مقایسه بین چمن مصنوعی پاییزه و بهاره در چند دقیقه

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چمن مصنوعی

مقایسه بین چمن مصنوعی پاییزه و بهاره در چند دقیقه 
 
چمن مصنوعی از جمله محصولاتی است که ، استفاده از آن در چند سال اخیر ، به شدت افزایش یافته است چرا که ، نگهداری از این محصول بسیار آسان می باشد و افراد می توانند در تمامی سطوح از آن بهره ببرند . چمن مصنوعی به دو نوع چمن بهاره و پاییزه ، تقسیم می شود . 
در خصوص چمن مصنوعی بهاره ، باید افزود که این چمن همچون چمن طبیعی ( در فصل بهار ) ، پر طراوت و شاداب می باشد ، رنگ سبز چمن مصنوعی بهاره ، همچون چمن طبیعی در فصل بهار ، دلپذیر و زیباست . اما افراد اوج زیبایی این چمن را زمانی خواهند دید ، که چمن در زیر نور آفتاب قرار می گیرد . از دیگر‌ مواردی که می توان در خصوص چمن مصنوعی بهاره افزود ، این امر است که چمن مصنوعی بهاره در دو نوع مختلف کم تراکم و پر تراکم ، تولید و عرضه می شود . 
لازم به ذکر است که ، از چمن مصنوعی کم تراکم بهاره ، نباید در محیط های پر رفت و آمد استفاده کرد ، و همچنین به هیچ عنوان نباید بر روی این چمن ها ، صندلی قرار داد چرا که پس از گذشت مدتی ، افراد شاهد جای پایه صندلی بر روی این چمن ها خواهند بود . در مقابل چمن مصنوعی بهاره پر تراکم ، هیچ یک از این مشکلات مذکور را ندارد ، و افراد می توانند از این چمن ( پر تراکم ) ، با خاطر آسوده در محیط های پر‌ رفت و آمد استفاده کنند . همچنین می توان بر روی چمن های مصنوعی بهاره پر تراکم ، صندلی نیز قرار دهند .

از دیگر‌ مواردی که می توان در خصوص چمن مصنوعی بهاره کم تراکم افزود ، این امر است که : چمن مصنوعی بهاره کم تراکم را افراد می توانند به راحتی بشویند ، به همین سبب چمن مصنوعی بهاره کم تراکم گزینه بسیار مناسبی برای محیط هایی است که ، حفظ تمیزی آن بسیار بااهمیت است ، همچون اتاق بازی کودکان . 
چمن مصنوعی پاییزه ، نوع دیگری از چمن های مصنوعی می باشد . در این چمن سه رنگ سبز تیره ، سبز ، و زرد ، به عنوان سه رنگ پایه و اصلی ، به کار رفتند ، به همین سبب افراد با نگاه کردن به این نوع چمن مصنوعی ، به یاد فصل پاییز می افتند . 
لازم به ذکر است که ، چمن مصنوعی پاییزه یک چمن پر تراکم می باشد ، و به همین سبب می توان از آن در محیط های پر رفت و آمد ، بهره برد . این چمن های زیبا و پر کاربرد ، چند بافت می باشند به این معنا که ، هر مقدار تعداد بافت چمن مصنوعی پاییزه بیشتر باشد ، تراکم و تنوع رنگ الیافت آن بالاتر می رود . 
در خصوص شستشوی این چمن ها ، باید اشاره کرد که : شستشوی چمن مصنوعی پاییزه به سبب آن که پر تراکم می باشد ، دشوار است ، به همین علت افراد می توانند برای شستشوی این چمن ( در صورتی که در محیط باز استفاده شود همچون حیاط ) ، از آب با فشار زیاد بهره ببرند تا آلودگی ها و گرد و غبار موجود در این چمن ، پاک شود . 

اما اگر افراد از چمن مصنوعی پاییزه در محیط هایی همچون تراس ، بهره بردند باید به وسیله جارو برقی ، ابتدا گرد و غبار موجود بر روی چمن را رفع کنند و سپس به وسیله یک برس و مقداری شامپو فرش ( رقیق شده ) ، آلودگی را از سطح چمن پاک کنند .

  • مرجع :
  • برچسب ها : چمن مصنوعی پاییزه و بهاره

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (29 فروردین 1403)
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری فانتوم شرکت دیار دکور
آلبوم کاغذ دیواری فانتوم شرکت دیار دکور

شرکت معروف دیار دکور ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که همواره محصولاتی بی نظیر و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند .