هزاران کاربرد بلوک های شیشه ای

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
هزاران کاربرد بلوک های شیشه ای
هزاران کاربرد بلوک های شیشه ای
هزاران کاربرد بلوک های شیشه ای

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی د رشهر شما...کلیک کنید

هزاران کاربرد بلوک های شیشه ای 


شاید در وهله اول با شنیدن نام بلوک های شیشه ای ، اینطور به نظر برسد که بلوک های شیشه ای بلوک هایی هستند که از آنان در خود سازه استفاده می شود ، اما در اصل بلوک های شیشه ای ،قطعاتی هستند که صرفا جنبه تزیینی دارند .  حدودا می توان گفت که استفاده از این بلوک ها در دهه 1900 میلادی ، به جهت تامین نور طبیعی برای ساختمان و .. مرسوم بود . 
بلوک های شیشه ای ، دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که عبارتند از ، بلوک های شیشه ای تو پر ، بلوک های شیشه ای شفاف ، بلوک های شیشه ای رنگی ، بلوک های شیشه ای مات ، بلوک های شیشه ای طرح دار ، و در نهایت بلوک های شیشه ای ضد حریق یا به عبارتی ایمن . 
از جمله مزایای بلوک های شیشه ای می توان به عایق صوت ، حرارت و در نهایت رطوبت بودن آنان اشاره کرد ، چرا که این بلوک ها از دو جداره که ، وکیوم شده و شیشه ای هستند تشکیل شده ، و فضای میانی این دو جداره خلاء می باشد ، که همین امر علت عایق بودن بلوک های شیشه ای است . 
همانطور که  در فوق نیز ذکر شد ، از بلوک های شیشه ای می توان در مکان هایی همچون ، رستوران ها ، مساجد ، انواع ساختمان های ویلایی ، اداری و یا حتی ، مسکونی  برای جدا کردن تمامی فضا های داخلی ساختمان استفاده کرد ، تا بتوان به راحتی نور طبیعی را در ساختمان حفظ کرد . 
از دیگر ، مزایای بلوک های شیشه ای می توان به ، دارا بودن انواع بی شمار طرح و رنگ اشاره کرد ، به طوری که این بلوک ها متناسب با هر سبک و سلیقه ای می باشند . و مهم تر این نکته ک ، بلوک های شیشه ای ، در مقایسه با آجر های سنتی ، از وزن بسیار سبک تری برخوردار می باشند ، و می توان به طور قطع گفت که این بلوک ها ، حدود یک چهارم وزن آجر های سنتی را دارند .  همچنین باید اشاره کرد که بلوک های شیشه ای در مقایسه با انواع بلوک های سنتی ، سریع تر و آسان تر نصب می شوند . 
اما بی شک این تمام مزایای بلوک های شیشه ای نیست ، بلکه از دیگر‌ مزیت های این بلوک ها می توان به سهولت در تمیز کردن آنان اشاره کرد ، اگر از جمله افرادی بودید که در گذشته ، از بلوک های سنتی استفاده می کردید ، به خوبی آگاه بر این امر هستید که بلوک های سنتی تقریبا هر چهار سال یکبار ، نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارد ، اما بلوک های شیشه ای بدین صورت نمی باشند و می توان هر زمان که ، نیاز بود آنان را با استفاده از یک دستمال مرطوب در کمترین زمان ممکن ، تمیز کرد . 
ذکر این نکته در خصوص بلوک های شیشه ای ، حائز اهمیت است که بلوک های شیشه ای چیزی حدود هفت برابر  ، از انواع بلوک های سیمانی مقاومت تر هستند و همچنین ، این بلوک ها حدود چهار برابر مقاوم تر و محکم تر از انواع آجر های ساختمانی می باشند .
از دیگر کاربرد های بلوک های شیشه ای می توان به ، استفاده از این بلوک ها در پارتیشن بندی فضای داخلی ساختمان ، و یا حتی به عنوان دیوار جدا کننده ما بین حمام و رختکن و یا حمام و سرویس بهداشتی ، و یا حتی تحت عنوان اپن آشپزخانه و یا به عنوان سقف و یا حتی برای محوطه سازی بهره برد .

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : هزاران کاربرد بلوک های شیشه ای

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (10 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟