ما آن را می نامیم: آبی رنگ رسمی سال 2024 است—در اینجا نحوه استفاده از آن در خانه شما آمده است

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
ما  آن را می نامیم: آبی رنگ رسمی سال 2024 است—در اینجا نحوه استفاده از آن در خانه شما آمده است
ما  آن را می نامیم: آبی رنگ رسمی سال 2024 است—در اینجا نحوه استفاده از آن در خانه شما آمده است
ما  آن را می نامیم: آبی رنگ رسمی سال 2024 است—در اینجا نحوه استفاده از آن در خانه شما آمده است
ما  آن را می نامیم: آبی رنگ رسمی سال 2024 است—در اینجا نحوه استفاده از آن در خانه شما آمده است
 



( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
برندهایی مانند Benjamin Moore، Sherwin-Williams، Dunn-Edwards، Valspar و C2 معتقدند رنگ آبی در سال آینده بر فضاهای داخلی تسلط خواهد داشت.
 
چه در حال انجام یک پروژه نقاشی بزرگ باشید و چه فقط به درب ورودی خود تجدید نظر کنید ، انتخاب رنگ می تواند دلهره آور باشد. نه تنها سایه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، بلکه به نظر می رسد روند رنگ به سرعت تغییر می کند - از رنگ های خنثی یک سال به رنگ های تیره و بد خلق.
برای کمک به شما در جلوتر از روندها، بسیاری از برند های اصلی رنگ، رنگ‌ هایی را که فکر می‌ کنند هر سال در حال ظهور هستند، اعلام می‌ کنند. برای سال 2023، ما طیف وسیعی از انتخاب ‌ها – سرخابی ‌های جسورانه، قرمز های اشباع ‌شده و رنگ ‌های خنثی واقعی - را دیدیم که به یک روند فراگیر خاص اشاره نمی ‌کردند. اما همانطور که انتخاب های رنگ سال 2024 بیشتر و بیشتر می شود، واضح است که یک رنگ وجود دارد که کارشناسان رنگ پیش بینی می کنند رنگ بزرگی خواهد داشت: آبی.
برند های معتبری مانند Benjamin Moore، Sherwin-Williams، Dunn-Edwards، Valspar و C2 سایه های مختلفی از آبی را به عنوان رنگ برجسته سال 2024 انتخاب کرده اند. از رنگ ‌های الهام‌ گرفته از ساحل و آبی ‌های سرد با ته ‌رنگ ‌های سبز گرفته تا سایه ‌های زنده و اشباع‌ شده، در انتخاب رنگ آبی به ‌عنوان رنگ تعیین‌ کننده بعدی خانه‌ تان نمی ‌توانید اشتباه کنید.
 
1.زیر جزیره آشپزخانه.
 
اگر پالت رنگ خنثی خانه را ترجیح می دهید، استفاده از رنگ آبی را به روش های محتاطانه و در عین حال تاثیرگذار در نظر بگیرید. در این آشپزخانه از رنگ آبی لطیف در زیر جزیره آشپزخانه استفاده شده است تا رنگی لطیف ایجاد شود. کری کلی، مدیر خلاق Kerrie Kelly Design، می ‌گوید: ترکیب رنگ آبی ملایم در جزیره آشپزخانه، کنتراست با طراوت و هماهنگی را با آویز های طلای برس ‌خورده و جذابیت روستایی صندلی‌ های نوار چرمی مضطرب به ارمغان می ‌آورد و این طراحی آشپزخانه را با ظرافتی جاودانه ارتقا می‌ دهد. آزمایشگاه.
 
2.آبی روشن را به حمام اضافه کنید.
 
در چرخه رنگ آبی، یکی از سایه هایی که انتظار می رود در سال 2024 محبوبیت خاصی پیدا کند، آبی روشن است. رنگ ساحلی باعث آرامش بیشتر فضا ها می شود که در اتاق هایی مانند حمام ایده آل است. کلی می گوید، رنگ آبی ملایم و آرام در این حمام، فضا را به یک خلوتگاه آرام و در عین حال پیچیده تبدیل می کند.
 
3.از رنگ آبی از سر تا پا استفاده کنید.
 
با استفاده از رنگ آبی از سر تا پا در هر چهار دیوار، ظاهری منسجم ایجاد کنید، همانطور که الیزابت مولن، مدیر عامل و طراح اصلی استودیوی Stone Textile در این فضا انجام داد. او می ‌گوید: «ما تصمیم گرفتیم که در این اتاق با یک آبی زیبا و اشباع شده برای حداکثر تأثیر گذاری برویم. "اتاق دارای بسیاری از آسیاب های اصلی بود، بنابراین رنگ آمیزی همه آنها ظاهر کامل تری ایجاد کرد. ما تزئینات و طاقچه های پنجره، قرنیز ها، قالب ها، قفسه های کتاب و جلدهای رادیاتور را رنگ آمیزی کردیم.
 
We're Calling It: Blue Is the Official 2024 Color of the Year—Here's How to Use It in Your Home.
 
Brands like Benjamin Moore, Sherwin-Williams, Dunn-Edwards, Valspar, and C2 believe blue will dominate interior spaces next year.
 
Whether you're tackling a big painting project or just giving your front door a refresh, selecting a paint color can be daunting. Not only are there so many shades to choose from, but paint trends seem to change quickly—from grounding neutrals one year to dark, moody hues the next.
To help you stay ahead of the trends, many major paint brands announce the colors they think are up and coming each year. For 2023, we saw a range of selections—daring magentas, saturated reds, and true neutrals—that didn't point to a specific overarching trend. But as more and more 2024 color-of-the-year selections roll in, it's clear there is one color that paint experts predict will be huge: blue.
Reputable brands like Benjamin Moore, Sherwin-Williams, Dunn-Edwards, Valspar, and C2 have selected various shades of blue as 2024's standout color. From coastal-inspired hues and cool blues with green undertones to vivid, saturated shades, you can't go wrong when choosing blue as your home's next defining paint color.
 
1.Under the Kitchen Island.
 
If you prefer a neutral home color palette, consider using blue in discreet yet impactful ways. In this kitchen, a delicate blue   was used under the kitchen island for a subtle pop of color. "Incorporating a soft blue hue to the kitchen island brings a refreshing and harmonious contrast to the brushed gold pendants and rustic charm of distressed leather bar stools, elevating this kitchen design with a timeless elegance," says Kerrie Kelly, creative director of Kerrie Kelly Design Lab.
 
2.Add Light Blue to the Bathroom.
 
Within the blue color wheel, one shade that is expected to be particularly popular in 2024 is light blue. The coastal hue makes spaces feel more relaxing, which is ideal in rooms like the bathroom. The serene soft blue in this bathroom transforms the space into a tranquil yet sophisticated retreat, says Kelly.
 
3.Use Blue From Head to Toe.
 
Create a cohesive look by using blue from head to toe on all four walls, like Elizabeth Mollen, CEO and lead designer of Stone Textile Studio did in this space. "We chose to go all out in this room with a beautiful, saturated blue for maximum impact," she says. "The room had a lot of original millwork so painting all of it created a more finished look. We painted the window trim and sills, baseboards, moldings, bookshelves, and radiator covers..
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : ما آن را می نامیم: آبی رنگ رسمی سال 2024 است—در اینجا نحوه استفاده از آن در خانه شما آمده است

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (8 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .