد، طبیعت در چند فصل گذشته بر تمامی عناصر طراحی خانه از جمله رنگ تاثیر گذاشته است. پس از بازار بهار گذشته، گزارش دادیم که تولیدکنندگان به طور انبوه برای الهام گرفتن از طراحی به اقیانوس نگاه کرده اند و در این فصل به طور کلی آب را به عنوان یک موضوع دیدیم. در نتیجه، آبی و سبز های آبی که فصل گذشته شروع به ظهور کردند، در پاییز امسال حتی بزرگتر بودند - و اهمیت آنها در حال افزایش است.
نمایشگاه‌ ها مملو از آبی ‌های میان ‌تنه مانند آنچه در این ریپل کریدنزای جدید از BDI وجود دارد، اما گل ‌های آبی‌ تر و عمیق ‌تر و آبی ‌های سبز-آبی نیز به داخل می ‌چکیدند.
 
2. پاهای گرین.
پیش ‌بینی می‌ شود که رنگ‌ های آبی در سال‌ های 2024 و 2025 خانه ‌های ما را پر کنند، اما رنگ سبز هنوز در بازی وجود دارد. ردیاب‌ های حرفه‌ ای روند متذکر می‌شوند که رنگ‌ های سبز فصل‌ های گذشته بیشتر ته ‌رنگ زرد داشتند، در حالی که جدیدترین سبز ها بیشتر به رنگ سبز رنگ می‌شوند، اما سبز با تمام سایه‌ ها و تن‌ های رنگ ‌های مختلف آن همه جا وجود داشت. این صندلی های Danza از Precedent Furniture تنها یک نمونه هستند.
جزئیات: توجه داشته باشید که چرم چگونه پایه های صندلی را می پوشاند تا چوب یا فلز قابل مشاهده نباشد. پایه های صندلی با روکش پارچه و چرم مانند اینها در بسیاری از نمایشگاه ها دیده می شد.
 
3. پاستیل های قدرتمند.
پالت های رنگی پاستلی از فصول گذشته نیز طراوت ظریفی پیدا کردند. در این فصل، آنها پر جنب و جوش تر و کمتر شیرین به نظر می رسیدند و اغلب با پس زمینه سیاه یا سفید (یا سیاه و سفید) یا رنگ های شنی و کاراملی جفت می شدند، همانطور که در این تصویر می بینید که شامل میز چوبی برن از Lemieux et Cie است. توسط Precedent.
جزئیات: اگر در این فصل، ردیفی از صندلی ‌های غذاخوری را در یک نمایشگاه دیدید، می ‌توانید روی حداقل یک پشتی قوسی مانند آنچه در اینجا نشان داده شده است حساب کنید.
 
4. کشمش در آفتاب.
این چیدمان با صندلی لیلیان آگوست کیرا، طرح رنگ‌ های کشمشی عمیق ‌تر، ارغوانی، زرد-اخر، صورتی کم‌ رنگ و قهوه ‌ای گرم را نشان می ‌دهد که در برخی از نمایشگاه ‌های طراحی اروپایی امسال و همچنین اینجا و آنجا در High Point برجسته‌ تر بود.
 
Furniture Trends to Watch for 2024.
Since the pandemic ushered in a revolution in home furnishing trends, the rate of change seems to have settled into more of an evolution from season to season. In fact, the looks at the fall 2023 High Point Market (Oct. 14-18) in North Carolina, which showcased furniture manufacturers’ newest offerings, were largely a continuation of what we saw last spring. Natural motifs and materials were everywhere. Blues, greens and warm neutrals remained dominant. Traditional, mid-mod and Art Deco influences were abundant. Comfy curves were still king. And a continued (and welcome) emphasis on craftsmanship, individuality and sustainability made the most faddish designs feel out of step.
 
Still, small shifts meant new looks, and some trends just beginning to gain traction last season were ubiquitous this fall. There were also little design details that kept popping up — an upholstered leg here, a belt there — that turned touring showrooms into a game of Where’s Waldo. Here’s what felt familiar and what felt fresh at the   show — and thus what you’re likely to see
at retail going into next year.
 
1. Blue is big.
As mentioned, nature has influenced every element of home design for the past few seasons, including color. After last spring’s market, we reported that manufacturers en masse had begun looking to the ocean for design inspiration, and this season we saw water in general as a theme. Consequently, the blues and blue-greens that began popping up last season were even bigger this fall — and their importance is growing.
Showrooms were awash in midtone blues like the one on this new Ripple credenza from BDI, but richer, deeper teals and watery green-blues were also trickling in.
 
2. Green’s got legs.
Blue tones may be forecast to fill our homes in 2024 and 2025, but green’s still in the game. Professional trend trackers note that previous seasons’ greens had more yellow undertones, whereas the newest greens lean more teal, but green in all its many shades and tones was everywhere. These Danza chairs from Precedent Furniture are just one example.
details: Note how the leather covers the chair legs so there’s no wood or metal visible. Textile- and leather-covered chair legs like these were seen in many showrooms.
 
3. Powerful pastels.
Pastel color palettes from past seasons got a subtle refresh too. This season they looked more vibrant and less sweet and were often paired with a black or white (or black-and-white) backdrop or sandy and caramel tones, as you can see in this vignette featuring the burled wood Brenne desk from Lemieux et Cie by Precedent.
details: If you saw a lineup of dining chairs in a showroom this season, you could count on at least one arched back like the one pictured here.
 
4. Raisin in the sun.
This arrangement featuring a Lillian August Kira chair shows off a deeper raisin, mauve, yellow-ochre, pale pink and warm brown color scheme that was prominent at some European design shows this year, as well as here and there at High Point.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چند ترند مبلمان که باید در سال 2024 تماشا کنید.

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .