چند ایده دکور قفسه که اشیاء شما را به هنر دیوار تبدیل می کند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند ایده دکور قفسه که اشیاء شما را به هنر دیوار تبدیل می کند
چند ایده دکور قفسه که اشیاء شما را به هنر دیوار تبدیل می کند
چند ایده دکور قفسه که اشیاء شما را به هنر دیوار تبدیل می کند
چند ایده دکور قفسه که اشیاء شما را به هنر دیوار تبدیل می کند
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
قفسه یکی از آن عناصر طراحی است که برای هر سبکی جذاب است. قفسه ‌های شناور صنعتی و شیک را در کاندو های مینیمالیستی، قفسه‌ های توکار روشن پر از نقاشی ‌های رنگارنگ در کلبه ‌های مادربزرگ ساحلی ، و البته قفسه ‌های کلکسیونی پر از بشقاب، کتاب و چیزهای کنجکاوی در خانه عاشقان قدیمی پیدا خواهید کرد . علاوه بر این، قفسه ها سبک شخصی را با فرصتی برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی خانه شما ترکیب می کنند. اما برای به حداکثر رساندن پتانسیل زیبایی شناختی آنها، دانستن نحوه استایل دادن به آنها بسیار مهم است. هنگامی که به دنبال راه هایی برای تزئین قفسه های خود هستید، به این ایده های زیبا از طراحان داخلی مراجعه کنید.
 
1.یک نمایشگر طبیعت گرا ایجاد کنید.
قفسه ها مکان مناسبی برای نشان دادن گنجینه های دست دوم شما هستند . جن بینونو، دکوراتور داخلی و فروشنده کلاسیک در J. Bienvenu Interiors ، می‌ گوید: «من عاشق یک پازل خوب هستم و قفسه‌ های یک ظاهر طراحی شده، قطعه مورد علاقه من از یک اتاق است . به‌ عنوان یک طبیعت‌ شناس و معلم سابق، مجموعه‌ های من شامل نمونه‌ های طبیعی، مجموعه‌ های قدیمی ادبیات کلاسیک، و سفال ‌ها و سرامیک ‌های ارزان ‌قیمت است».او یافته ‌های قدیمی‌ اش را با رنگ سبز مریمی خاموش که هم تازگی و هم تاریخی به نظر می‌ رسد، جبران می ‌کند.
 
2.چیدمان بر اساس رنگ.
اگر دلتنگ روزهایی هستید که قفسه ‌های کتاب چیده شده بر اساس رنگ ‌ها بر فضای داخلی خانه غالب می‌ شد، ارین مایرز از طراحی ارین مایرز طراحی کاملاً به ‌روز شده در آن ظاهر سازمان ‌یافته را دارد. او در این قفسه زیبا از کتاب ‌ها و اقلام طراحی استفاده کرد که همگی بر اساس رنگ چیده شده‌اند. پس زمینه ای از کاغذ دیواری چاپ شده، لایه دیگری از علاقه را اضافه می کند.
 
3.آن را به یک قطعه هنری تبدیل کنید.
قفسه ای را انتخاب کنید که به تنهایی به عنوان یک نصب هنری عمل کند. Marzia Dainelli از استودیو Dainelli می ‌گوید: «قفسه می‌ت واند با ترکیب مواد دراماتیک به یک اثر هنری تبدیل شود . این قفسه طلایی انعکاسی به خودی خود بیانیه ای را ارائه می دهد و چند مورد مینیمالیستی به اندازه کافی استایل می بخشد.
 
4.تاریک و تک رنگ شوید.
قفسه ‌های تیره نیروی دریایی شبیه بازگشتی به یک کتابخانه قدیمی هستند، اما سالی لرد، بنیانگذار GreyHunt Interiors ، با افزودن کاغذ دیواری سفید و آبی و لهجه ‌های طلایی، ظاهر لوکس را حفظ کرد. از آینه گرفته تا سخت افزار، فضا احساس لوکس و عمدی می کند.
 
Shelf Décor Ideas That Turn Your Objects Into Wall Art
 
Shelves are one of those design elements that appeal to every style. You'll find sleek, industrial floating shelves in a minimalist's condo, bright built-in shelves filled with colorful vignettes in a coastal grandmother cottage, and, of course, collection shelves full of plates, books, and curiosities in a vintage lover's home. What's more, shelves combine personal style with an opportunity to increase your home's storage potential. But in order to maximize their aesthetic potential, knowing how to style them is key. When looking for ways to decorate your shelves, turn to these beautiful (and functional) ideas from interior designers.
 
1.Create a Naturalist Display.
Shelves are the perfect place to show off your secondhand treasures. "I love a good puzzle and styling shelves is my favorite piece of a room," says Jen Bienvenu, interior decorator and vintage dealer at J. Bienvenu Interiors. "As a naturalist and former teacher, my collections on display include natural specimens, vintage sets of classic literature, and thrifted pottery and ceramics." In this room, she offsets her vintage finds with a muted sage green that feels both fresh and historic.
 
2.Arrange by Color.
If you miss the days when bookshelves arranged by color dominated home interiors, then Erin Meyers of Erin Meyers Design has the perfect updated take on that organized look. She used both books and styling items, all arranged by hue, in this gorgeous shelf. A backdrop of printed wallpaper adds another layer of interest.
 
3.Make it a Piece of Art
Choose a shelf that acts as an art installation all on its own. "The shelf itself can become a piece of art with the incorporation of a dramatic material," says Marzia Dainelli of Dainelli Studio. This reflective gold shelf makes a statement on its own, and a few minimalist items a  dd just enough style.
 
4.Go Dark and Monochromatic.
Dar k navy shelves feel like a throwback to a vintage library, but Sallie Lord, founder of GreyHunt Interiors, kept the look luxe by adding white and blue wallpaper and gold accents. From the mirror to the hardware, the space feels luxurious and intentional.
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : چند ایده دکور قفسه که اشیاء شما را به هنر دیوار تبدیل می کند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .