چند فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند  فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید
چند  فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید
چند  فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید
چند  فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید



( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 

از بافت های تخت گرفته تا گره دستی، بدانید که چه چیزی هر نوع فرش را منحصر به فرد می کند.

بافت تخت

چه بر روی ماشین بافندگی و چه با دست، یک تکنیک بافت مسطح از درهم آمیختن نخ های عمودی و افقی با هم تشکیل می شود. این یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک پارچه است و فرهنگ ها در سراسر جهان الگوها و سبک های خاص خود را در طول تاریخ ایجاد کرده اند.
امروزه فرش‌های مسطح گزینه‌ای بادوام، کاربردی و تمیز کردن آسان هستند و دارای الگوهای متنوعی هستند، از هندسی‌های الهام‌گرفته از سنت گرفته تا چوب‌های تازی، راه راه و شیپوری. زلدین می‌گوید: «این فرش‌ها پرز ندارند و اگر با موادی مانند پشم ساخته شوند، می‌توان آن‌ها را در هر اتاقی مانند غذاخوری، نشیمن، ورودی و حتی اتاق بازی قرار داد».

گلیم

گلیم‌ها که بومی منطقه آناتولی ترکیه است، فرش‌هایی بدون پرز و پهن بافته از پشم، پنبه یا ابریشم هستند. شولهوف می گوید از آنجایی که آنها بدون گره تولید می شوند، اغلب برگشت پذیر هستند. این فرش‌ها معمولاً دارای طرح‌های هندسی در طرح‌های راه راه و رنگ‌های پررنگ هستند.
زلدین می‌گوید: «این فرش را می‌توان در هر اتاقی استفاده کرد و می‌توان آن را در مکان‌های پرتردد مانند ناهارخوری، اتاق خواب، نشیمن یا ورودی- با حداقل ریزش قرار داد.

بافته شده

بسیاری از تمدن‌ها مفهوم بافتن قطعات پارچه را برای ساختن فرش‌های گرد یا بیضی شکل دادند. شولهوف می‌گوید: «نوارهای بلند پارچه یا نخ به هم بافته می‌شوند تا یک فرش محکم را تشکیل دهند. "[پارچه ها شامل] پنبه، پشم، جوت، یا مواد مصنوعی مانند نایلون یا پلی استر است."

ایکات

فرش های ایکات با فرآیند رنگی که برای رنگ دادن به نخ ها استفاده می شود، تعریف می شوند. قبل از بافتن، نخ را بسته بندی می کنند و رنگ می زنند. گره هایی که دسته را ایجاد می کنند از چسبیدن رنگ به آن قسمت های نخ جلوگیری می کنند و ظاهر تمام شده فرش را ایجاد می کنند. طرح های با جزئیات بیشتر به الگوهای گره زدن پیچیده تری نیاز دارند. شولهوف می‌گوید که این یک «اثر منحصر به فرد و تار» و «طرح‌های انتزاعی یا هندسی با لبه‌های تار یا پردار» ایجاد می‌کند.

دستباف
فرش های دستباف پیچیده به سازندگان نیاز دارند که هر الیاف را روی فرش ببندند و آن را برش دهند تا عمق پرز ایجاد شود. زلدین می‌گوید این آثار هنری که زمان بر است شامل قالی‌های ایرانی است و اغلب از پشم یا ابریشم طبیعی ساخته می‌شوند. فرآیند دقیق اجازه می دهد تا برای خلاقیت بی پایان. سازنده می تواند طرح های انتزاعی، گلدار، هندسی یا سنتی ایجاد کند.


Rug Types to Know Before You Start Shopping

From flatweaves to handknotted, understand what makes each type of rug unique.

Flatweave

Whether on a loom or by hand, a flatweave technique consists of interlacing vertical and horizontal threads together. It's one of the simplest ways to create a piece of fabric, and cultures all over the world have developed their own patterns and styles throughout history.
Today, flatweave rugs are a durable, practical, and easy-to-clean option, and come in a variety of patterns, from geometrics inspired by tradition to houndstooth, stripes, and chevrons. "These rugs have zero pile, and if made with a material like wool, they can be placed in any room—dining, living, entry and even a playroom," says Zeldin.

Kilim

Kilims, native to Turkey's Anatolia region, are zero-pile, flatweave rugs in wool, cotton, or silk. Since they are produced without knotting, they're often reversible, says Schulhof. These rugs typically feature geometric designs in striped layouts and bold colors.
"This rug can be used in any room and can be placed in high-traffic areas—dining, bedroom, living, or entry—with minimal shedding," says Zeldin.

Braided

Many civilizations developed the concept of braiding pieces of fabric together to make round or oval rugs. "Long strips of fabric or yarn are braided together to form a sturdy rug," says Schulhof. "[Fabrics include] cotton, wool, jute, or synthetic materials, like nylon or polyester."

Ikat

Ikat rugs are defined by the dye process used to add color to the yarns. Before weaving, the yarn is bundled and tie-dyed; the ties that create the bundle prevent color from adhering to those sections of yarn, creating the finished look of the rug. More-detailed designs require more complex tying patterns. This creates "a unique, blurred effect" and "abstract or geometric designs with blurred or feathered edges," says Schulhof.

Hand-Knotted

Intricate hand-knotted rugs require makers to tie every individual fiber onto a rug, cutting it to create the pile depth. These time-intensive works of art include Persian rugs, and are often made from natural wool or silk, says Zeldin. The detailed process allows for endless creativity; the maker can create abstract, floral, geometric, or traditional designs.
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : چند فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (30 اردیبهشت 1403)
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه
چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه

چه رنگ سرد، گرم یا خنثی باشد، خاکستری یک رنگ بیرونی است که برای طیف وسیعی از سبک های خانه به خوبی کار می کند. خاکستری می ‌تواند به مدرن ‌سازی خانه‌ های سنتی کمک کند، جزئیات معماری را برجسته کند و پس‌ زمینه‌ ای محکم برای رنگ‌ های برجسته فراهم کند.

کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک
کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک

شرکت معروف لیماک ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که در این زمینه چیزی حدود هشت سال است که ، مشغول فعالیت می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر
آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پر طرفدار فرن
کافه پر طرفدار فرن

کافه معروف فرن ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : دروس خیابان راستوان ، بالاتر از میدان احتشامیه ، روبه روی مرکز خرید جنب بانک آینده ، پلاک ۳۱ ، از جمله معروف ترین کافه های تهران است ، که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد ، مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این کافه محبوب ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .

چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند
چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند

یک مفهوم طراحی که با پر کردن شکاف بین مردم و طبیعت اطراف خانه هایشان مشخص شده است، طراحی بیوفیلیک به سرعت در دنیای بازسازی خانه و طراحی داخلی شتاب بیشتری به دست می آورد. کری کلی، سابق انجمن طراحی داخلی آمریکا (ASID) می ‌گوید: «ادغام عناصر طبیعی مانند دیوارهای زنده، گیاهان داخلی، و منابع نور طبیعی نه تنها زیبایی ‌شناسی را افزایش می ‌دهد، بلکه با بهبود کیفیت هوا و ارتباط ساکنان با طبیعت، محیط داخلی سالم ‌تری را ارتقا می‌ دهد.» رئیس هیئت ملی استفاده از مواد نقش کلیدی در طراحی بیوفیلیک و طراحی پایدا

مهارت ارتباط با مشتری
مهارت ارتباط با مشتری

یکی از حائز اهمیت ترین مسائلی که باید همواره به آن توجه داشت ، چگونگی ارتباط برقرار کردن و یا به عبارت دیگر ، مهارت ارتباط با مشتری می باشد . در واقع ، یکی از مهم ترین عواملی که باعث حفظ و همچنین افزایش وفاداری مشتری می شود ، چگونگی برخورد با او است ‌.

نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل
نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل

شرکت پارس بهشرق که از سال 1367 تولید کننده انواع لوازم خانگی ایرانی بود در چند سال اخیر اقدام به تاسیس بزرگترین کارخانه تولید کاغذدیواری ایرانی با کیفیت قابل شستشو در ایران و خاورمیانه گردیده است. آقای وردی قهرمانی موسس و تولید کننده برند گرانتیل میباشد.

آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس
آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس

هلدینگ گرین ( فیلیپ موریس ، آنجل ، استاروالز ) ، یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی با جنسی عالی و ضخیم ، در طرح ها و رنگ های دلنشین و به روز ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .