مصالح استفاده شده در کناف را بشناسیم ‌

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
مصالح استفاده شده در کناف

مصالح استفاده شده در کناف را بشناسیم ‌
 
کناف ، صفحاتی غالبا گچی و یا روکش دار است که امروزه ، در ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد .

 از جمله مصالحی که در کناف مورد استفاده قرار گرفته اند ، عبارت است از : نوار درزگیر ( این نوار ، برای جلوگیری کردن از هر گونه ترک بعد از نصب کردن ، و همچنین برای مسلح کردن محل درز ها ، استفاده می شود . نوار درزگیر دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد ، که از جمله آنان می‌ توان به : نوار های فایبرگلاس توری پشت چسب دار ، نوار کاغذی ، و نوار فایبر گلاس ، اشاره کرد ) ، نوار چسب جدا کننده ( که از آن به جهت ممانعت از ایجاد شدن ترک بین دیوار ساختمان و پنل گچی ، استفاده می شود ) ، بتونه درزگیر ( که از بتونه درزگیر ، برای گرفتن درز ها بهره برده می شود . ماده اصلی در بتونه درزگیر ، گچ به  حالت پودر است که با ترکیب شدن ، با دیگر افزودنی ها به خواص و کیفیتی مطلوب می رسد . از بتونه درزگیر به جهت استفاده کردن برای نازک کاری و یا حتی ، درزگیری سطوح استفاده می شود . از این بتونه در سیستم های ساخت و ساز خشک ، بهره برده می شود ) ، نوار محافظ گوشه ( که از این نوار ، به جهت محافظت کردن از کنج های دیوار محیط مورد نظر ، استفاده می شود ) ، ماستیک ( از این ماده به جهت یک دست و صاف نمودن کناف ، بهره برده می شود ) ، پیچ اتصال سازه به سازه ( از این پیچ ، به جهت اتصال دادن سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، پیچ اتصال سازه به سازه در دو نوع مختلف ، سر مته دار و نوک تیز ، موجود می باشد ) ، پیچ اتصال پنل به سازه ( از این پیچ ، برای متصل کردن پنل به سازه کناف ، استفاده می شود ، این پیچ نیز در دو نوع مختلف نوک تیز ، و سر مته دار موجود می باشد ) ، چسب پرلفیکس ( از این چسب برای نصب کردن صفحات پوشش یافته ، و صفحات روکش دار گچی ، یا پشم‌ سنگ بر روی تیغه های آجری ، سفالی ، بتنی ، هبلکس ، سیپورکس ، و یا عایق های فوم پلی استایرن ، و دیوار های گچی ، استفاده می شود . این چسب برای بهبود دادن به خواص حرارتی و صوتی دیوار ، و یا حتی به عنوان خاک و گچ و سفید کاری ، استفاده می شود . در خصوص ماده اصلی پرلفیکس کناف ، می‌ توان به گچ به صورت پودر اشاره کرد . که با ترکیب شدن با دیگر افزودنی ها ، به کیفیت لازم برای استفاده می رسد ) ، گچ ساتن ( از گچ ساتن کناف ، به جهت دستیابی به سطوح همگن ، تراز و یک دست ، بهره برده می شود . این گچ برای پوشش دادن سطوحی که با صفحات روکش دار گچی ایجاد شدند ، استفاده می شود ) ، گچ پوشش ( از گچ پوشش کناف به عنوان پوشش نهایی سطوح بتنی و سطوح پیش ساخته ( در فضا های داخلی ) استفاده می شود . همچنین لازم به ذکر است که ، ماده اصلی گچ پوششی نیز گچ به صورت پودر است ) ، مقاطع فلزی ( پروفیل یا همان مقاطع کناف ، از ورق های فولادی تشکیل شدند که ، به وسیله روی پوشش داده شده اند . همگی این مقاطع کناف ، با روش نورد سرد فرم داده شده اند ‌) .

  • مرجع :
  • برچسب ها : مصالح استفاده شده در کناف

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .