چند اشتباه سازماندهی آشپزخانه که کارشناسان می گویند باید از آن اجتناب کنید

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند اشتباه سازماندهی آشپزخانه که کارشناسان می گویند باید از آن اجتناب کنید
چند اشتباه سازماندهی آشپزخانه که کارشناسان می گویند باید از آن اجتناب کنید
چند اشتباه سازماندهی آشپزخانه که کارشناسان می گویند باید از آن اجتناب کنید
چند اشتباه سازماندهی آشپزخانه که کارشناسان می گویند باید از آن اجتناب کنید
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
برای بسیاری از مردم، آشپزخانه قلب خانه است، که اغلب به این معنی است که بیشترین وسایل را در خود دارد. از قابلمه ها و تابه ها گرفته تا ورقه های پخت و ظروف سرو فصلی، این فضا می تواند به سرعت با وسایل ضروری پر شود. اگر اغلب به آشپزخانه خود اضافه می کنید اما به ندرت ویرایش می کنید، این امکان وجود دارد که اتاق برای به روز رسانی آماده باشد. با این حال، قبل از ایجاد هر گونه تغییری، مهم است که از برخی از دام های رایج سازماندهی آشپزخانه آگاه باشید که کارشناسان می گویند باید از آنها اجتناب کنید.
 
1.نداشتن مناطق مشخص برای وسایل آشپزخانه.
اگر دائماً گلدان ها، تابه ها، لوازم خانگی و سایر وسایل آشپزخانه خود را در مکان های مختلف قرار می دهید، وقت آن رسیده است که خانه ای را برای این وسایل اختصاص دهید. تامار پراگر، کارشناس سازماندهی، موسس tamarprager.com می ‌گوید: «در لحظه قرار دادن قاشق غذاخوری در یک کشو یا کابینت تصادفی راحت ‌تر به نظر می‌ رسد، اما این خطر وجود دارد که دفعه بعد که به آن نیاز دارید فراموش کنید آن را کجا گذاشته‌ اید.»   و میزبان پادکست  The Paper Weight . زمانی که برای تصمیم گیری در مورد محل زندگی اقلام خود وقت صرف می کنیم و مرتباً آن اقلام را به همان مکان بر می گردانیم، پخت و پز در آشپزخانه راحت تر و راحت تر انجام می شود.
 
2.نگهداری موارد تکراری.
آیا چندین نسخه از یک ابزار آشپزخانه دارید؟ اگر چنین است، برای ایجاد فضای بیشتر در آشپزخانه، موارد تکراری خود را ویرایش کنید. در حالی که این بدان معنی نیست که شما باید از شر یک ظرف غذاخوری احساسی یا چینی خوب مناسب خود خلاص شوید، اما اگر فقط یک یا دو نسخه از یک کالا را نگه دارید، می توانید فضای گرانبهایی از کشو را آزاد کنید. پراگر می ‌گوید: «اگر از دو رنده پنیر استفاده می ‌کنید - یکی برای لازانیا و دیگری برای سیب ‌زمینی - هر دو را نگه دارید. اما اگر متوجه شدید که چهار مورد مشابه دارید و سه مورد از آنها هرگز مورد استفاده قرار نمی‌ گیرند، منطقی است که آنها را اهدا کنید اگر هنوز سالم هستند.
 
3. سازماندهی بر اساس زیبایی شناسی
به عنوان یکی از پر کاربرد ترین اتاق های خانه شما، طبیعی است که بخواهید آشپزخانه شما زیبا به نظر برسد. اما عملکرد را فدای زیبایی شناسی نکنید. پراگر می گوید: «ما به فضای آشپزخانه خود نیاز داریم تا برایمان کار کند. "سوالات زیر را از خود بپرسید تا درک روشنی از اینکه فضا چگونه باید به شما خدمت کند: من اغلب در این فضا چه کار می کنم؟ آشپزی؟ به بچه هایم در انجام تکالیفشان کمک کنید؟ من از چه چیزهایی بیشتر استفاده می کنم و به راحتی نیاز دارند؟ به ندرت از چه چیزهایی استفاده می کنم که بتوان آنها را جابجا کرد؟" هنگامی که به این سؤالات پاسخ دادید، ایده بهتری در مورد نحوه سازماندهی آشپزخانه خود به گونه ای خواهید داشت که برای شما مناسب باشد.
 
4.استفاده نادرست از فضای عمودی.
با استفاده از فضای عمودی، به جای اینکه همه چیز را صاف بچینید، به کابینت های خود جان تازه ای بدهید . Goforth می ‌گوید کلید استفاده از فضای عمودی اضافه کردن سطوح اضافی به هر قفسه برای پر کردن فضای مرده است. او می ‌گوید: "محصولات زیادی برای انجام این کار وجود دارد - از قفسه ‌های اضافی گرفته تا قفسه‌ های آویز برای قسمت ‌های زیرین کابینت ‌ها. مهم است که بهترین آنها را بر اساس اندازه‌ گیری‌ ها و کاربرد خاص انتخاب کنید.
 
(Kitchen Organizing Mistakes Experts Say to Avoid.)
For many people, the kitchen is the heart of the home, which often means that it has the most stuff in it. From pots and pans to baking sheets and seasonal serving platters, this space can fill up with essentials fast. If you often add to your kitchen but rarely make any edits, it's possible the room is ready for an update. Before making any changes, though, it's important to be aware of some common kitchen organizing pitfalls experts say to avoid.
 
1.Not Having Designated Areas for Kitchen Items.
If you are constantly putting your pots, pans, appliances, and other kitchen tools in different places, it's time to nail down a designated home for these items. "It feels easier in the moment to just place a serving spoon in a random drawer or cabinet, but you run the risk of forgetting where you placed it the next time you need it," says organizing expert Tamar Prager, founder of tamarprager.com and host of the podcast The Paper Weight. "When we take the time to decide where we want our items to live, and consistently return those   items to that same place, cooking in the kitchen runs more smoothly and with ease.
 
2.Keeping Duplicates.
Do you have multiple versions of the same kitchen tools? If so, consider editing your duplicates to make more room in your kitchen. While that doesn't mean you need to get rid of a sentimental casserole dish or your special occasion fine china, you can free up precious drawer space if you keep only one or two versions of the same item. "If there are two cheese graters that you use—one for lasagna and one for potatoes—keep both," says Prager. "But if you find that you have four of the same item and three of them never get used, it makes sense to donate them if they’re still in working order."
 
3.Organizing Based on Aesthetics.
As one of the most frequently used rooms in your home, it's normal to want your kitchen to look nice. But don't sacrifice functionality for aesthetics. "We need our kitchen space to work for us," says Prager. "Ask yourself the following questions to get a clear sense of how the space needs to serve you: What do I do most often in this space? Cook? Help my kids with their homework? What are the things that I use most that require easy access? What things do I rarely use that can be moved?" Once you answer those questions, you'll have a better idea of how to organize your kitchen in a way that works for you.
 
4.Misusing Vertical Space.
Give your cabinets new life by making use of vertical space, rather than just laying everything flat. The key to utilizing vertical space is adding additional levels to each shelf to fill any dead space, says Goforth. "There are so many products to accomplish this—from additional shelves to hanging racks for the undersides of cabinets. It’s important to thoughtfully pick the best one for you based on measurements and specific utility," she says.
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : چند اشتباه سازماندهی آشپزخانه که کارشناسان می گویند باید از آن اجتناب کنید

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (17 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین

شرکت موفق آیدین ، از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد می کند ، و در واقع می توان گفت که ، این شرکت حساسیت بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات خود ، دارد . دفتر و انبار مرکزی شرکت معتبر آیدین ، در تهران ، خیابان اتحاد ، واقع شده است .

کافه فیلم معروف کینو
کافه فیلم معروف کینو

کافه فیلم معروف کینو ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان مطهری ، بعد از چهار راه مفتح ، پلاک ۲۱۲ ، طبقه دوم که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

رنگ های زیبا در معماری اصیل ایرانی
رنگ های زیبا در معماری اصیل ایرانی

در خصوص رنگ های زیبا در معماری اصیل ایرانی باید افزود که : در معماری ایرانی حضور رنگ را می توان در اکثر بنا های تاریخی ، قدیمی ، مذهبی ، گلدسته ها ، تالار ها ، شبستان ها ، و ... مشاهده کرد ‌. به عبارتی در معماری اصیل ایرانی ، رنگ به طور معمول با نقش همراه است . به این صورت که در قالب های گوناگون و مختلفی همچون : اشکال هندسی ، گیاهی ، و یا حتی به همراه کتیبه های خطی ، ملاحظه می شود . به عبارت دیگر می توان گفت که : رنگ های سازنده نمای اصیل ایرانی یا به عبارتی رنگ هایی که در معماری اصیل ایرانی به

آشپزخانه قدیمی با کابینت های چوبی و مرمر مصنوعی از غمگین به خیره کننده تبدیل می شود
آشپزخانه قدیمی با کابینت های چوبی و مرمر مصنوعی از غمگین به خیره کننده تبدیل می شود

هنگامی که خالق محتوا و نویسنده Carissa Stanton ، با نام مستعار Brocc Your Body ، خانه تک طبقه خود را در سال 1950 در لس آنجلس خرید، او عاشق "حال و هوای دنج خانه های ییلاقی" معمولی آن شد. با این حال، تکمیل و مواد؟ برخی از این ویژگی ها با سبک او صحبت نمی کنند - به خصوص در فضای آشپزی. استانتون می‌ گوید: «آشپزخانه دارای کاشی ‌های سبز و کف‌دهای رنگی سبز است. «در حالی که من عاشق رنگ ‌های پاپ هستم، می ‌خواستم کار خنثی ‌تری انجام دهم تا رنگ سرگرم ‌کننده را برای چیزهایی که به راحتی قابل تغییر هستند، باقی

 آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور
آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور

شرکت معتبر آریو دکور ، شرکت جوان ، فعال ، منظم و با تجربه ای می باشد که در دهه اخیر فعال شده است . این شرکت معروف ، از تجربه دیگر شرکت های موفق در این حرفه ، استفاده نموده و به همین سبب اینک همچون شرکتی کاملا حرفه ای عمل می کند .

دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.
دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.

مری بری فاش کرده است که دستور غذای مرغ توسکانی او برای صرف شام در روزهای هفته است. تهیه آن فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و به مدت ۳۰ دقیقه پخته می‌شود تا در کمتر از یک ساعت روی میز باشد.

چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش

درخواست صاحب خانه فلوریداسیرا تامپسون، طراح، می گوید: «مشتری ما یک راه پله باز می خواست، اما این باعث شد که او فضایی ناخوشایند در زیر داشته باشد. «از آنجایی که هر اینچ در بازسازی او در کنار ساحل اهمیت داشت، تصمیم گرفتیم از آن فضا با یک منطقه بار کاربردی استفاده کنیم. در نزدیکی اتاق غذاخوری او قرار داشت، بنابراین برای سرگرمی عالی بود.»

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

بهترین ساعت های رولکس برای سرمایه گذاری به گفته کارشناسان رولکس
بهترین ساعت های رولکس برای سرمایه گذاری به گفته کارشناسان رولکس

رولکس به یک دلیل به تاج ملقب شده است: این پادشاه و ملکه طالع بینی است و احتمالا همیشه خواهد بود. این موضوع Rolexes را به بهترین ساعت سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند، زیرا به لطف طراحی نمادین و با کیفیت بالا و محصور در حافظه پنهان فرهنگی، آن‌ها همچنان مرتبط و مطلوب هستند.

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش