مبلمان ال شکل برای دکوراسیون اتاق نشیمن

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
مبلمان ال شکل برای دکوراسیون اتاق نشیمن
مبلمان ال شکل برای دکوراسیون اتاق نشیمن
مبلمان ال شکل برای دکوراسیون اتاق نشیمن

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی...کلیک کنید

مبلمان ال شکل برای دکوراسیون اتاق نشیمن

مبل ها زینت بخش خانه می باشد، و بسیار برای راحتی افراد و مهمانان مناسب می باشد، در بسیاری از شرکت ها و کارگاه ها از چوب های با کیفیت گردو و راش و افرا ، مبلمان بسیار زیبایی طراحی و تولید می کنند و چوب ان ها را منبت کاری می کنند.
مبل های ال شکل در واقع از کنار هم قرار گرفتن دو تیکه از مبل ها تشکیل می شود که برای دراز کشیدن نیز مناسب است، فضای خانه نیز بوسیله ی این چنین مبل هایی بسیار دلباز تر نشان می دهد و می توان از این سبک مبل ها برای خانه های کوچک نیز استفاده کرد. همیشه خرید مبلمان برای منزل با دشواری همراه بوده چرا که انتخاب رنگ و طرح مناسب با خانه و هم چنین در کنار ان ها سلیقه شخصی موجب می شود که به هنگام انتخاب مبل افراد سخت پسند بشوند. پیش از انتخاب مبل باید فضای مورد نظر در منزل اندازه گیری شود و ابعاد ان معلوم بشود.
مبلمان ال شکل بیشتر از دیگر مبلمان به چشم می خورد و با اینکه جای کمتری می گیرد اما تعداد صندلی بیشتری را در اختیار افراد قرار می دهد. به قسمت عقبی رو به سمت جلویی مبل ال شکل ، شلزون گفته می شود و ابعاد مناسب ان برای مبل ال شکل سه نفره حدود ۱۹۵ در ۲۲۳ می باشد.
در صورتی که فضای شما کم است می توانید از این نوع مبل سه نفره استفاده کنید تا سبک مدرن و زیبایی را به خانه ببخشید. در مبل های ال شکل پنج نفره ابعاد جلویی و عقبی مبل یکسان است، و ابعاد ان حدود ۲۱۰ در ۲۱۰ می باشد و عمق ان ها ۸۱ سانتی متر است. در طراحی برخی از مبل های ال شکل در قسمتی که دو تکه از هم جدا می شود در قسمت حایل ان ها بوسیله ی چوب میزی نیز درست می کنند تا افراد بتوانند لدازم خود را بر روی ان قرار دهند ، هم چنین برای پذیرایی کردن هم به عنوان میز مورد استفاده قرار می گیرد.
نوع دیگری از این مبلمان، مبل ال شکل هفت نفره می باشد که بسیار مناسب هم فضای کوچک و هم فضای بزرگ است و بسیار منحصربفرد می باشد و باعث زیبایی هر چه بیشتر خانه می شود، در کنار این مبل در قسمت دسته، کنج و مبل شلزون را به ان افزود.
در این نوع ابعاد، مبل ال شکل تکه های بیشتری دارد و می توان هر موقع که خواسته شد تعداد صندلی های ان را کم کرد. در برخی از تکه های مبل ال شکل، این تکه ها یا صندلی هستند و یا به صورت جداگانه میز می باشند که در کناره های مبل قرار می گیرند.
مبل های ال شکل معمولا دارای یک سال گارانتی می باشد و ضمانت ان برای قسمت بدنه و نشیمن است ، با همه ی این ها این مبل ها بسیار با دوام و مقاومند و طرح ها و رنگ های بسیار زیبایی دارند که موجب شیک شدن محیط خانه می شود.
این مبل کاملا با ارگونومی بدن متناسب است و این موضوع در ان به دقت انجام شده، زمانی که بر روی مبل می نشینید کاملا کمر شما حالت s خود را حفظ کرده و پاهای شما بر روی زمین
قرار می گیرد.
در برخی از این مبل ها از چوب چنار استفاده می شود چرا که استحکام بالایی دارد و حدود ۳۵ کیلو اسفنج در قسمت نشیمن ان مورد استفاده قرار می گیرد، و همان طور که گفته شد تا یک سال گارانتی داشته، پس به راحتی از ان استفاده کرده و نگران فرورفتگی ان نباشید.

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : مبلمان ال شکل برای دکوراسیون اتاق نشیمن

تعداد نظرات ثبت شده :1 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  • #

    مهناز

    ممنون از مقاله بسیار خوبتون

    1399/08/04

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.